fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ZVH Turbo/CVH Turbo S2
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=25744
Stránka 1 z 1

Autor:  Bagyp [ 21 zář 2009 12:24 ]
Předmět příspěvku:  ZVH Turbo/CVH Turbo S2

Ahoj, tak se mi pdařilo sehnat levně od známého kompletní blok z Mondea 2.0 Zetec.
Takže zvažuji udělat ten hybrid ZVH Turbo.
Jediné stránky, kde je vše pro záměnu popsáno jsem nalezl tady ,ale jelikož moje Engl. je na prd, taky bych se rád obrátil na vás a vaše zkušenosti.
Takže by mě zajímalo zda to má cenu tato přestavba, tedy co motor vydrží, kolik se max tlakuje a jaký je potom výkon.
Nechci extrém, ale aby to jelo déle než měsíc :D takže rozumné hodnoty tlaku a výkonu.
Co jsem podle fotek poznal:
Větší šrouby na hlavu, snížit zetec písty (nevím o kolik), něco s čerpadlem vody a oleje.
Taky mě zajímá zda se upravuje jen blok, nebo i hlava z Rst, taky co ze Zetecu zůstane (tuším:spojka, klikovka,ojnice a písty).
Jinak výšku hlavy vany oleje asi nemusím řešit, motor půjde do Sierry a bude tudíž příčně uložen, oproti escorta.
Taky zda tam půjde klasická převodovka (původní z CVH motoru).
A potom jak je na tom původní vstřikování? Nebude třeba Efi???
Díky předem za připomínky,náměty a rady.

Autor:  zde. [ 21 zář 2009 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

Čau, v problematice se jaksi nevyznám, ale kdyby ti to pomohlo, tak zkopíruj text co potřebuješ přeložit a já to přelouskám do čj..

Autor:  Bagyp [ 22 zář 2009 00:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

zde. píše:
Čau, v problematice se jaksi nevyznám, ale kdyby ti to pomohlo, tak zkopíruj text co potřebuješ přeložit a já to přelouskám do čj..

Odkaz je výše, ale tady to máš tu stránku:
Kód:
http://www.quantums.info/zvh.htm

Nejvíce mě tam mate 1.8 Zetec a 2.0 Zetec, takže nevím, co je pro jaký motor potřeba, nebo zda jsou stejné :(

Autor:  zde. [ 22 zář 2009 00:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

Ok, během zítřka to snad budu mít hotový.

Autor:  Standa [ 22 zář 2009 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

Vodní pumpa u Mondea se točí opačně než u Escortu, záleží na tom jak je vedený řemen. Ale proč dělat Zetec - CVH , když jde rovnou Zetec -Turbo a jak na to v Sieře je popsáno tady:
http://passionford.com/forum/restoratio ... ns-19.html

tedy celý projekt od začátku už začíná tady:
http://passionford.com/forum/restoratio ... -runs.html

Autor:  Bagyp [ 22 zář 2009 16:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

Standa píše:
Vodní pumpa u Mondea se točí opačně než u Escortu, záleží na tom jak je vedený řemen. Ale proč dělat Zetec - CVH , když jde rovnou Zetec -Turbo a jak na to v Sieře je popsáno tady:
http://passionford.com/forum/restoratio ... ns-19.html

tedy celý projekt od začátku už začíná tady:
http://passionford.com/forum/restoratio ... -runs.html

Tak toto jsem nenašel, koukám jako divý.
No ale cena přestavby?
Mě se stačí doslat kolem 180-220PS a jsem v klidu, nechci extrém 400PS atd.

Autor:  ricci9 [ 28 zář 2009 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

Ted v zimě budu taky stavět ZVH. Tady jsou stránky z kterých beru zkušenosti.

http://translate.google.cz/translate?hl ... D%26sa%3DG


http://translate.google.cz/translate?hl ... D%26sa%3DG

Autor:  ricci9 [ 28 zář 2009 11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

ale nevím jak si s tím poradí origo ECU. Já mám chyp který umí se zvh pracovat. Tedy aspon jsem se to dočetl. :D

Autor:  Bagyp [ 28 zář 2009 22:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

jj tu první stránku znám.
Co budeš dělat za Zeteca? 1.8 nebo 2.0 (2.1)?
Jinak rozhodně megasquirt, nebo jinou progr. řj.
Taky sháním :?
Cena u nás je 11 300Kč, drahé,ale alespoň se to dá v ČR koupit :wink:
Já hlavně musím použít ele.zapalování kvůly tomu, že mi rozdělovač do autí nevleze, tak nevím, zda to budu prdět a nechám jen základ RSt (+vačka atd.) a ele. zapalování, nebo pokud bych sehnal Efinu + megas... :?:
Uvidíme.

PS:Ten regulátor tlaku jsi asi už nenašel co?

Autor:  ricci9 [ 30 zář 2009 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

zatím mám přpravenou 1.8 ale raději bych taky sehnal 2.0 když už tak aspon co nejvyžší obsah.počítám že okolo 10-15 tis budou investice. Takže se pak asi budu málo klepat až budou první testy. Ale mělo by to fungovat.

Autor:  Bagyp [ 30 zář 2009 22:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

ricci9 píše:
zatím mám přpravenou 1.8 ale raději bych taky sehnal 2.0 když už tak aspon co nejvyžší obsah.počítám že okolo 10-15 tis budou investice. Takže se pak asi budu málo klepat až budou první testy. Ale mělo by to fungovat.

No já právě mohl mít blok Zetec 2.0 s vším všudy za 4000Kč, ale vzdal jsem to a raději dodělám ten klasický CVH Turbo motor.
Právě kvůli výdajům, jelikož jsem od února bez práce, tak úspory jsou skoro na 0 a to zrovna předělávám přední a zadní nápravy, takže přibyl samosvor (kompletní generálka), ložiska, kotouče vzadu i do předu, tlumiče a pružiny.
To bude pálka,ale zadek je skoro hotový.
Jinak k tomu RSt už mám vše potřebné, jen složit a uvidíme co bude :wink:

Autor:  Hrubeec [ 18 říj 2009 14:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

Přihazuji pár zajímavých odkazů by eBay:

Zetec Turbo Kit:
-10 400,-
-11 200,-
-15 300,-

Výfukové svody Zetec Turbo:
-6 000,-

A nakonec pár programovatelných jednotek:
-Nový i použitý
-a pro ty šikovnější

A nakonec mám malej dotaz.. Snad né moc hloupej :oops:
Dá se zaměnit motor 2.0 zetec z Focusa do Esca 1.8 zetec???

Autor:  Bagyp [ 20 říj 2009 11:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: ZVH Turbo/CVH Turbo S2

A to se mám u toho udělat? :twisted:
Sakra, proč jen vše tolik stojí, hlavně doprava do ČR :shock:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/