fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Voľnobeh po naštartovaní http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=25570 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Mlynec [ 12 zář 2009 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | Voľnobeh po naštartovaní |
Zdravím všetkých. Možno sa to tu už preberalo, ale nikde som nenašiel prípad podobný môjmu. Poriešil som cukanie, problém bol v kábloch. Resetol som RJ, ale jeden problém zostal. Keď natočím studený motor, chytí "na jednotku". Asi po 10-tich sekundách začne ísť nepravidelne, ako na tri valce. Toto trvá asi minútu, potom sa začne chytať až sa úplne ukľudní. Nemá s týmto niekto skúsenosti? Ja by som tipoval na snímač teploty pre RJ. Poradí niekto?? Vďaka. |
Autor: | Mišell [ 13 zář 2009 10:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
Nepomůžu ti,ale uklidnim tě,nejsi v tom sám Mám to stejný,akorát hned po startu...musim to trochu zkorigovat pedálem(stačí fakt jemně) a běží jak má. |
Autor: | Mlynec [ 13 zář 2009 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
Ukľudnil si ma v zmysle "Keď mi zdochne koza, susedovi musia dve" Veď nie je to nič hrozné, ale ma to štve. Skúšal si s tým niečo robiť? |
Autor: | Míííhal [ 14 zář 2009 00:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
zkuste svíčky a kabely potom už jedině cívku a nebo změřit tlaky zatim pic |
Autor: | Mišell [ 14 zář 2009 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
Svíčky jsem měnil. Zkoušel jsem jinou váhu vzduchu. Vyměněná hadice odvětrávání a vyčištěnej ventil. Zkoušel se i jinej potenciometr škrtící klapky. Nic. |
Autor: | Mlynec [ 14 zář 2009 13:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
Mne to stále vychodí na ten snímač teploty. Keď naštartujem v pohode, len potom ako keby RJ nevedela zhodnotiť, že je ten motor ešte studený. A keď sa trošku zohreje, všetko je O.K. Neviete niekto, či sa to čidlo teploty dá nejako zmerať a aké majú byť hodnoty? Ináč káble, sviečky a tlaky v poriadku. |
Autor: | ROST [ 23 zář 2009 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
A co máte za vstřikovací jednotky? |
Autor: | rowan [ 24 zář 2009 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
Mlynec píše: Zdravím všetkých. Možno sa to tu už preberalo, ale nikde som nenašiel prípad podobný môjmu. Poriešil som cukanie, problém bol v kábloch. Resetol som RJ, ale jeden problém zostal. Keď natočím studený motor, chytí "na jednotku". Asi po 10-tich sekundách začne ísť nepravidelne, ako na tri valce. Toto trvá asi minútu, potom sa začne chytať až sa úplne ukľudní. Nemá s týmto niekto skúsenosti? Ja by som tipoval na snímač teploty pre RJ. Poradí niekto?? Vďaka. Mne to spravy tiež tak raz za mesiac, ale riešim to tak že otvorim kapotu a pomrvim z kablami na sviečky Potom mam zasa pokoj, mam nove kable aj sviečky ale treba to aj tak mrvit |
Autor: | Pincek [ 29 říj 2009 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
Tak já bych se taky přidal s podobným problémem... Při startu mě to chytne, otáčky vyletí někam ke 2 tis. a pak padají až k volnoběhu (vše během asi 5 ti vteřin) u volnoběhu začnou poskakovat a motor se dusí, někdy zdechne... Toto dělá vždy u studeného... Jakmile se ohřeje, pohoda, až nato, že někdy se mě drží otáčky kolem 3 000 a musím na chvilu zastavit, pak spadnou normálně a zase to na nějak čas nedělá, někdy na delší čas, někdy se to stane hned při dalším rozjetí a mám takovej blbej tempomat... A poslední věc, když dojíždím ke křižovatce, tak vyřadím a otáčky se zhoupnou až někam k 500 a motor se divně otřese, pak hned vylítnou a drží se na těch volnoběžnejch (800 až 900). Vyměnil jsem už všechny čidla a vše kolem toho ( kabely, svíčky) krom škrtící klapky, která prej stojí 7 000Kč a to se mě měnit nechce. Už nevím co stím, dal jsem do toho už asi 9 000 a moc zlepšení sem nepoznal A aby toho nebylo málo, tak se mě začíná stávat, že při pokusu o nastartování nenaběhne imobilizér a tudíž ani čerpadlo paliva a motor si ani nešrtne. Musím nechat klíček v druhé poloze a čekat, až se to "načte". Toto trvá někdy 2 minuty, nejčastěji 15 minut,ale u se mě stala i skoro hodina. Nikdo neví co stím, jakákoliv rada by byla zlatá.... Díky moc |
Autor: | Mlynec [ 18 kvě 2010 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
Tak môj problém vyriešený. Na radu niektorých skúsených ľudí som vymenil olej 10W40 za origo Ford formula 5W30 a je to poznať. Je to vraj tým, že 10W40 nedokáže premazať vrch motora (hlava). Keďže ZETEC má hydraulické zdvihátka, dlhšie trvá, pokiaľ sa natlakujú. A tým pádom nedoviera ventily ako má a tlak z valcov uniká kade ľahšie. No a motor sa správa, ako keby išiel na tri valce. |
Autor: | Michal Ševeček [ 18 kvě 2010 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
počkej snad pokud nejsou naplněný hydráky tak se dooobře dovíraj problém by mohl být že se jen mín otevřou |
Autor: | Mlynec [ 18 kvě 2010 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Voľnobeh po naštartovaní |
Ale vtedy sa ventily správajú, ako keby mali veľkú vôľu, toť môj názor..... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |