fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 17:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cukání Zetec 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 09:13 
Ahoj, mám problém s cukáním motoru. Cuká hlavně při akceleraci, když některý rychlostní stupeň déle podržím a zároveň přidám plyn. Cukání se projevuje hlavně za teplého počasí a zároveň musí být studený motor. Ale není to pravidlem. Stalo se mi už taky že ihned po cuknutí motor za jízdy chcípnul, ale hned poté šel zase nastartovat. Vyměnil jsem zapalovací svíčky a provedl reset ŘJ. Bohužel toto nepomohlo. Napadlo mě zaměřit se na lambdu nebo MAF. Mohu je zkusit odpojit? Má někdo tip co zkusit nebo čím by to mohlo být? Předem díky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 09:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
A kabely jsi taky vymenil?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 10:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
změřit tlak paliva na liště kabeli ke svíčkám a pak ještě jaké svíčky jsi tam dal?

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 11:23 
Svíčky jsem dal originál Motorcraft, kabely jsem neměnil a nechce se mi už moc investovat. Tlak paliva nevím jak se změří, ale vím, že to tady je někde popsaný, tak to pohledám.

Jen podotknu, že to cukání není jen nějaké slabé poškubávání ale naprosté chvilkové vynechání motoru, prostě v podstatě pěkná mrda.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 12:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
zkus ještě pročíst tohle http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... lak+paliva a tady v tom červeném kroužku je ventilek na měření tlaku paliva a použiješ normální tlakoměr na pneu
Obrázek

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 13:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 17:00
Příspěvky: 335
Bydliště: Bruntál - Náklo- OLomouc
Já tam žádný obrázek nevidím

_________________
Ford Escort Combi 1.6,16v,8/97,Zetec.Ontario Blue ,fiat punto mk2. Smax 2007, 2.0 ,103kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 14:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007 18:28
Příspěvky: 218
Bydliště: Praha
zkus takhle http://www.postimage.org/image.php?v=gx1Ch1PJ

_________________
Ford Escort RS2000 94'
Ford Escort 98 / 1.6 16V v hodne chude vybave, bohuzel :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 15:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 17:00
Příspěvky: 335
Bydliště: Bruntál - Náklo- OLomouc
už to vidím a kolik mají být naměřené hodnoty?

_________________
Ford Escort Combi 1.6,16v,8/97,Zetec.Ontario Blue ,fiat punto mk2. Smax 2007, 2.0 ,103kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 18:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Jindra Spíchal píše:
už to vidím a kolik mají být naměřené hodnoty?


Sorry za OT

Ku..vááá Jindro do ničeho nehrabej........já vím,jen se ptáš.....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 19:04 
Tak když jsem dneska jel z práce, tak to zase cuklo v tahu, že sem myslel, že motor vyskočí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 19:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
piviku, podle toho, co píšeš, si tipnu, že je problém v zapalování, ale nebude to klasika jeden válec, kabely nebo tak něco, prostě se ti to vypíná natvrdo, buď je problém v cívce, jejím "krmení" z řídící jednotky, nebo přestanou jít vstřiky...hehe...to mě tak napadá, zkus si zkontrolovat čidlo na klikovce, jestli není zanešené, případně jestli je jeho konektor a drát oukej...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2009 20:07 
Kde prosím takový čidlo na klikovce najdu?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Cukání-škubání motoru
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:08 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2008 18:56
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha
Ahoj forďáci. Taky jsem měl podobný problém. Motor za studena škubal že to se mnou až házelo v sedačce a šaltrklacek při dotyku nepříjemně vibroval. To se dělo při volnoběhu a nižších otáčkách. Při zahřátém motoru to bylo o kousek lepší, ale pořád se mi to nezdálo a lezlo mi to na nervy. Došla mi trpělivost, když mi motor po nastartování zhasnul :x . Jinak otáčky byli v pohodě i na volnoběh. Při prudším sešlápnutí brzdy se ještě občas jakoby přidusil. Tak jsem to dal do orígo servisu. Tam mi řekli, že motor běží na třiapůl válce. Auto jsem si druhý den odvezl oprava materiál+práce necelý čtyři stovky. Dělala to zpuchřelá podtlaková hadice která přisávala vzduch. Motor zase spokojeně vrní a já o něm při volnoběhu skoro ani nevím :lol: Tak snad moje zkušenost někomu pomůže a inspiruje. Jo a svíčky bylo to první co jsem měnil což nepomohlo až ta hadice zabrala. No sám bych na to asi nikdy nepřišel.

_________________
Ford Escort 1.6 16v Ghia r.v. 1997 5DV. Hatchback, stříbrná metalíza, všechno v elektrice.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:15 
RedFord: Jaká přesně to byla prosím hadice? Příznaky co popisuješ odpovídají přesně těm mým.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nejspíš hadice na odvětrání klikovky, to je evergreen...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:20 
To nebude ono, tu jsem měnil na podzim.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:24 
Jinak dneska odpoledne: Nastartuju studenej motor, začalo cvakat rele v pojistkovce (nevím jaký) a jak dycky cvaklo, tak letěli otáčky dolu. Hned se ale motor zase chytil a takhle asi 2 minuty. Po rozjeszdu se to postupně lepšilo, za tepla skoro bez problémů. Ale mám pocit, že to je v elektrice, přestane prostě úplně fungovat na zlomek vteřiny zapalování - doprovázeno cvaknutím relé na pojistkovce.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2008 18:56
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha
pivik píše:
RedFord: Jaká přesně to byla prosím hadice? Příznaky co popisuješ odpovídají přesně těm mým.
Omlouvám se ale jsem v tomhle lama :oops: jinak bych si to opravil sám. Bohužel nevím přesně jaká jen že to byla hadice sání a ve výpisu materiálu mám jen podtlaková hadice. Ale v pojistkovce mi nic necvakalo. Právě že to může mít spousta příčin tak jsem si na to netroufnul a rovnou to svěřil odborníkům. Při mém štěstí bych vyměnil všechno možný a výsledek by byl, že bych byl zase na začátku :roll: Jo elektriku mi kontrolovali prý taky ta je ok.

_________________
Ford Escort 1.6 16v Ghia r.v. 1997 5DV. Hatchback, stříbrná metalíza, všechno v elektrice.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 01:38
Příspěvky: 211
Bydliště: Plzeň
Tak mi to dělá něco podobnýho jak píše RedFord. Šaltrpáka vibruje jak svin. Při rozjezdu na křižovatce za jedna pak dvojka kterou by to mělo normálně pobrat a začne škubat. Otáčky normální. Začnu u palivofiltru ten je tam snad z výroby a uvidíme jak dál.

_________________
Ford Escort 1.6 16V ZETEC 66kW, r.v. 1998, 1x airbag, ABS no


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 dub 2009 20:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2008 18:56
Příspěvky: 10
Bydliště: Praha
AL-ADIN píše:
Tak mi to dělá něco podobnýho jak píše RedFord. Šaltrpáka vibruje jak svin. Při rozjezdu na křižovatce za jedna pak dvojka kterou by to mělo normálně pobrat a začne škubat. Otáčky normální. Začnu u palivofiltru ten je tam snad z výroby a uvidíme jak dál.
Jo to jsem zapoměl napsat při dvojce to škubalo a musel jsem lechce polechtávat plyn abych nejel stylem přískokem vpřed. Samozřejmně to tak bylo při jízdě po rovině z kopce to jede samo že :wink:

_________________
Ford Escort 1.6 16v Ghia r.v. 1997 5DV. Hatchback, stříbrná metalíza, všechno v elektrice.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz