fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 zář 2024 06:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 09 lis 2009 23:54 
Offline
Nováček

Registrován: 09 lis 2009 23:46
Příspěvky: 3
Zdravím.

Doufám že nebudu dublovat nějaké téma, ale obdobný problém jsem zde nenalezl... Při volnoběhu kolísají otáčky při sepnutí některých el. zařízení. Stačí namístě otáčet sem a tam volantem otáčky lítají od nějakých 800 do 1300, to samé pří stahování okýnka. Menší záchvěv i při odmrazování zadního okna.... Zatím pozorování jen při stání na místě, ne za jízdy...

Nejmarkantnější je to v prvním případě u toho posilovače. Je to i dost slyšet. Stačí otáčet volantem a venku si človk musí myslet že to tůruju:)

Jedná se o Esco 1.6 16V 66kw, r.v. 1996.


Díky za info


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 lis 2009 23:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Myslim ze se to tu nekde resilo proste houpani otacek takze volnobeznak :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 00:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Rabbit píše:
... od nějakých 800 do 1300
Rekl bych naprosto normalni. Dela mi to taky a vubec se tomu nedivim. Kdyz vemes za volant, energie kterou potrebuje servo najednou od motoru je dost velka a otacky se "prohnou" nez to staci ecu dorovnat.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 00:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Tome i pri stahovani okna?to je nejaky divny me tohle nedela takze to nejaky divny je ne??me to houplo ale jen tak o 50ot/min :wink:

Edit:jeste me napada ze pokut to drzis v dorazu na plnej rejt tak je to mozna normalni...


Naposledy upravil Jenda080 dne 10 lis 2009 00:05, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 00:04 
Offline
Nováček

Registrován: 09 lis 2009 23:46
Příspěvky: 3
jo jo, něco o tomto jsem zde našel. Spíš mě nejdou na rozum ty okýnka. Jakmile sáhnu na přepínač stahování oken, otáčky spadnou asi o 200 rpm a k tomu jako bonus i pohasne osvětlení palubky i přístrojů....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 00:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
V tom pripade asi maly napeti od alternatoru kolik ti to dobiji?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 00:10 
Offline
Nováček

Registrován: 09 lis 2009 23:46
Příspěvky: 3
Aternátor byl první co mě napadl, bohužel dobíjení ještě nezkoumáno..... Není čas, jsem od nevidim do nevidim v práci....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 11:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jenda080 píše:
V tom pripade asi maly napeti od alternatoru kolik ti to dobiji?

Prave ze se z toho da spis usoudit ze altik maka hodne a ne malo. Zatizis ho tema oknama v dorazu, coz je mimochodem hodne slusnej proud a moc bych ty el.motory netrapil, a on zacne davat hodne a tedy i hodne brat z motoru.
A ohledne toho ze pohasne palubka - samo jsem nevidel jak hodne, mozna uz mas slabsi baterku, ale je normalni, ze jakmile se dostane motor pod volnobezne otacky, tak altik prestava davat rozumny vykon a zacina toho vetsinu tahnout baterka. Takze pak je to o stavu baterky a o stavu jejiho pripojeni k autu (myslim prechodove odpory).

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 15:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Me to prave ze delal altik a neutahnul vyhrejvani,okna atd a baterka byla nova a nakonec me to malo dobijelo cca12,5V :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 16:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
já když nastartuji a jedu najednou ze všema oknama nahoru tak ten motor málem zdechne :-D promazat okna,je to normální normální by nebylo kdyby ti to nedělalo

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 17:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
A hehec me to nedelalo.... :-D

Je fakt ze to byl focus....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2009 17:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jenda080 píše:
A hehec me to nedelalo.... :-D
Je fakt ze to byl focus....

Nektere Focusy uz maji rizeni dobijeni ovladane pomoci EEC jednotky. Takze ona si nejdriv prida na volnobeh.ventilu atd. a teprve pak necha zabrat alternator.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 lis 2009 01:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
tomin píše:
Rabbit píše:
... od nějakých 800 do 1300
Rekl bych naprosto normalni. Dela mi to taky a vubec se tomu nedivim. Kdyz vemes za volant, energie kterou potrebuje servo najednou od motoru je dost velka a otacky se "prohnou" nez to staci ecu dorovnat.

Souhlas, je to naprosto běžné ( u teba možná trochu moc), ale jednotka na to reaguje opožděně prostřednictvím čidel, je tam malé zdržení, než ECU zareaguje, proto to nutné houpnutí. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 lis 2009 11:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Trochu je normální, ale když jsem měl altík těsně před smrtí, tak to dělalo celkem dost, stačilo zapnout vyhřívání a otáčky začly stoupat až na 1200. Nevim co altíku bylo, ještě se mi někde válí. Po namontování "novýho" altíku jen lehce pohasnou světla, volnoběh OK.
Vše na XR2i.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz