fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Chyby motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=24210
Stránka 1 z 1

Autor:  Scray [ 21 čer 2009 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Chyby motoru

Když nastartuju,otáčky mi stoupnou na 1500 a to i při teplém motoru,po chvíli začnou samovolně pravidelně střídat 2000 a 900 otáček,dokud nepřidám plyn...nevíte někdo čím to může být?a taky mi auto strašně cuká když pustím plyn a to i když ho pustím pomaličku,to samé když přidám.Probíjely mi zapalovací kable,ale koupil sem nové a nic.A když třeba na dvojku přidám plynu,tak se mi to přidusí :( raďte :)

Autor:  odix [ 22 čer 2009 10:24 ]
Předmět příspěvku: 

cuka?? je to tu uz milionkrat naspano ale tak znova ja stim zapasim porat ale uz mam skoro vyhrano, takze dej tam zdravi kabely, svicky, (rozdelovac), vycisti vahu vzduchu pokud mas necim nemastnim vyndej ven volnobeznej ventyl procisti bude od prachu a vyper ventyl odvetrani klikove hridele + skontroluj hadici aby nebyla praskla no pak uz jenom odpoj baterku na hodku a melo by to hned jet lip a mas pokoj tak na 80%

Autor:  Scray [ 24 čer 2009 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

odix píše:
cuka?? je to tu uz milionkrat naspano ale tak znova ja stim zapasim porat ale uz mam skoro vyhrano, takze dej tam zdravi kabely, svicky, (rozdelovac), vycisti vahu vzduchu pokud mas necim nemastnim vyndej ven volnobeznej ventyl procisti bude od prachu a vyper ventyl odvetrani klikove hridele + skontroluj hadici aby nebyla praskla no pak uz jenom odpoj baterku na hodku a melo by to hned jet lip a mas pokoj tak na 80%


No a poradil bys mi kde přibližně najdu vonoběžnej ventílek? :-D já nejsem zas tak expert,sice se trošku v motoru pohrabu,semtam něco spravím,ale moje minulé děťátko byla 120tka :) a tu spraví i moje ségra :-D a nemohlo by mi to kolísání otáček po startu dělat ten samostav na plyn?taky sem si všiml,že když nastartuju na mírném kopečku a mám 1500 ot.volnoběh,tak jak se na neutrál rozjedu,tak mi ti otáčky klesnou na cca 800 až 900...

Autor:  EwanS50 [ 24 čer 2009 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus pročistit váhu vzduchu, to by mohlo dělat...

Autor:  Scray [ 24 čer 2009 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

EwanS50 píše:
Zkus pročistit váhu vzduchu, to by mohlo dělat...


mám 2 váhy vzduchu a zkoušel jsem je mezi sebou měnit,byla to první věc co mě napadla :( ale nic moc...bylo to furt stejný...

Autor:  Wizzy [ 25 čer 2009 07:57 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych skoro i tipoval lambdu.

Autor:  Scray [ 25 čer 2009 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Já bych skoro i tipoval lambdu.


to byla moje druhá možnost :-D byl sem u týpka co rozumí fordům a lambdu mi měřil..a taky než sem koupil to auto byla měněná :(

Autor:  Wizzy [ 25 čer 2009 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

Mě zdechla najednou a chovalo se to podobně, prostě po přidání plynu to nechtělo jet, volnoběh občas lítal. Zkoušel jsi ji na zkoušku odpojit?
Těsnost celého sání s oblíbenou hadicí odvětrání klikovky jsi kontroloval?

Autor:  Scray [ 25 čer 2009 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Mě zdechla najednou a chovalo se to podobně, prostě po přidání plynu to nechtělo jet, volnoběh občas lítal. Zkoušel jsi ji na zkoušku odpojit?
Těsnost celého sání s oblíbenou hadicí odvětrání klikovky jsi kontroloval?


ty hadice sem kontroloval,kdysi mi totiž jedna k sání praskla a otáčky mi stouply,ale teď je vše ok :( a tu lambdu sem měl i odpojenou..právě když sem odpojil ten samostav na plyn,tak mi otáčky nekolísaly :-D mám ten samostav ještě jeden ale z Fiesty 1.2,tak snad bych ho mohl použít ne? :)

Autor:  Wizzy [ 25 čer 2009 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

Co tím myslíš "samostav na plyn" :shock:

Autor:  Scray [ 25 čer 2009 09:15 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Co tím myslíš "samostav na plyn" :shock:


no jak je vstřikování,tak je tam takový váleček větší,který se posunuje podle toho volnoběhu

Autor:  Wizzy [ 25 čer 2009 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ty máš hen ten monovstřik... S tím ti moc neporadím, neznám, ale pokud to máš čím nahradit, tak za zkoušku nic nedáš.

Autor:  Scray [ 25 čer 2009 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
Jo ty máš hen ten monovstřik... S tím ti moc neporadím, neznám, ale pokud to máš čím nahradit, tak za zkoušku nic nedáš.


no právě mám jednobodové vstřikování :-D jenom :-D ale zkusím a uvidim,s tím si jinak neporadím ani já sám :-D

Autor:  Scray [ 26 čer 2009 00:17 ]
Předmět příspěvku: 

tak sem vyměnil ten samostav a žádná sláva :( při nastartování mi otáčky sice klesnou o něco dřív a neskáče to z těch 1500 na 900 a dokola než přidám plyn,ale v jízdě furt stejný :( kde teda najdu ten volnoběžný ventil? :) jinak sem kontroloval svíčky,kontroloval sem vzdálenost elektrod.Mám tam Championky,ale jejich označení není v katalogu pro můj motor...Navíc je na nich znak škody...teda snad to nějak nevadí..a taky ale po kontole žádná sláva,když je to chladné,se mi to při přidání plynu dusí,když tom vytnu,tak to přestane

Autor:  tomin [ 26 čer 2009 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim jestli tenhle motor ma cidlo skrtici klapky, ale jestli ano, sel bych po nem fest. Cidlo byva vydrene v zacatku drahy, presne jak popisujes - pri pohybu pedalu na zacatku.
Skubani je pak normalni, protoze kdyz jednotka zjisti vypadek cidla, pri prechodu na nouzovy rezim bez cidla to skubne.

Autor:  Scray [ 27 čer 2009 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

tak to ani já nevím jestli má to čidlo a ani nevím kde ho najdu určitě někde na vstikovacím zařízení že?není to ta červená blbinka co packou potlačuje škrtící klapku?jinak vím akorát že tam je čidlo nasávaného vzduchu a to sem měnil..jinak by mě zajímalo jak máte zapojeny zapalovací kabely v návodu tady na stránkách jsem našel že můj motor (1.4 CVH) má mít pořadí kabelů 1-3-4-2 a já ho mám 1-2-3-4...není to divné??? :shock:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/