fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Hydroštěly http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2613 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 29 kvě 2005 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Hydroštěly |
Zdravím, mám problém s motorem 1,4CFi r.v92. Vyndaval jsem hydroštely a zjistil jsem zajímavý fakt. 5 hydroštelů má ten vnitřní pístek úplně volný a lze s ním bez problémů pohybovat, při zacpání mazacího otvoru tlak drží. No a zbývající 3 mají ten pístek úplně tuhý, téměř s ním nelze hnout, jako by byl ten mazací kanálek ucpaný. A teď zásadní otázka, které hydroštely jsou v pořádku, ty kterým jde ten pístek ztuha, nebo ty volné ??? |
Autor: | Hop377 [ 29 kvě 2005 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty tuhe. |
Autor: | Návštěvník [ 23 čer 2005 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak díky za vyčerpávající odpověď Nedalo mi to a trošku jsem se v tom začal šťourat. Vyndal jsem si ty hydroštely a pozoroval rozdíl mezi těmi "tvrdými" a mezi těmi s vůlí. A protože na pohled rozdíl nebyl, nezbylo nic jiného, než se pokusit hydroštel rozebrat, když je stejně vadný, tak ztráta nebude tak bolet... Bohužel nikde v knížce jsem nikdy neviděl rozebraný hydroštel a tak jsem ani netušil, co mě tam čeká, ani jestli to půjde ještě zadělat. Po rozebrání toho špatného se mi povedlo sundat pouze vrchní pístek. To, že je tam ještě nějaký spodní pístek a pod ním pružina jsem zjistil až po rozkuchnutí toho dobrého. Pak už následovala koupel v technickém benzínu a v oleji, rozpouštějící rez a kupodivu se mi povedlo u všech zatuhlých hydroštelů ony spodní pístky vyndat, vyčistit a rozchodit. Při zpětné montáži nastal dorbný problém v tom, že prázdné hydroštely se nedokázaly natlakovat olejem. To si myslím, že bude nejspíš nějaká chyba a asi se natlakovat měly. Nicméně jsem tedy opět hydroštely vytáhnul a manuálně je napustil olejem. Pak už vše vypadalo, že to funguje v pořádku. Po nastartování bylo slyšet, že hydroštely doštelovaly a po vypnutí motoru a sundání vahadel byly všechny hydroštely úplně tvrdé. Doufám, že jsem neudělal nějakou botu a něco nezkazil. Budu velmi vděčný, když mi někdo napíše (alespoň pár větami), zda jsem něco nepodělal a zda se měly ty hydroštely natlakovat samy. |
Autor: | Návštěvník [ 23 čer 2005 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to delal taky na starym motoru...ale tocil jsem dyl a chytlo to i bez naplneni a po chvili tichoucko Stejnak me pak odesli salky,tak se menil...ale 6tis.KM to vydrzelo potichu... |
Autor: | RS1400 [ 14 srp 2005 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravim, já měnil štosy minulý rok protože to byl docela rachot , sice né zas tak velkej jako někdy u nějákýho esca slýchává ale štvalo mě to,špatný hydro když ho otočíš tak na tý spodní ploše co se opídá o vačku má jakoby opotřebovaný důlek, -ploška je prohlá, jinak u novej hyder ten pístek chodí úplně volně, ty staré ještě mam a některé byly také zatuhlé, něják jsem to potom neskoumal, nicméně zhruba po roce zjišťuju že když je to ohřátý tak tam jeden nebo dva opět trošku cvakaj¨. když jsem pak jel delší trasu Praha LBC a trošku jsem ho držel tak potom při rozjíždění z klidi jsou při ot nad 3000 slyšet dost , problem bude nejspíš v oleji , mam tam polosynťák 10w-40, a je fakt že motor má okolo130tkm, proto ho příště vyměním za obyč 15cku, a zkusim jestli nepomůže výměna ojničních šál, možná tam trochu uniká tlak oleje a jak se jede dýl trochu rychlejc tak to pak ten řídkej olej nestíhá natlačit, jsem taky zvědavej jestli jak moc bude špinavý olejový sítko, kolik máte najeto ?? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |