fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

POWERBOX :D
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=24568
Stránka 1 z 2

Autor:  Hrubeec [ 13 črc 2009 02:03 ]
Předmět příspěvku:  POWERBOX :D

Hoj, nešel jsem na Aukru tenhle powerbox a něak se mi to nezdá. Jedina zmíňka kterou jsem tu našel o podobné věci se tu řešila asi před rokem ale žádné kloudné odpovědi jsem se tam nedočet. Takže mám pár otázek a to tyhle:
Má vůbec cenu oblbovat MAFko?
Zkoušel to už někdo nebo něco tomu podobné?
Snížení spotřeby? tak to asi těžko :-D

Autor:  dj.DEKL [ 13 črc 2009 06:49 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych na to radši rovnou zapoměl...

Autor:  Mouse [ 13 črc 2009 07:00 ]
Předmět příspěvku: 

a hlavně ty máš esco a ten tam není napsanej :smt005 :smt043 :smt044 a nechápu jak na to ještě někdo může skočit :smt017

Autor:  skaldal [ 13 črc 2009 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Protože už je to tak levný, že si každej blázen řekne "tak to zkusím" a potom když přijde na to, že to je k ničemu, tak kvůli 2 stovkám nikomu nestojí za to ten podvod nějak řešit. A výrobce i prodejci vesele vydělávají, protože náklady na plastovou krabičku a odpor nejsou zrovna astronomické. :roll:

Autor:  mikirc [ 13 črc 2009 09:33 ]
Předmět příspěvku: 

me stale fascinuje, jak nekteri lide veri jeste v to, ze jde zvednou vykon a snizit spotreba :D
Krasne je kdyz si nechate prechipovat auto a mate palubni PC, ktery pocita spotrebu. Tata to ma ve svem BMW 530d a podle pocitace je spotreba stejna a vykon o dost vetsi, ale ten pocitac uz nevi, ze do motoru jde vice nafty. takze ve vysledku misto puvodni spotreby 7-8l/100km je 9-10l/100km

Autor:  skaldal [ 13 črc 2009 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je blbost, já si nechal Galaxy nachipovat, výkon se zvedl podstatně, spotřeba zůstala cca stejná a spotřeba na palubáku souhlasí se spotřebou skutečnou s odchylkou +- 0,1-0,2 litrů. A to ještě něco sežere bufík, což by palubák zaznamenat neměl.

Ale blbost lidí je neomezená, že si myslí, že někam napíchnou "kouzelnou" krabičku za pár korun a auto víc pojede za menší spotřebu. :roll:

Autor:  JaneCk [ 13 črc 2009 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
ale ten pocitac uz nevi, ze do motoru jde vice nafty

OMG a k čemu by ten počítač byl?
Zvýšit výkon a snížit spotřebu je řekněme diskutabilní, ale počítač ukazuje určitě dobře, jinak by se toto zařízení nemohlo zovat počítač

Autor:  Hrubeec [ 13 črc 2009 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

mě to bylo hnedka jasný že je to blbost, jen mě zajímal názor od lidí kteří o tom něco ví :-D .. A hlavně mě i ve dvě hodiny ráno strašně pobavil ten slogan "Vyvarujte se levných padělků!"

Autor:  mikirc [ 13 črc 2009 23:19 ]
Předmět příspěvku: 

JaneCk píše:
Citace:
ale ten pocitac uz nevi, ze do motoru jde vice nafty

OMG a k čemu by ten počítač byl?
Zvýšit výkon a snížit spotřebu je řekněme diskutabilní, ale počítač ukazuje určitě dobře, jinak by se toto zařízení nemohlo zovat počítač


protoze pocitac pocita s tim ze pri jednom vstriku jde do motoru treba 0,05g nafty, ale po nachipovani tam jde 0,08g nafty a to pocitac uz nevi, nebot zmeneny je jen program pro rizeni vstriku.

Ja mam namysli, ze nejde zvysit vykon a snizit spotrebu nebo zanechat stejnou, kdyz se pouzije chip tuning, ktery ovlivnuje mnozstvi paliva vstriknuteho do motoru, ale zase je to nejucinejsi a nejjednodussi.
Ale jde to i se zachovanim spotreby, jine tesneni pod hlavu, pridani turba(taky dost zname). Tata treba jezdil v motokare motor z pionera, ktery mel v zakladu asi 6koni a on ho mel upraveneho na 10koni.

Autor:  JaneCk [ 14 črc 2009 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

To Mikirc:
Tak to sorry :oops:
Já myslel, že když to je počítač, tak tam má něco jako "průtokoměr" a ví vždycky, kolik tam nastříká...

Autor:  Bumerank [ 14 črc 2009 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

podle toho, co jsem se dočetl od jednoho zde z fóra, co si vyrobil HW i SW pro diagnostiku a zřejmě o řízení motorů ví dost (nemůžu si vzpomenout na nick), tak množství paliva, které je vstřikováno - tím pádem i spotřeba, je dáno DOBOU OTEVŘENÍ INJEKTORŮ (tedy délkou impulsu, ovládajícho injektory) - pokud se čipem prodlouží tento impuls, tak by PP měl počítat se změněnou - to jakoby se tomu víc šlapalo....jiný případ by byl při zvětšní tlaku paliva, protože to by za stejnou dobu otevření injektorů proteklo VÍCE paliva... :-)
a k té "magické krabičce" - možná, že se někteří lidi myslí, že výrobce přiškrtil motor (tak jak to dělá např. koncern WV - stejné motory, ale existují třeba 3 výkonové skupiny, podle toho "co je v řídící jednotce povoleno") a tou krabkou se to dá nějak ošulit, aby se výužila větší část potenciálu motoru.....no každopádně tomu v tomto případě tak není :D

Autor:  Rosťa-RS [ 14 črc 2009 10:36 ]
Předmět příspěvku: 

takže musím oznámit žew tento harapák by mohl fungovat,jenže aby zvýžil výkon,tak vzduch musí být studenější a na tomto základě by tam teprve mohla řj začít rvát víc benzínu ale zase tu máme lambda sondu která to buď délku vstřiků vrátí nebo na jejim základě až v krajní nouzi se vyhodnotí že to čidlo je špatné,takže by bylo potřeba ještě odpojit lambdasondu a pak bych věřil tomu že to nějakého koně může přidat,jenže mi není vůbec jasné jak to může snížit spotřebu,osobně bych se spíš přikládal k tomu snížit hlavu nebo vydělat písty a znovu zalapovat vložky pro zvýšení výkonu a snžení spotřeby, pak ještě zprůchodnění sání ale jako osobně si myslím že toto je blbost a dobře to funguje jen bez lambdasondy

Autor:  mikirc [ 14 črc 2009 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

JaneCk píše:
To Mikirc:
Tak to sorry :oops:
Já myslel, že když to je počítač, tak tam má něco jako "průtokoměr" a ví vždycky, kolik tam nastříká...

To bude asi zaviset na kazdem PP zvlast, jak je udelany a tak. Myslim, ze s prutokomery by to bylo vysledne drazsi a tenhle zpusob je mnohem jednodussii.

Jo jinak moc nedoporucuji experimentovat s vymenou toho tesneni pod hlavu. Znamy to udelal na svem zavodnim specialu, ikdyz ho tata varoval a nakonec to dopadlo tak se se mu motor v zavode rozletel, protoze pisty se v horni uvrati potkavaly asi s ventily nebo necim jinym. Ale pokud ma auto karburator jde si snim hrat krasne a zvysit vykon neni problem i bez upravy ŘJ.

Autor:  skaldal [ 14 črc 2009 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

mikirc píše:
...se mu motor v zavode rozletel, protoze pisty se v horni uvrati potkavaly asi s ventily nebo necim jinym.
Nebo s protiletícím benzínem. :-D

Autor:  Jimmy [ 14 črc 2009 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

a kde má karburátor řídící jednotku?? :shock: :-D

Autor:  mikirc [ 14 črc 2009 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy píše:
a kde má karburátor řídící jednotku?? :shock: :-D

pokud myslis to cojsem napsal, tak jsem to myslel, ze muzes pomoci ladeni karburatoru zvysit vykon, a nemusis pouzivat chip tuning

Autor:  Jimmy [ 14 črc 2009 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

No já narážel na to, že jakákoliv forma čiptuningu je u karburátoru nemožná jelikož tam není co čiptůnit, protože tam žádná ŘJ není.

Autor:  Jimmy [ 14 črc 2009 23:27 ]
Předmět příspěvku: 

a ještě něco - do čiptuningu moc nevidím, ale není to náhodou jen o zvýšení tlaku turba případně jiné vstřikovací mapy? čili díky tomu se do motoru dostane víc paliva? Toť vše....a co se zvyšování tlaku paliva týče, tak potom už ale nemluvíme o čiptuningu, ale o "běžné" formě tuningu. V tom případě pokud mluvíme pouze o čipu, tak palubák musí ukazovat správně, protože měří délku otevření vstřiků, čili úprava ŘJ palubák neovlivňuje.

Autor:  Whiteshark [ 18 črc 2009 22:54 ]
Předmět příspěvku:  Já ho zkusil

Nazdárek!

Tak jak jste to tady popisovali, tak jsem to přesně z toho samého důvodu zkusil. Málo peněz a kdyžtak to vyhodím... No, opravdu mě to překvapilo víc než dost. Na první pohled a na rozjezdy nic znát není. Když jsem ale jel po dálnici do kopce, bylo to znatelné, jak se autu nechtělo :-) Z kopce jsem vždycky těch 210km/h vytáhl, ale s tím šmejdem ani né 200, což by mě tolik nenaštvalo, kdyby mě nepřejížděla mladá a nesmála se mi do očí! A spotřeba? O 3 litry vyšší! Takže jsem ten šmejd vyhodil...

Kašlete na to, je to kravina.

Napadlo mě, že ŘJ si může myslet, že je vzduch studenější, zvýší množství benzínu, ale lambda si to seřídí zpět. Čekal jsem spíš, že se změní časování zážehu a vstřiku, což se nejspíš změnilo, protože ten motor jel prostě jak felicie... :-)

Autor:  spooon [ 19 črc 2009 05:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Já ho zkusil

Whiteshark píše:
Nazdárek!

Tak jak jste to tady popisovali, tak jsem to přesně z toho samého důvodu zkusil. Málo peněz a kdyžtak to vyhodím... No, opravdu mě to překvapilo víc než dost. Na první pohled a na rozjezdy nic znát není. Když jsem ale jel po dálnici do kopce, bylo to znatelné, jak se autu nechtělo :-) Z kopce jsem vždycky těch 210km/h vytáhl, ale s tím šmejdem ani né 200, což by mě tolik nenaštvalo, kdyby mě nepřejížděla mladá a nesmála se mi do očí! A spotřeba? O 3 litry vyšší! Takže jsem ten šmejd vyhodil...

Kašlete na to, je to kravina.

Napadlo mě, že ŘJ si může myslet, že je vzduch studenější, zvýší množství benzínu, ale lambda si to seřídí zpět. Čekal jsem spíš, že se změní časování zážehu a vstřiku, což se nejspíš změnilo, protože ten motor jel prostě jak felicie... :-)
tak, a tohle by si měl hned každý přečíst, než vůbec začne přemýšlet o podobný kravině :wink: :-D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/