fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
HELP!!Asi ojnice?? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2453 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 09 kvě 2005 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | HELP!!Asi ojnice?? |
Takze: prestal me mazat motor...ucpane sito.Jenze me to ted po vycisteni klepe jak prase...i prez to,ze maze OK.Zjistil jsem,ze je to na prvim valci z leva.Kdyz odpojim svicku tak je klepani zmizi a kdyz uberu predstih tak se stlumi.Jo a dela to jen kdyz motor neni v zaberu.Tak se ptam,nevite cim to muze byt???Muze to byt vymletymi salky v ojnici????Jo a studene to taky nedela... HELP!!!!!!!!!! |
Autor: | Návštěvník [ 10 kvě 2005 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Notak,poradte me nekdo... |
Autor: | Standa [ 10 kvě 2005 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tady bude dobrá rada drahá.... Jestli to klepe v situacích jak popisuješ, tak to opravdu vypadá na vůli v uložení ojnice. Jestli na klice nebo na pístním čepu, to je otázka. Otázkou také je v jakém stavu ten motor bude po tom co jsi použil "čistič motoru" a následném nedostatečném mazání. Asi bych s tím nic nedělal a počkal jak se to bude projevovat dál. Buď to bude stále hlučnější a pak bych se asi sháněl po jiném motoru, nebo se to možná naopak sklidní a nebude co řešit. Dej tomu ještě čas a uvidíš. |
Autor: | Návštěvník [ 10 kvě 2005 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stando,mam strach cekat at to nerupne nejak uplne!!!???Mel jsem venku vanu a se 3 ojnicema se dalo lehce pohnout doboku,jen s tou klepajici vubec...takze typuju na ty spodni salky.Studeny motor vubec netukne...cim teplejsi,tim horsi.Dnes zkusim jiny olej...nalil jsem tam mineral 15W40,dnes budu mit polosynt.10W30.Nevim totis,co tam bylo predtim...prej nejakej EXEL??? Jinak sada salku stoji kolem 1000Kc na vsechny 4 ojnice vrch i spodek.A po vycisteni sita se taky o dost ztisila zdvihatka.Ve vane bylo tak pul kila bordelu.Jo a ten cistic byl Valvoline...tak snad... |
Autor: | Návštěvník [ 10 kvě 2005 14:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo a nedostatecne mazani bylo nejdriv.Z toho duvodu jsem zkusil cistic a nasledne demontaz vany a vycisteni sita... |
Autor: | Standa [ 11 kvě 2005 06:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Ričrd"]Dnes zkusim jiny olej...nalil jsem tam mineral 15W40,dnes budu mit polosynt.10W30.Nevim totis,co tam bylo predtim...prej nejakej EXEL??? :shock: Jinak sada salku stoji kolem 1000Kc na vsechny 4 ojnice vrch i spodek.quote] Co se týče toho oleje tak EXEL říkají mechanici polosyntetice 10W-40, nevím jestli všude ale na Hlučínsku určitě. Ta 1000,- za sadu není moc, ale zkus to ještě s někým v okolí prokonzultovat aby to nebyla zbytečná investice. Myslím posoudit motor celkově. |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
nO TAK ZNAMY MECHANIK ME RADI VYMENU MOTORU...CCA 4000motor a 2500veci kolem.tak do 7000Kc.ale musi sehnat ten motor... |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam strach,at to neni zajic v pytli...za pul roku bych mohl resit totez... |
Autor: | Standa [ 11 kvě 2005 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motor je nejlép kupovat se známou minulostí, nebo od někoho kdo ho má ještě v autě a vyzkoušet. Jinak by určitě bylo dobré na stávajícím motoru změřit kompresní tlak, ať máš alespoň představu o stavu pístních kroužků a ventilech. |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No,ten mechanik me rekl ze ma spodek,ktery by me namontoval+GO a pouziti me hlavy+novy rozvodak atd. a s praci chce 7-8tis.za vse.jenze GO hlavy by nedelal on ,posila to nekam a trva to tyden.Jenze me tlaci cas...Bez auta se nedostanu do prace... |
Autor: | Standa [ 11 kvě 2005 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Za ty peníze bys asi sehnal 1,6 ve slušném stavu. Když se dobře udělá GO tak ti motor určitě také ještě pár let poslouží. Jo ty hlavy dělá jen jedna ostravská dílna a opravdu je to na týden, sám jsem ji tam měl před 2 roky. |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co myslis,zkusit jen vymenit spodek a hlavu dat tak,jak je???Nebo vymenit jen ty salky???Rekni me tvuj nazor...Vim,ze za ty prachy by bzla i 1,6 ale je tam prj dost uprav...takze asi zustanu u 1,4...s vykonem jsem spokojenej...Bydlis v Opave??? |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to jako naschval...rok jsem na pracaku a auto si pomalu davam do kupy...v nedeli jsem ho poskladal po laku(jestli se tak tomu da rict (ma prace,ale na elektronika neni spatnej)a od pondelka mam praci a ta svine jak naschval klekne... |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty,stando a nevis o nejakym motoru,za slusnej peniz????? |
Autor: | carPWR [ 11 kvě 2005 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
..pokud bych resil problem jako ty, urcite bych si sehnal jinej celej motor, myslim, ze se da sehnat kolem 5 tisic, a to jeste prehanim...prece jen uz je to stary esco no...vzdyt sem videl prodavat za 20000 kompletni normalne funkcni escort 1.4 kulatej z roku 95 (uz ten co mam ja, posledni model!!!!!) ale pravda je, ze normalne stoji tak 30 no... |
Autor: | Standa [ 12 kvě 2005 06:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ričrd píše: A co myslis,zkusit jen vymenit spodek a hlavu dat tak,jak je???Nebo vymenit jen ty salky???Rekni me tvuj nazor...Vim,ze za ty prachy by bzla i 1,6 ale je tam prj dost uprav...takze asi zustanu u 1,4...s vykonem jsem spokojenej...Bydlis v Opave???
Vždyť už jsem ti psal, že napřed nech změřit kompresní tlak a pak se uvidí, jestli má smysl opravovat stávající motor. Když budou na některých válcích nízké tlaky, tak se nad píst stříkne trochu motorového oleje a změří se znovu. Když olej pomůže ke zvednutí tlaku tak je problém s kroužky, když nenastane žádná změna tak je problém s ventily. Jestli budou tlaky OK tak by snad výměna šálku mohla pomoct. |
Autor: | Návštěvník [ 12 kvě 2005 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jeden motor muzu mit za 4tis a druhej za 3,ale jeste nevim,co za obsah je ten druhej.Tlaky mam 9,7,8,9...nic moc... Je hodne prace s predelavanim na jinej obsah..treba 1,6???Tam je ten mech 4 bod,ne??Ja mam 1bod... |
Autor: | Návštěvník [ 19 kvě 2005 08:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak,dneska me bude jeden znamej menit motor.Ale,jde o to,ze ja mam 1,4i a ten druhej je 1,6 karburator.Nevim,jestli 66/77KW...ale chceme dat jen motor a nechat moje svody i vstrikovani.Nevite nekdo,jestli to bude OK,kdyz je motor 1,6 a vstrik a rid.jedn.pro 1,4????Nemate stim nekdo zkusenosti???? |
Autor: | carPWR [ 19 kvě 2005 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ričrd píše: Tak,dneska me bude jeden znamej menit motor.Ale,jde o to,ze ja mam 1,4i a ten druhej je 1,6 karburator.Nevim,jestli 66/77KW...ale chceme dat jen motor a nechat moje svody i vstrikovani.Nevite nekdo,jestli to bude OK,kdyz je motor 1,6 a vstrik a rid.jedn.pro 1,4????Nemate stim nekdo zkusenosti????
..ja bych prehodil vsechno... |
Autor: | Návštěvník [ 19 kvě 2005 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenze to je i komplet elektrika...ten typek tvrdi,ze prej to vstrikovani to vpoho utahne... A myslim si ze odstranovat strikacku a montovat karbec je docela degradace jizdnich vlastnosti...ne??? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |