fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nechce se zahřát
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=25513
Stránka 1 z 3

Autor:  eftik [ 09 zář 2009 06:14 ]
Předmět příspěvku:  Nechce se zahřát

Ahoj. Zhruba od srpna neni schopny muj motor se zahrat. Rucicka vystoupe na pismeno N jako obvykle,ale pak zacne klesat na hranici bileho pole a tam zustane pri rychlosti nad 80km/h. Ve meste,pri stani a courackach opet vystoupe k pismenu N. Myslel sem,ze mi podchazi termostat,provedl sem vymenu...ale motor pri vyjezdu za mesto zustal zahraty opet na hranici bileho pole. Ve meste se pak zahral na normal. Ventilator pak spina normalne na pismenku A a vypina na M. 2mesice zpet sem menil vodni pumpu,muze toto delat spatna pumpa? Nejak si to neumim vysvetlit. Jde provest treba nejake mereni teploty chladici kapaliny v nadobce a zjistit zda je teplota ok,nebo je mala?Diky.

Autor:  Mouse [ 09 zář 2009 09:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

a co zkusit vyměnit čidlo teploty pro budák a ten je na domečku termostatu a to zespoda

Autor:  eftik [ 09 zář 2009 09:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Toto bych mohl zkusit...Ale pred tim bych chtel nejak zmerit teplotu vody zahrateho motoru v domacich podminkach.Na diagnostice u forda mi to zjisti,ale za 500Kc:) At vim ,ze motor bezi ve spravnych podminkach (chladi se a zahriva tak jak ma).

Autor:  Leny [ 09 zář 2009 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

vyměň čidlo jak píše Mausmen, je to hned. Začni tím jednoduším ne? U mě to bylo taky čidlem, ale já tím začal :-) V koloně Ti spíná větrák na chladiči?

Autor:  eftik [ 09 zář 2009 20:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Vetrak normalne spina. A rucicka v tu chvili ukazuje jakoby normalne,tedy v kolone zacne narustat k pismenu A,pak sepne a vrati se na M a za jizdy rychlosti vetsi jak 80 klesne k bilemu poli

Autor:  Leny [ 09 zář 2009 20:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

tak vyměň to čidlo. Mě teda stálo na starý esco 400Kč, nevím co na tohle ale je to hned, ani nemusis vypoustet vodu, jen vyšroubuješ a rychle prohodíš za nový

Autor:  eftik [ 09 zář 2009 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Ok,zkusim to jeste v tomto tydnu,dam vedet.

Autor:  Mouse [ 10 zář 2009 07:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

čidlo teploty na toto auto, přímo u FordCharouz cca:600,-

Autor:  Standa [ 10 zář 2009 07:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Je přeci nesmysl měnit čidlo na ukazatel, když při zahřátí motoru v koloně při sepnutém větráku ukazuje správně. Problém je spíš v tom termostatu, když teplota nechce jít nahoru jinde než v koloně.

Autor:  eftik [ 10 zář 2009 08:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Pred vymenou tam byl termostat rok,ted je tam dva dny a ukazuje naprosto stejne. Pokud by auto nechladilo, mohla by to byt navic spatna pumpa. auto ale chladi(az moc) takze bud ten termostat(coz by bylo divne) nebo cidlo. Termostat je mechanicky,jeho otevirani nic neridi...takze by to mela byt jedna z tech dvou veci.(pokud fakt nebude nejak v prdeli ta pumpa)

Autor:  Leny [ 10 zář 2009 08:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Stando, přemýšlej.. Neukazuje mu to skoro nic při normální jízdě a když sepne větrák, je ručička v normálu. Tak je přece jasný, že jde o čidlo ne? Při normální jízdě má být v "normálu" a např. v koloně, když sepne větrák, tak to má být skoro na hranici červeného ne?! Spínání větráku značí, že se motor ohřívá dobře a jen to blbě ukazuje.

Autor:  Standa [ 10 zář 2009 09:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

eftik píše:
Vetrak normalne spina. A rucicka v tu chvili ukazuje jakoby normalne,tedy v kolone zacne narustat k pismenu A,pak sepne a vrati se na M a za jizdy rychlosti vetsi jak 80 klesne k bilemu poli


Jestli ručička za jízdy klesne k bílemu poli tak musí být otevřený velký okruh. Kdyby nebyl , tak přeci zůstane na písmenu M kdy vypnul větrák, maximálně poklesne na R, ale ne do bíleho pole!

Autor:  EwanS50 [ 10 zář 2009 10:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Jak říká Standa. Pořád mu proudí voda skrz chladič, tudíž se mu to stihne uchladit jen náporem. v koloně by měla být ručka pořád na stejném místě >dobře fungující ventilátor i termostat

Autor:  Mouse [ 10 zář 2009 10:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

hele jak jsem psal dle mě to bude čidlo, protože jsem měl prakticky to samé teploměr jednou tak a pak zase jinak a tak jsem dal nové čidlo pro budík a je to v pohodě

Autor:  Standa [ 10 zář 2009 11:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Mouse, ale on nepíše, že jednou tak a pak zase tak ale, že když jede přes 80 tak je v bílem poli a to je tedy rozdíl !

Měnil jsem už na autě jak čidlo na budík tak termostat a vím jak symptomy vypadají.

Autor:  Mouse [ 10 zář 2009 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

nechci se hádat, ale psal jsem jenom to co jsem měl já u auta a mě to čidlo ukazovalo a pak ne a pak zase jo, prostě čidlo bylo načaté, toť jenom můj poznatek, ale jistě že to může bejt i něco jiného

Autor:  eftik [ 21 říj 2009 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Takze je po problemu. Byl to termostat. Podle me ho prvni servis vymontoval,pak si ho zamenil za novy a ten stary soupli opet na misto. Pze to delalo uplne to same jako pred opravou...a ten stary(vlastne novy) mi dali. A ja na nej koukal,ze je jak vytazeny z krabice,ale vyhodil sem jej. Druhy servis zjistil,ze to nemuze byt necim jinym,opet vymenili termostat a vse chodi jak ma. Jinak jen podotknu,ze jsem mel i malinko problemy s volnobehem,chcipalo to za studena s podchazejicim termostatem,ted je opet vse ok.

Autor:  matus111 [ 18 pro 2009 19:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

Neposkodim motoru ak dam 92stupnovy termostat namiesto 88? 4 stupne sa mi zdaju zanedbatelne.

Autor:  miki21 [ 18 pro 2009 23:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

V zimě by neměl být problém-líp bude topit.V létě by se mohl přehřívat-zvláště při popojíždění v koloně.

Autor:  Standa [ 19 pro 2009 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nechce se zahrat

matus111 píše:
Neposkodim motoru ak dam 92stupnovy termostat namiesto 88? 4 stupne sa mi zdaju zanedbatelne.

Kopil jsem nový termostat ve Fordu a je na 92°C, auto víc topí a v létě vše bez problému.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/