fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
typ motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2488 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 13 kvě 2005 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | typ motoru |
Mám problém.Včera jsem dělal emise a ty mi prošly,jen mi do toho lejstra napsal typ motoru nečitelný,Dneska jsem šel na STK, tam jsem taky prošel, ale dali mi jako vážnou vadu, že typ motoru je nečitelný z důvodu koroze.Co to vlastně po mě chtějí? Jednou mají na tom papíře napsáno typ motoru nečitelný atd. a podruhé na tom samým papíře pod vadama jako vážnou výrobní číslo motoru.Evidenční kontrolou jsem prošel bez problémů před třema měsícema. Odkázali mě na městský úřad a ten zase na zastupitelství Fordu do Prahy, který chtějí 2tisíce za vyjádření.Možná jsem blbej, ale fakt tomu nerozumím. |
Autor: | hameluk [ 13 kvě 2005 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, měl jsem podobný problém - nečitelný typ motoru. Zjistili to při přepisu na Městském úřadě, napsali mi žádost o vyražení typu motoru (v mém případě F4B) a poslali mě do zdejšího autosalonu a servisu Škody. Tam mi to za nějaký 400 vyrazili, potvrdili tu žádost a na základě toho mi do malého techničáku dopsali do zvláštních záznamů "Typ motoru vyražen náhradní technologií" A je klid |
Autor: | Návštěvník [ 13 kvě 2005 23:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj, podobný problém ještě řeším a už se to vleče několikátý týden. Koupil jsem Escortíka a na evidenční STK mi řekli, že typ motoru je nečitelný. Tím pádem mi to na dopravním nechtěli přepsat na mě. Odkázali mě na autorizovaný servis Fordu, kde mi prý ten motor diagnostikují a dají mi vyjádření, že v tom autě je opravdu ten typ, co tam má být. Samozřejmě, že ve Fordovském servisu nic takového nedělali a odkázali mě na centrálu do Prahy. Na centrále to již dělají, ale jak správně píšeš, to potvrzení stojí dva tisíce. S tímto potvrzením jsem šel znovu na dopravní oddělení, kdy mi to přes spoustu keců okolo konečně přepsali. Dali mi rozhodnutí, že mi to může někdo vyrazit znovu na motor. S tímto papírem musím někam, kde mi to vyrazí a ještě k tomu vyfotí, protože chtějí potvrzený formulář o vyražení a ještě fotku. (Mimochodem v této fázi jsem nyní). Až mi to někdo vyrazí, tak s tím potvrzeným papírem a fotkou půjdu znovu na dopravní, kde mi do velkého techničáku zapíší, že typ motoru byl vyražen náhradní technologíí. A to bude doufám vše. Ale nezoufej, nakonec se to myslím povede. |
Autor: | hameluk [ 14 kvě 2005 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fíha, tak koukám, že je to asi o těch úřednících za okýnkem - mě to fak stálo necelý 400 a dělali mi to u Škodovky - a tu žádost vystavili bez problémů... |
Autor: | Návštěvník [ 14 kvě 2005 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
hameluk píše: Fíha, tak koukám, že je to asi o těch úřednících za okýnkem - mě to fak stálo necelý 400 a dělali mi to u Škodovky - a tu žádost vystavili bez problémů...
Souhlasím. Asi vážně záleží, na jakého úředníka narazíš. Mě to stálo spoustu času, telefonů a běhání, ale snad už to bude v pořádku a aspoň budu mít klid. Nicméně jsem se dozvěděl, že u Fordů je to naprosto běžná záležitost. |
Autor: | Láďa [ 14 kvě 2005 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já zase slyšel,že motor 1,616v kód motoru nemá vyraženej a ani jsem ho na svým nenašel.Kde se prosím vás nachází?? |
Autor: | MV [ 14 kvě 2005 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Při koupi auta (podzim 2002) jsem musel i na evidenční prohlídku. Tam nemohli najít na motoru jeho kód (buď nečitelnej kvůli korozi/špíně nebo ho prostě nenašli). Do výsledků napsali OK(tj. že sedí s velkým techničákem) a neřešili to. Pak jsem byl na STK(srpen 2003), taky technik číslo nemohl najít, zavolal jinýho, ten znovu prohlíd místa, kde bývá, ale ani po očištění nic nanšel. Poslední místo je prý někde u čerpadla pro servo, ale tam nebylo nijak vidět, tak se na to vykašlali. Řekli mi, že stejně číslo motoru je neopovinnej údaj, takže výsledek OK. |
Autor: | hameluk [ 15 kvě 2005 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já si myslím, že číslo motoru je nepovinný údaj, ale typ motoru by tam být měl... |
Autor: | MV [ 16 kvě 2005 06:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
hameluk píše: No já si myslím, že číslo motoru je nepovinný údaj, ale typ motoru by tam být měl...
No já právě nevím - na tý evidenčce říkali, že nemůžou najít kód motoru(pod tím já si vybavím klasický třípísmenný kód "LJF" apod.). A na STK si myslím, že hledali to samý. Pokud tedy ve skutečnosti hledali číslo motoru, tak rozumím, že jim nevadilo, když je nečitelný. |
Autor: | hameluk [ 16 kvě 2005 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ano, to je to, co píšu - kód motoru by tam měl být (v mém případě tam vyráželi F4B), ale číslo být nemusí |
Autor: | Návštěvník [ 16 kvě 2005 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Souhlas, číslo motoru je nepovinný údaj, ale typ motoru tam být musí. Typ motoru je ten třípísmenný údaj (v mém případě L1H). Ještě ho tam vyražený nemám, tento týden se na to chystám. Kam ti to vyrazili? Na původní místo nebo jinam? Jak dlouho jim to trvalo a kolik to stálo? |
Autor: | hameluk [ 16 kvě 2005 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já nevím, kde to původně má být - mě to vyrazili na pravou část bloku motoru někam pod rozdělovač http://www.fordfans.cz/nase_auta/lukas/file001.jpg - ale nekoukal jsem tam, je na to potřeba nějaké zrcátko. Ale tam mi ukazovali, že to je - je tam taky vidět štrejchanec černou barvou - prý aby to bylo lépe vidět. Nevím, jak dlouho to dělali, dal jsem jim to ráno v 8 a po obědě mi to přivezli. Jenom vím, že ten mechanik pěkně nadával, že prý mizerný přístup Stálo to 400. |
Autor: | Návštěvník [ 17 kvě 2005 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem o kousek dál...objevili jsme číslo motoru..vyčistili ho a sedí mi s VINEM. Je tam ještě jeden menší štítek a tam si myslím, že by měl být ten TYP motoru: Ale ten je zřejmě úplně nečitelnej a co teď s tím? Sice se mi nabídl známej automechanik, že mi ho tam vyrazí, jenže pořádně ani nevíme jak má vypadat a do toho se mi teda vůbec nechce. Počítám, že když s tímhle půjdu na úřad tak mě stejně znova odkážou na Forda v Praze..a 2 klacky za vyjádření se mi taky dávat nechce...tak fakt nevím... tak teď babo raď... |
Autor: | Návštěvník [ 18 kvě 2005 09:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
A kde ji prosím tě to číslo objevil? |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 18 kvě 2005 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ze mne delali v pondeli kretena na urade ze nemam v TP typ moturu. Na evidencce mi napsali typ motoru RQB ne v TP a podle toho to meli zapsat. Jim se to nezdalo poslali mi do Ford Hornat, tam sem prijel rekli minutku napsali a jel sem zpatky. Musel sem mit na papire ze auto z VINkodem XXXXXXXXXXX ma mit motor typu RQB. Pak mi to vzali, u forda po mne nechteli ani korunu. |
Autor: | Návštěvník [ 18 kvě 2005 09:59 ] |
Předmět příspěvku: | umístění čísla |
Nejsem žádnej znalec motorů, takže se to pokusím popsat z laickýho pohledu. To číslo motoru (ne typ) jsme našli zepředu, na pravé straně, někde v místech kde je k motoru připojená převodovka. je to takovej štítek je umístěnej svisle.Číslo je na něm zespoda nahoru. Hoďku se to šmirglovalo a teď už se tam to číslo začlo objevovat. Jenže potřebuju spíš ten typ motoru, kterej tam nikde nevidím. Takže zkusím pořádně spodní část toho štítku jestli to náhodou není pod tím číslem. Je tam blbej přístup a bez baterky se nic moc nevidí, takže uvidím jestli s tím dneska večer něco udělám. |
Autor: | Standa [ 18 kvě 2005 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už jsem to tady psal, ale zopakuji, že já mám kód motoru na plošce, která je vybroušená na přírubě s převodovkou a směřuje směrem dopředu. Úplně dole je kód motoru psaný odspoda nahoru a následuje číslo, které mám nečitelné a v TP je provedený výmaz. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |