fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

HELP!!Asi ojnice??
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2453
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 09 kvě 2005 23:11 ]
Předmět příspěvku:  HELP!!Asi ojnice??

Takze: prestal me mazat motor...ucpane sito.Jenze me to ted po vycisteni klepe jak prase...i prez to,ze maze OK.Zjistil jsem,ze je to na prvim valci z leva.Kdyz odpojim svicku tak je klepani zmizi a kdyz uberu predstih tak se stlumi.Jo a dela to jen kdyz motor neni v zaberu.Tak se ptam,nevite cim to muze byt???Muze to byt vymletymi salky v ojnici????Jo a studene to taky nedela...
HELP!!!!!!!!!!

Autor:  Návštěvník [ 10 kvě 2005 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Notak,poradte me nekdo... :( :(

Autor:  Standa [ 10 kvě 2005 12:57 ]
Předmět příspěvku: 

No tady bude dobrá rada drahá.... Jestli to klepe v situacích jak popisuješ, tak to opravdu vypadá na vůli v uložení ojnice. Jestli na klice nebo na pístním čepu, to je otázka. Otázkou také je v jakém stavu ten motor bude po tom co jsi použil "čistič motoru" a následném nedostatečném mazání. Asi bych s tím nic nedělal a počkal jak se to bude projevovat dál. Buď to bude stále hlučnější a pak bych se asi sháněl po jiném motoru, nebo se to možná naopak sklidní a nebude co řešit. Dej tomu ještě čas a uvidíš.

Autor:  Návštěvník [ 10 kvě 2005 14:41 ]
Předmět příspěvku: 

Stando,mam strach cekat at to nerupne nejak uplne!!!???Mel jsem venku vanu a se 3 ojnicema se dalo lehce pohnout doboku,jen s tou klepajici vubec...takze typuju na ty spodni salky.Studeny motor vubec netukne...cim teplejsi,tim horsi.Dnes zkusim jiny olej...nalil jsem tam mineral 15W40,dnes budu mit polosynt.10W30.Nevim totis,co tam bylo predtim...prej nejakej EXEL??? :shock: Jinak sada salku stoji kolem 1000Kc na vsechny 4 ojnice vrch i spodek.A po vycisteni sita se taky o dost ztisila zdvihatka.Ve vane bylo tak pul kila bordelu.Jo a ten cistic byl Valvoline...tak snad... :(

Autor:  Návštěvník [ 10 kvě 2005 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a nedostatecne mazani bylo nejdriv.Z toho duvodu jsem zkusil cistic a nasledne demontaz vany a vycisteni sita...

Autor:  Standa [ 11 kvě 2005 06:19 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Ričrd"]Dnes zkusim jiny olej...nalil jsem tam mineral 15W40,dnes budu mit polosynt.10W30.Nevim totis,co tam bylo predtim...prej nejakej EXEL??? :shock: Jinak sada salku stoji kolem 1000Kc na vsechny 4 ojnice vrch i spodek.quote]

Co se týče toho oleje tak EXEL říkají mechanici polosyntetice 10W-40, nevím jestli všude ale na Hlučínsku určitě. Ta 1000,- za sadu není moc, ale zkus to ještě s někým v okolí prokonzultovat aby to nebyla zbytečná investice. Myslím posoudit motor celkově.

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2005 09:46 ]
Předmět příspěvku: 

nO TAK ZNAMY MECHANIK ME RADI VYMENU MOTORU...CCA 4000motor a 2500veci kolem.tak do 7000Kc.ale musi sehnat ten motor...

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2005 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Mam strach,at to neni zajic v pytli...za pul roku bych mohl resit totez... :(

Autor:  Standa [ 11 kvě 2005 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

Motor je nejlép kupovat se známou minulostí, nebo od někoho kdo ho má ještě v autě a vyzkoušet. Jinak by určitě bylo dobré na stávajícím motoru změřit kompresní tlak, ať máš alespoň představu o stavu pístních kroužků a ventilech.

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2005 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

No,ten mechanik me rekl ze ma spodek,ktery by me namontoval+GO a pouziti me hlavy+novy rozvodak atd. a s praci chce 7-8tis.za vse.jenze GO hlavy by nedelal on ,posila to nekam a trva to tyden.Jenze me tlaci cas...Bez auta se nedostanu do prace... :x

Autor:  Standa [ 11 kvě 2005 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

Za ty peníze bys asi sehnal 1,6 ve slušném stavu. Když se dobře udělá GO tak ti motor určitě také ještě pár let poslouží. Jo ty hlavy dělá jen jedna ostravská dílna a opravdu je to na týden, sám jsem ji tam měl před 2 roky.

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:48 ]
Předmět příspěvku: 

A co myslis,zkusit jen vymenit spodek a hlavu dat tak,jak je???Nebo vymenit jen ty salky???Rekni me tvuj nazor...Vim,ze za ty prachy by bzla i 1,6 ale je tam prj dost uprav...takze asi zustanu u 1,4...s vykonem jsem spokojenej...Bydlis v Opave???

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Je to jako naschval...rok jsem na pracaku a auto si pomalu davam do kupy...v nedeli jsem ho poskladal po laku(jestli se tak tomu da rict :oops: (ma prace,ale na elektronika neni spatnej)a od pondelka mam praci a ta svine jak naschval klekne... :x

Autor:  Návštěvník [ 11 kvě 2005 14:59 ]
Předmět příspěvku: 

Ty,stando a nevis o nejakym motoru,za slusnej peniz????? :oops:

Autor:  carPWR [ 11 kvě 2005 16:08 ]
Předmět příspěvku: 

..pokud bych resil problem jako ty, urcite bych si sehnal jinej celej motor, myslim, ze se da sehnat kolem 5 tisic, a to jeste prehanim...prece jen uz je to stary esco no...vzdyt sem videl prodavat za 20000 kompletni normalne funkcni escort 1.4 kulatej z roku 95 (uz ten co mam ja, posledni model!!!!!) ale pravda je, ze normalne stoji tak 30 no...

Autor:  Standa [ 12 kvě 2005 06:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ričrd píše:
A co myslis,zkusit jen vymenit spodek a hlavu dat tak,jak je???Nebo vymenit jen ty salky???Rekni me tvuj nazor...Vim,ze za ty prachy by bzla i 1,6 ale je tam prj dost uprav...takze asi zustanu u 1,4...s vykonem jsem spokojenej...Bydlis v Opave???


Vždyť už jsem ti psal, že napřed nech změřit kompresní tlak a pak se uvidí, jestli má smysl opravovat stávající motor. Když budou na některých válcích nízké tlaky, tak se nad píst stříkne trochu motorového oleje a změří se znovu. Když olej pomůže ke zvednutí tlaku tak je problém s kroužky, když nenastane žádná změna tak je problém s ventily. Jestli budou tlaky OK tak by snad výměna šálku mohla pomoct.

Autor:  Návštěvník [ 12 kvě 2005 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jeden motor muzu mit za 4tis a druhej za 3,ale jeste nevim,co za obsah je ten druhej.Tlaky mam 9,7,8,9...nic moc...
Je hodne prace s predelavanim na jinej obsah..treba 1,6???Tam je ten mech 4 bod,ne??Ja mam 1bod... :(

Autor:  Návštěvník [ 19 kvě 2005 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tak,dneska me bude jeden znamej menit motor.Ale,jde o to,ze ja mam 1,4i a ten druhej je 1,6 karburator.Nevim,jestli 66/77KW...ale chceme dat jen motor a nechat moje svody i vstrikovani.Nevite nekdo,jestli to bude OK,kdyz je motor 1,6 a vstrik a rid.jedn.pro 1,4????Nemate stim nekdo zkusenosti???? :shock:

Autor:  carPWR [ 19 kvě 2005 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ričrd píše:
Tak,dneska me bude jeden znamej menit motor.Ale,jde o to,ze ja mam 1,4i a ten druhej je 1,6 karburator.Nevim,jestli 66/77KW...ale chceme dat jen motor a nechat moje svody i vstrikovani.Nevite nekdo,jestli to bude OK,kdyz je motor 1,6 a vstrik a rid.jedn.pro 1,4????Nemate stim nekdo zkusenosti???? :shock:


..ja bych prehodil vsechno...

Autor:  Návštěvník [ 19 kvě 2005 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Jenze to je i komplet elektrika...ten typek tvrdi,ze prej to vstrikovani to vpoho utahne...
A myslim si ze odstranovat strikacku a montovat karbec je docela degradace jizdnich vlastnosti...ne??? :(

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/