fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
HELP!!Asi ojnice?? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2453 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 09 kvě 2005 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | HELP!!Asi ojnice?? |
Takze: prestal me mazat motor...ucpane sito.Jenze me to ted po vycisteni klepe jak prase...i prez to,ze maze OK.Zjistil jsem,ze je to na prvim valci z leva.Kdyz odpojim svicku tak je klepani zmizi a kdyz uberu predstih tak se stlumi.Jo a dela to jen kdyz motor neni v zaberu.Tak se ptam,nevite cim to muze byt???Muze to byt vymletymi salky v ojnici????Jo a studene to taky nedela... HELP!!!!!!!!!! |
Autor: | Návštěvník [ 10 kvě 2005 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Notak,poradte me nekdo... ![]() ![]() |
Autor: | Standa [ 10 kvě 2005 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tady bude dobrá rada drahá.... Jestli to klepe v situacích jak popisuješ, tak to opravdu vypadá na vůli v uložení ojnice. Jestli na klice nebo na pístním čepu, to je otázka. Otázkou také je v jakém stavu ten motor bude po tom co jsi použil "čistič motoru" a následném nedostatečném mazání. Asi bych s tím nic nedělal a počkal jak se to bude projevovat dál. Buď to bude stále hlučnější a pak bych se asi sháněl po jiném motoru, nebo se to možná naopak sklidní a nebude co řešit. Dej tomu ještě čas a uvidíš. |
Autor: | Návštěvník [ 10 kvě 2005 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stando,mam strach cekat at to nerupne nejak uplne!!!???Mel jsem venku vanu a se 3 ojnicema se dalo lehce pohnout doboku,jen s tou klepajici vubec...takze typuju na ty spodni salky.Studeny motor vubec netukne...cim teplejsi,tim horsi.Dnes zkusim jiny olej...nalil jsem tam mineral 15W40,dnes budu mit polosynt.10W30.Nevim totis,co tam bylo predtim...prej nejakej EXEL??? ![]() ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 10 kvě 2005 14:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo a nedostatecne mazani bylo nejdriv.Z toho duvodu jsem zkusil cistic a nasledne demontaz vany a vycisteni sita... |
Autor: | Standa [ 11 kvě 2005 06:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Ričrd"]Dnes zkusim jiny olej...nalil jsem tam mineral 15W40,dnes budu mit polosynt.10W30.Nevim totis,co tam bylo predtim...prej nejakej EXEL??? :shock: Jinak sada salku stoji kolem 1000Kc na vsechny 4 ojnice vrch i spodek.quote] Co se týče toho oleje tak EXEL říkají mechanici polosyntetice 10W-40, nevím jestli všude ale na Hlučínsku určitě. Ta 1000,- za sadu není moc, ale zkus to ještě s někým v okolí prokonzultovat aby to nebyla zbytečná investice. Myslím posoudit motor celkově. |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
nO TAK ZNAMY MECHANIK ME RADI VYMENU MOTORU...CCA 4000motor a 2500veci kolem.tak do 7000Kc.ale musi sehnat ten motor... |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam strach,at to neni zajic v pytli...za pul roku bych mohl resit totez... ![]() |
Autor: | Standa [ 11 kvě 2005 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motor je nejlép kupovat se známou minulostí, nebo od někoho kdo ho má ještě v autě a vyzkoušet. Jinak by určitě bylo dobré na stávajícím motoru změřit kompresní tlak, ať máš alespoň představu o stavu pístních kroužků a ventilech. |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No,ten mechanik me rekl ze ma spodek,ktery by me namontoval+GO a pouziti me hlavy+novy rozvodak atd. a s praci chce 7-8tis.za vse.jenze GO hlavy by nedelal on ,posila to nekam a trva to tyden.Jenze me tlaci cas...Bez auta se nedostanu do prace... ![]() |
Autor: | Standa [ 11 kvě 2005 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Za ty peníze bys asi sehnal 1,6 ve slušném stavu. Když se dobře udělá GO tak ti motor určitě také ještě pár let poslouží. Jo ty hlavy dělá jen jedna ostravská dílna a opravdu je to na týden, sám jsem ji tam měl před 2 roky. |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co myslis,zkusit jen vymenit spodek a hlavu dat tak,jak je???Nebo vymenit jen ty salky???Rekni me tvuj nazor...Vim,ze za ty prachy by bzla i 1,6 ale je tam prj dost uprav...takze asi zustanu u 1,4...s vykonem jsem spokojenej...Bydlis v Opave??? |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to jako naschval...rok jsem na pracaku a auto si pomalu davam do kupy...v nedeli jsem ho poskladal po laku(jestli se tak tomu da rict ![]() ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty,stando a nevis o nejakym motoru,za slusnej peniz????? ![]() |
Autor: | carPWR [ 11 kvě 2005 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
..pokud bych resil problem jako ty, urcite bych si sehnal jinej celej motor, myslim, ze se da sehnat kolem 5 tisic, a to jeste prehanim...prece jen uz je to stary esco no...vzdyt sem videl prodavat za 20000 kompletni normalne funkcni escort 1.4 kulatej z roku 95 (uz ten co mam ja, posledni model!!!!!) ale pravda je, ze normalne stoji tak 30 no... |
Autor: | Standa [ 12 kvě 2005 06:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ričrd píše: A co myslis,zkusit jen vymenit spodek a hlavu dat tak,jak je???Nebo vymenit jen ty salky???Rekni me tvuj nazor...Vim,ze za ty prachy by bzla i 1,6 ale je tam prj dost uprav...takze asi zustanu u 1,4...s vykonem jsem spokojenej...Bydlis v Opave???
Vždyť už jsem ti psal, že napřed nech změřit kompresní tlak a pak se uvidí, jestli má smysl opravovat stávající motor. Když budou na některých válcích nízké tlaky, tak se nad píst stříkne trochu motorového oleje a změří se znovu. Když olej pomůže ke zvednutí tlaku tak je problém s kroužky, když nenastane žádná změna tak je problém s ventily. Jestli budou tlaky OK tak by snad výměna šálku mohla pomoct. |
Autor: | Návštěvník [ 12 kvě 2005 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jeden motor muzu mit za 4tis a druhej za 3,ale jeste nevim,co za obsah je ten druhej.Tlaky mam 9,7,8,9...nic moc... Je hodne prace s predelavanim na jinej obsah..treba 1,6???Tam je ten mech 4 bod,ne??Ja mam 1bod... ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 19 kvě 2005 08:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak,dneska me bude jeden znamej menit motor.Ale,jde o to,ze ja mam 1,4i a ten druhej je 1,6 karburator.Nevim,jestli 66/77KW...ale chceme dat jen motor a nechat moje svody i vstrikovani.Nevite nekdo,jestli to bude OK,kdyz je motor 1,6 a vstrik a rid.jedn.pro 1,4????Nemate stim nekdo zkusenosti???? ![]() |
Autor: | carPWR [ 19 kvě 2005 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ričrd píše: Tak,dneska me bude jeden znamej menit motor.Ale,jde o to,ze ja mam 1,4i a ten druhej je 1,6 karburator.Nevim,jestli 66/77KW...ale chceme dat jen motor a nechat moje svody i vstrikovani.Nevite nekdo,jestli to bude OK,kdyz je motor 1,6 a vstrik a rid.jedn.pro 1,4????Nemate stim nekdo zkusenosti????
![]() ..ja bych prehodil vsechno... |
Autor: | Návštěvník [ 19 kvě 2005 12:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenze to je i komplet elektrika...ten typek tvrdi,ze prej to vstrikovani to vpoho utahne... A myslim si ze odstranovat strikacku a montovat karbec je docela degradace jizdnich vlastnosti...ne??? ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |