fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

čím to ?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=24961
Stránka 1 z 2

Autor:  odix [ 10 srp 2009 21:02 ]
Předmět příspěvku:  čím to ?

zdravim mam takovy mensi/vetsi problem nastartuju bez problemu zacina se ohrivat motor bez problemu ale jakmile dosahne bodu RM tak zacne cukat az chcipat a zacne mi cvakat (spis jako sici stroj) rele v mistech pod volantem a vtu chvilku je po srande ... skousem jsem prohodit pojistkovku za taky 1.6 rv96 ale ma uz toplastovy sani a stala asi 4roky venku ve vraku ale jakmile jsem to prohodil tak to bylo snad jeste horsi nonstop mi jel zadni sterac a porad mi horela pojistka asi od ŘJ. (3,5A) ale kdyz sem tam vratil starou pojistkovou skrin tak stou je to stejne jak na zacatku jen me tak zajima jestli vubec jdu po spravny stope nebo jsem uplne mimo

Ps: omlouvam se zda-li to tu uz nekde je

Autor:  zdenal8 [ 10 srp 2009 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud měníš pojistkovou skříň, tak by si měl dávat tu samou, co tam máš.

Autor:  Jerikkk [ 11 srp 2009 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

Nebo-li se stejným číslem. :wink:

Autor:  AndyS [ 11 srp 2009 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

Zkusil bych tu prvni pojistkovku propajet. To zaprve. Zadruhe - pokud nepomuze - zjisti, ktere rele cvaka a od ceho je. Pokud by se ti to nepodarilo, zkus zmerit napeti primo na baterce ve chvili, kdy ti to zacne cvakat.

Autor:  odix [ 11 srp 2009 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

menil jsem ale na ty moji ten stitek nebyl mel jsem ji holou a tamtu co sem daval jde precist sem tam neco ale taky bida jen sem si myslel ze stejnej rok a vybava je to samy ale neni
dam ji propajet a dam vedet

Autor:  odix [ 12 srp 2009 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

ted me tak napadlo s tou pojistkovkou nejak nemuzu sehnat nekoho kdo to vyvari ale myslim si ze to asi bude stejne jedno protoze skousel sem to nastartovat i v noci s otevrenejma dverma asi cca 10°C a stejne jak se ohral tak zacal cvakat a bylo po prdeli (stal jsen na miste)... zitra skusim promerit to napeti na ty baterce. Pomohlo by mi trosku napoveda kde josu ty relata zda se knim dostanu od radija dirou nebo musim ze spoda nebo pres budiky fakt sem stoho uz hotovej :oops:

Autor:  Bumerank [ 13 srp 2009 08:52 ]
Předmět příspěvku: 

pojistkovka se nevaří, ale pájí :D
nevim jak je to u MK7, ale u MK6 má pojistkovka vzadu jakoby pant a vepředu nad pojistkama je taková západka nebo jak to nazvat - ta se odcvakne, vyhodí se z takového oka v kastli a pak se pojistkovka vyklopí směrem dolů a zeshora jsou vidět relátka :-) ..možná ale bude potřeba sundat nějaký ten plast, který pojistkovku zakrývá...

Autor:  Ford [ 13 srp 2009 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

shodíš ten malý plast pod volantem co jsou v něm dvířka pojistkovky a zbytek ti napsal bumerank

Autor:  odix [ 13 srp 2009 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

takze pokud jsem to spravne pochopil tak ty rele... by mely bejt zhora te pojistne skrine? takve ty barevne ctverecky?? viz. obr.

http://img149.imageshack.us/i/dsc00865y.jpg/


jen tak pro srovnani ta moje je napravo a vybavove je ta moje lepsi jen o el okna a otackomer

Autor:  odix [ 13 srp 2009 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

tak tedy meril jsem tu baterku a nastartuju a na baterce se drzelo pomerne porad asi tak 14,10 V a chvilicku pred tim nez zaclo cvakat rele tak mi prislo ze mi vyfuk vydava tak trosku (bublavej zvuk) jinak na baterce se to napeti drzelo ale az to samo chciplo tak to proste kleslo pak sem asi za pul minuty nastartoval a jako by nic ten "bublavej zvuk" mam pocit ze tam byl porad ale morot bezel celkem normalne a rele uz necvakalo a teplota dal stoupala

Autor:  Bumerank [ 13 srp 2009 21:03 ]
Předmět příspěvku: 

jj...to nahoře jsou relé
při nastartovaném motoru bys měl na baterce naměřit to, cos naměřil a při vypnutém motoru tam má být cca 12,4V
ten "bublavej zvuk" nemusí nutně souviset s tím cvakáním relátka...

Autor:  odix [ 14 srp 2009 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

ok takze rele to by nemel byt problem odhalit ktere to cvaka skusim to nakrknout a otevrit tu pojistkovku a budu poslouchat ale co je pravdepodobnejsi ? Ze odeslo rele nebo neco po ceste k nemu ?...

- jinak na baterce sem pred startem nameril cca 12,7V

Autor:  Bumerank [ 14 srp 2009 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

tak napětí na baterce máš OK :-)
no mě taky v zimě cvakolao relé palivového čerpadla a po přepájení pojistkovky to bylo OK - ani jsem nezjišťoval, jestli to je relátkem nebo něčím jiným - prostě jsem šel rovnou po pojistkovce :)
to, jestli relé funguje tak, jak má nejlíp poznáš, když ho vyndáš a připojíš na napětí (jsou tam minimálně 2 páry kontatků - jedny ovládací a druhé ovládáné)...

Autor:  odix [ 14 srp 2009 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

to, jestli relé funguje tak, jak má nejlíp poznáš, když ho vyndáš a připojíš na napětí (jsou tam minimálně 2 páry kontatků - jedny ovládací a druhé ovládáné)...[/quote]

nj ale kdyz ho pripojim jako-by natvrdo na baterku tak co ma delat jen 1cvaknout nebo porad cvakat?a jeste me zajima kdyz ho treba napojim spatne jako-by sem to hned na popravy netrefil nemuze mi treba shoret v rukou? :!:

Autor:  Bumerank [ 14 srp 2009 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

no ty ovládané kontakty se sepnou - tudíž budou průchozí, čímž jsem odpověděl i na druhou otázku - cvakat to nemá - prostě cvakne (sepne) a zůstane :)

Autor:  odix [ 15 srp 2009 10:06 ]
Předmět příspěvku: 

tak sem to skousel a porad mi to od baterky hazelo takovi ty jiskry jako skrat tak sem se na to vyprd skusil sem prohodit to rele za nd rele co sem tam mel a vysledek zacne cvakat jak pitomi ale o kousek dal v teplote a konecne sem se dohodl s ewansovim bratrankem dneska mu dam prepajet tu pojistkovku ... tak snad uz by mohl bejt pokoj

Autor:  odix [ 18 srp 2009 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

tak dneska sem skusil s prepajenou pojistkovkou to nakrknout a priznaky jsou porad stejny jak na zacatku jak se to ohreje tak to rele zacne cvakat jak sici stroj je dneska bych rek asi na 98% ze to je to rele polivoveho cerpadla... napada jeste nekoho cim to??

Autor:  EwanS50 [ 18 srp 2009 22:08 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus přesně určit pozici toho relátka, pak asi nejlepší ho buď na chvilku proklemovat nebo rozebrat a sepnout jestli jde a zkusit jet, co se děje...pak kouknout do schémat a hledat od něj uklepaný drátky...

Autor:  odix [ 19 srp 2009 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

v cernem krouzku to jsou ony jsou schodna i sem je skousel prohazovat a vysledek byl pokazde stejny mam tuseni ze to bude jinde

http://img504.imageshack.us/i/dsc00865y.jpg/

Autor:  EwanS50 [ 19 srp 2009 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

Podle toho, co jsem tady koukal, tak by to mělo být R17 a to je klimatizace(vypnutí)
http://www.fordfans.cz/technics/pojistkova_skrinka.doc
http://www.fordfans.cz/download/elchema/pojistky96.zip

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/