fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=25461
Stránka 1 z 2

Autor:  Bagyp [ 06 zář 2009 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Ahoj, PLS potřebuji vědět rozdíly mezi těmito motory, nejlépe co nejpodrobněji a případně i s obrázky.
Mám pocit, že mám k motoru něco S1 a něco S2.
Díky :smt004

Autor:  ricci9 [ 07 zář 2009 08:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Ahoj mám pocit že to je stejné. Pokud se tedy bavíme o motorovém prostoru.

Autor:  EwanS50 [ 07 zář 2009 08:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Přímo v motoru nevím, ale mají jinačí stálý převod v převodovce:
S1: 4,27
S2: 3,82

Autor:  Bagyp [ 07 zář 2009 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

No jde mi o motor, vstřikování, klapka atd.
Převodovka stejně bude jiná.

Autor:  mariS [ 08 zář 2009 13:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

mechanicky jsou ty motory stejny.. oznaceni S1 je LNA a S2 je LNB ale prakticky v nich neni rozdil.. snad akorat v IC a hadici mezi IC a hlinikovou trubkou nad vikem ventilu, pak maj trochu jinou predni napravu a samozrejme karosarske veci.. ale co se tyce hlavy, bloku, turba, vstrikovani to je vsechno stejne

Autor:  Bagyp [ 08 zář 2009 16:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

mariS píše:
mechanicky jsou ty motory stejny.. oznaceni S1 je LNA a S2 je LNB ale prakticky v nich neni rozdil.. snad akorat v IC a hadici mezi IC a hlinikovou trubkou nad vikem ventilu, pak maj trochu jinou predni napravu a samozrejme karosarske veci.. ale co se tyce hlavy, bloku, turba, vstrikovani to je vsechno stejne

Tak to je super že motory jsou stejné, když to dělám z dílů 8)
Na motoru není nikde žádné označení typu, ale to jsem viděl i na více motorech.
Takže se tam vyrazí L6B :lol:

PS:někde jsem viděl asi u 2 motorů RSt že v prvním válci jsou jako by spirály až dolů ?????
Jako by udělané mašinou, myslel jsem že něco dělaly s motorem,ale prý ne a jsou přesné, tak to nechápu????

Autor:  Bagyp [ 09 zář 2009 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Tak chlapi raďte jak je to s těmi rýhami na prvním válci.
Většina lidí říká a to jsem i věděl, že válec musí být hladký.
No ale já tam mám 2 spirály které vedou dolů a ještě proti sobě.
Mluvil jsem z kolegou co mám od něj motor a on mi psal co jsem přeložil, že motor je upravovaný, což je pravda, ajko speed vačka, pružiny atd atd, ale nechápu co by to mělo za smysl.
Napadá vás něco????
Je to tak 0,1-0,2mm rýha,sotva hmatatelná.

Autor:  EwanS50 [ 09 zář 2009 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Rýha tam rozhodně být nemůže, to by ti utekla většina komprese...
pokud je to jak říkáš spirála, tak by to znamenalo, že to špatně vyhonovali (jestli tam někdo dělal novej nikasil).
A je to opravdu znatelná rýha nebo to je jen viditelný, ale nehmatatelný? (může to být mikroskopický a zdá se to jako hluboký...)
a u nikasilu by 0,1-0,2mm znamenalo, že by to bylo až na blok.
Netuším od čeho jiného by byla spirálovitá rýha než od toho honování... (Měla by mít zhruba 45°sklon oproti ose válce)

Autor:  Bagyp [ 09 zář 2009 21:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

EwanS50 píše:
Rýha tam rozhodně být nemůže, to by ti utekla většina komprese...
pokud je to jak říkáš spirála, tak by to znamenalo, že to špatně vyhonovali (jestli tam někdo dělal novej nikasil).
A je to opravdu znatelná rýha nebo to je jen viditelný, ale nehmatatelný? (může to být mikroskopický a zdá se to jako hluboký...)
a u nikasilu by 0,1-0,2mm znamenalo, že by to bylo až na blok.
Netuším od čeho jiného by byla spirálovitá rýha než od toho honování... (Měla by mít zhruba 45°sklon oproti ose válce)

No sám koukám, zítra to vyfotím.

Autor:  Bagyp [ 09 zář 2009 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Bagyp píše:
No sám koukám, zítra to vyfotím.

No tak jsem našel jedno foto kde to jde +- vidět:
Obrázek

PS:Po kliknutí zvětšit na 100% velikosti a je to válec napravo :idea:

Autor:  EwanS50 [ 09 zář 2009 22:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

tak to fakt netuším, co to má znamenat... rozhodně to ale není OK (pokud to jsou opravdu rýhy).
Auto s tím jezdit bude, ale nebude to 100%... Nezkoušl jsi měřit tlaky? Chtělo by to vidět nebo to zkus líp vyfotit...

Autor:  Bagyp [ 10 zář 2009 13:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Tak tady jsou fotky toho válce, foceno na Makro a chce se my brečet :cry: :
Galérie


Tady je hlava po srovnání, tlakové zkoušce atd:
Obrázek

A tady sestavuji z dílů sání:
Obrázek

Autor:  EwanS50 [ 10 zář 2009 16:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

To vypadá špatně. Tomu asi pomůže jenom AHRA nebo podobná společnost, ale připrav si celkem slušnou sumu za nikasil... Že se ti chce brečet se ani nedivim...

Autor:  Bagyp [ 10 zář 2009 18:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

EwanS50 píše:
To vypadá špatně. Tomu asi pomůže jenom AHRA nebo podobná společnost, ale připrav si celkem slušnou sumu za nikasil... Že se ti chce brečet se ani nedivim...

Myslíš výbrus jako ?Jaká je tak cena +-?
Nebo sehnat jakýkoliv CVH blok?

Autor:  EwanS50 [ 10 zář 2009 21:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Myslím jako výbrus, ale musí se udělat ještě nový nikasil a to je asi ta největší položka. Cenu ti přesně neřeknu, zkus tam zavolat, jestli ti to udělají třeba do jednoho válce a zeptat se na cenu. Počítej ale 2,5t. za válec +-
A když už máš takhle pěknej motor, tak by bylo nejlepší udělat asi rovnou všechny (chce změřit).
A nebo sehnat blok...
Ty si řikal, že to máš ve 2 motorech stejně vydřený?
To je mi nějaký podezřelý...

Autor:  Bagyp [ 10 zář 2009 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

EwanS50 píše:
Myslím jako výbrus, ale musí se udělat ještě nový nikasil a to je asi ta největší položka. Cenu ti přesně neřeknu, zkus tam zavolat, jestli ti to udělají třeba do jednoho válce a zeptat se na cenu. Počítej ale 2,5t. za válec +-
A když už máš takhle pěknej motor, tak by bylo nejlepší udělat asi rovnou všechny (chce změřit).
A nebo sehnat blok...
Ty si řikal, že to máš ve 2 motorech stejně vydřený?
To je mi nějaký podezřelý...

No poprvé jsem to viděl u kolegy a teď na to koukám u sebe :shock:

Autor:  Bagyp [ 12 zář 2009 15:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

No přiznám se, čekal jsem více názorů a rad, to tady už nikdo nechodí pomáhat ostatním ? :D

Autor:  ricci9 [ 12 zář 2009 22:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Mám tu jeden slušný blok :-D To je asi nejlepší řešení

Autor:  EwanS50 [ 12 zář 2009 22:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

Taky jsem si myslel, že bude někdo reagovat, ale asi nikdo nezná CVH :-) Se někdo pochlubte se svymi dojmy ;-)

Autor:  dj.DEKL [ 12 zář 2009 22:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2

CVH ? Nějaká nadávka či co??! :-D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/