fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vodní pumpa
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=26198
Stránka 1 z 1

Autor:  PADY [ 22 říj 2009 11:08 ]
Předmět příspěvku:  Vodní pumpa

na 1,8 16V. No jelikož je to první Zetec co se mi dostal do rukou a už teď se přesvědčuji - chyba,ale vysvětlete to mé BERUŠCE...
No nastává otázka. Jde vyměnit vodní pumpa,bez sundání rozvodů?

Místo je tam nulové a ještě se tam plete servo. :twisted:
Zlatá MkIV místo tam taky moc není,ale tam jsem to měl za 3 hod. hotový.

Autor:  miki21 [ 22 říj 2009 11:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Nevím jak 1.8,ale 1.6 nešla.Jelikož ty motory jsou téměř stejné,tak to znamená rozvody dolu. :?

Autor:  PADY [ 22 říj 2009 12:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Hmm.. :twisted: :twisted: :twisted: ,tak to znamená koupit ještě rozvodovou sadu. :evil:

:| Oprava bude dražší jak auto. :cry:

Autor:  BERUSKA1.6D [ 22 říj 2009 13:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Pady-chyba,ale vysvětlete to mé BERUŠCE...

nemožné!!!!! jak si něco vemu do hlavinky :-D :-D :-D :-D :-D

Autor:  futura [ 22 říj 2009 14:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Jak rika MIKI, od 1,6 -2l rozdelat cely. Zase kdyz chces v ramci moznosti usetrit, da se vzit jen remen a vsechny kladky s citem odvickovat kryci gumky, vymejt a dat novou napln, pokud nejsou uz ted v tragickym stavu, tak mas prakticky zaruceno, ze se nezadrou, coz je vlastne duvod, proc se to meni.

Autor:  PADY [ 22 říj 2009 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Dík za tip.
Jinak ,jak je to přístupný oproti 8V motoru. Udělám to i bez těch přípravků? A je třeba povolit motor ze silenbloku,nebo se tam nějak prosoukám jako u MkIV?
Prostě nějak se mi nechce dávat 2 tis. za práci. To radši vynosim obklady z garáže,abych se tam vešel.

Autor:  futura [ 22 říj 2009 14:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Noo, pristupny je to asi o neco hur nez u CVH, ale u esca furt lip, jak u fiany, hlavni problem je potom pri nastaveni rozvodu utahnout kola a pritom s tim nehnout a nezmrsit ten sroub.O nastavovani rozvodu u zmetca je tusim na foru nekde hodne podrobnej navod, zkus najit, kdybys chtel potom jeste pripadny doplneni, tak povim, co vim.
Kazdopadne pokud ma clovek cas a technicky vybaveni, tak je mozna jednodussi vyndat celej motor s prevodovkou a pri ty prilezitosti doladit i neco jinyho treba na spojce, nemas otriskany ruce, nejsi tolik nasratej a mas zaruku, ze je vsechno naprosto presny.

Autor:  PADY [ 22 říj 2009 14:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Jj motor ven,by byl ideal. To se my vždycky líbí,přesně tak to maj v knížkách.
Jde mi o to se stím moc nes.... Ta spojka taky může bejt časem zralá. Ale teď fakt potřebuju,aby to brzo jezdilo,za co nejmíň investic a přinejhorším alespoň do jara.

Autor:  futura [ 22 říj 2009 15:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Pokud jaro staci, tak to muzes s klidnym svedomim udelat tim uspornejsim zpusobem, ale po vymyti kladek si je poradne prohlidni pro sichr, pokud trosku vakla, tak se tolik nedeje, jen by to nemelo bejt vydreny.
A tutove si udelej pripravek na pridrzeni rozvodovyho kola,staci velkej klic a do nej dva srouby, na zajisteni vacek staci plochej pilnik, nebo nejakej jinej plochac.

Autor:  PADY [ 22 říj 2009 15:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Tak jsem teď koukal na ten návod na rozvody.
Oni vačkové hřídel nemaj klínek na rozvodové kolo :shock: :shock: :shock: K tomu ještě automatický napínák :roll:

Zlatý CVH :smt007

Autor:  futura [ 22 říj 2009 15:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Jojo, nemaji, vzadu tim plochacem zajistis a potom musis doladit minimalne jedno kolo na zoubky remene, pac do jednoho sedne, ale druhy mi nesedlo nikdy.Takze kdyz vezmes, ze by se to melo potom utaqhnout tusim 70 Nm, tak i kdyz ho sprajcujes tim pripravkem, vetsinou se o fous hne a kdyz to protocis, tak to neni uplne koser. Znacka na klice sedi, ale do vacek nedas pravitko. Takze znova. Idealni by bylo mit pripravek, kterej by kolo zajistil a prisrouboval se ke kastli, byly by dve ruce, slo by to presnejc.Taky ty srouby s tou vnitrni hvezdou jsou haklivy na sikmou plohu nastrcky, coz je pri praci jednou rukou skoro normal, uvazuju o pouziti bud imbusu, nebo vetsi sestihrany hlavy, kdy by to tak snadno nesklouzlo. Proste je to o trpelivosti a zase trpelivosti. Jo, to volny kolo jsem zacal utahovat nadvakrat, tech 30-40 Nm se da lip udelat, nez rovnou 70, takze se to nemusi hnout, sjedes si, jestli to sedi a potom teprve dotahnout predepsane.

Autor:  Ford [ 22 říj 2009 18:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

focus 1.6 nemá klínek ani na klice :-D

Autor:  zdenal8 [ 22 říj 2009 21:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Podle toho návodu, co tu je to dáš v klidu. Stačí postupovat přesně podle něj. I já sem top zvládnul a to sem dělal rozvody poprvý v životě. Dokonce i s těma vačkama, jak tu popisuje futura, problém nebyl a nic sem pootáčet nemusel. Co je při tej výměně asi nejhorší, povolit a sundat řemenici na klikovce. Jinak to neni nic složitýho.

Autor:  lunys [ 05 lis 2009 22:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Nazdar,mám takový problém a potřeboval bych poradit,ukazatel teploty u Ford Escort 1.4 96 ukazuje normálně,ale po ujetí 20 km fouká stále ledový vzduch co stím?pokud to vypadá na pumpu,jak náročná je výměna?co jsem si tady všiml tak udajně je na rozvodech,jak to ovlivní cenu opravy,když rozvody jsem nechal dělat minulí rok?díky za odpověď

Autor:  miki21 [ 05 lis 2009 23:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

1,4 nevím.Mně se stal kdysi podobný případ.Rozvody staré 1/2roku a prdla pumpa-dal jsem nový řemen(pro jistotu)

Autor:  Ford [ 06 lis 2009 15:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

problém bych viděl v klapě co ovládá teplý a studený vzduch do topení

Autor:  zdenal8 [ 08 lis 2009 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vodní pumpa

Tohle v pumpě určitě nebude. No mě tohle třeba dělal termostat.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/