Tak díky za vyčerpávající odpověď
Nedalo mi to a trošku jsem se v tom začal šťourat. Vyndal jsem si ty hydroštely a pozoroval rozdíl mezi těmi "tvrdými" a mezi těmi s vůlí.
A protože na pohled rozdíl nebyl, nezbylo nic jiného, než se pokusit hydroštel rozebrat, když je stejně vadný, tak ztráta nebude tak bolet...
Bohužel nikde v knížce jsem nikdy neviděl rozebraný hydroštel a tak jsem ani netušil, co mě tam čeká, ani jestli to půjde ještě zadělat.
Po rozebrání toho špatného se mi povedlo sundat pouze vrchní pístek. To, že je tam ještě nějaký spodní pístek a pod ním pružina jsem zjistil až po rozkuchnutí toho dobrého.
Pak už následovala koupel v technickém benzínu a v oleji, rozpouštějící rez a kupodivu se mi povedlo u všech zatuhlých hydroštelů ony spodní pístky vyndat, vyčistit a rozchodit.
Při zpětné montáži nastal dorbný problém v tom, že prázdné hydroštely se nedokázaly natlakovat olejem. To si myslím, že bude nejspíš nějaká chyba a asi se natlakovat měly. Nicméně jsem tedy opět hydroštely vytáhnul a manuálně je napustil olejem. Pak už vše vypadalo, že to funguje v pořádku. Po nastartování bylo slyšet, že hydroštely doštelovaly a po vypnutí motoru a sundání vahadel byly všechny hydroštely úplně tvrdé.
Doufám, že jsem neudělal nějakou botu a něco nezkazil. Budu velmi vděčný, když mi někdo napíše (alespoň pár větami), zda jsem něco nepodělal a zda se měly ty hydroštely natlakovat samy.