fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Cukání motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=26649
Stránka 1 z 3

Autor:  Barthez011 [ 22 lis 2009 00:22 ]
Předmět příspěvku:  Cukání motoru

Cau,
chtel bych Vas poprosit o Vas nazor nebo radu. Vezmu to pekne od zacatku, to bude asi nejlepsi. Takze letos v dubnu jsem koupil Forda Escorta, rv. 97, 1.6, 16V. Do roku 2008 jezdil v Nemecku, pravidelne servisovanej - mam servisni knizku. Pak jezdil rok tady v CR a pak jsem ho koupil ja. Koupil jsem ho s tim, ze jezdi bez zavad. Asi po mesici bylo nutny vymenit prevodovku - nesel zaradit paty rychlostni stupen. Auto trochu cukalo, vymenil se palivovy filtr, bylo to "skoro" ok. Pak zacaly blbnout otacky. Zkouseli jsme v jednom servisu diagnostiku. Diagnostika neuspesna s tim, ze nelze prenest data z ridici jednotky. Auto slo na opravu do jineho servisu, z opravy se vratilo s tim, ze byl vadnej volnobeznej ventil, otacky ok, "skoro" bez cukani. Ted jsou to asi 3 mesice, co je vymenenej volnobeznej ventil, otacky znova blbnout (po vyrazeni pri teplym motoru stoupaj na cca 3500 ot/min., pri jizde drzej otacky na cca 2000 ot/min., neni nutny pridavat plyn, auto jede samo), k tomu se pridalo cukani motoru, ktery vubec neustava. S myslenkou, ze v nadrzi je "mozna" voda jsem tam nalil podle navodu Velfobin. Nic to nevyresilo, motor cuka dal, otacky se vytacej. Nevite nekdo, cim by to mohlo byt?

Autor:  Mouse [ 22 lis 2009 08:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

tak tohodle tu je popsáno dost a dost, zadej si to prosím do pole HLEDAT !!!!!
viewtopic.php?f=5&t=25845

Autor:  Barthez011 [ 22 lis 2009 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Diky, vsechno jsem si to procetl a chtel bych se zeptat. Docetl jsem se, ze by to mohla zpusobovat treba lambda sonda a ze odzkouset se to da tim, ze se odpoji. Pokud bude lambda sonda vadna, cukani by melo prestat. Je nutny po odpojeni nebo znovu pripojeni lambda sondy restart ridici jednotky?

Autor:  tomin [ 22 lis 2009 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Ad restart - doporucoval bych ho. Hlavne po odpojeni pred zkusebni jizdou.

(dopln si do podpisu auto/motor/rok a do profilu bydliste)

Autor:  Mouse [ 22 lis 2009 17:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

jj a hlavně si nenech klíče v autě při zapojování baterky

Autor:  Barthez011 [ 22 lis 2009 18:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Proc by klice nemely byt v zapalovani? Mozna se ptam blbe, ale nerozumim tomu, tak se ptam, rad bych to vedel. A jak dlouho by mela byt odpojena baterie? Nekde sem cetl, ze asi 30 vterin, jestli si to teda pamatuji spravne.

Autor:  dj.DEKL [ 22 lis 2009 18:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Auto se totiž většinou po připojení baterky zamkne... baterku odpoj aspoň na 15min

Autor:  Barthez011 [ 22 lis 2009 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Supr, diky za Vase odpovedi.

Autor:  Fulda [ 22 lis 2009 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

To je divné mě se zase odemkne :roll:

Autor:  Jerikkk [ 23 lis 2009 03:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

A mě se ani nezamkne.

Autor:  Barthez011 [ 23 lis 2009 11:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Jeste na neco sem se chtel zeptat, cetl sem si tady na foru ruzne prispevky a zaujaly me ty, kde se resil termostat a ukazatel teploty (budik). Kluci tam popisuji, ze se jim teplota pri zahratem motoru nedostane ani k pismenu N apod. Proto bych se chtel zeptat, mam dost podobny problem, pri zahratem motoru se mi ukazatel nedostane ani k pismenu N, zustava porad na zacatku v bilem poli pro studeny motor i po hodine jizdy je ukazatel porad v poli pro studeny motor. Proto se chci zeptat, jestli je to normalni, ted, kdyz neni venku takove teplo, ze se to tak nezahreje, ale zase si rikam, ze mozna tam neni neco v poradku. Jeste sem se docetl, ze odzkouset se to da tak, ze pri zahratem motoru musi byt obe hadici do chladice teple, je to tak?

Autor:  Mouse [ 23 lis 2009 12:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

a jak ti to auto topí ? zda normálně tak vyměň čidlo teploty pro budík a je zespodu na domečku termostatu
červenej kroužek je domeček termostatu
zelenej kroužek tak zhruba v tomto místě, ale zespod je čidlo pro budík
Obrázek

Autor:  Barthez011 [ 23 lis 2009 12:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Jako topi, ale nijak zazracne, fouka spis takovej vlahej, az mirne teplej vzduch, zadnej extra horkej.

Autor:  Mouse [ 23 lis 2009 13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

tak dej novej termostat a když ta teplota na budíku stejná tak pak ještě to čidlo, já měl to samé když jsem auto koupil a udělal jsem to tak a je to v pohodě, ale dej si pozor to čidlo se tam pěkně blbě dává, je tam trochu šikmo, tak ať ti nepraskne ten domeček termostatu, je totiž plastovej a mě pří té výměně čidla prasknul

Autor:  Barthez011 [ 23 lis 2009 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Oka, vymenim ho, nejdriv ho ale musim nekde objednat. Jeste bych chtel vymenit zapalovaci kabely, ale nevim, jakou znacku koupit, co jsem se dival, tak na internetu jsou k dostani kabely Sentech, Bosch, Tesla, nevi nekdo, jaka znacka je dobra?

Autor:  Mouse [ 23 lis 2009 13:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

kup origo od forda a vem tam rovnou i ten termostat
kabely u Charouze cca: 780,-
a termostat cca: 350,-

Autor:  Barthez011 [ 23 lis 2009 14:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Ted sem se byl projet a napadla me takova vec. Vzdycky sem ted v tomhle chladnejsim pocasi jezdil se zapnutym topenim uplne na teplo a se zapnutym ventilatorem na stupen 1. Topeni sem otocil uplne na studeno a vypnul ventilator. Ukazatel teploty za jizdy stoupnul nejdriv na pismeno N, pak O, a castecne i na R. Tak je asi vse vporadku. Jen mi neni jasny, ze kdyz sem zastavil na krizovatce, tak teplota okamzite klesla do bileho pole pro studeny motor, je to tak spravne?

Autor:  Mouse [ 23 lis 2009 16:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

ne to je špatně, tak to bude dle mě termostat

Autor:  Barthez011 [ 23 lis 2009 16:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

Takze sem tedka odpojil lambdu, resetnul RJ a zkusil sem projet. Takze moje dojmy: Otacky uplne super, motor se vubec nepretaci, otacky naprosto vpohode. Motor stale cuka, ale mnohem min, hlavne kdyz seslapnu plyn uplne na podlahu, tak vubec necuka, se zapojenou lambdou cukal uplne silene. Jinak se mi zdalo,ze pri vyssi rychlosti motor vubec nema vykon, ale to je asi tou odpojednou lambdou, ne?

Jinak jeste k tomu termostatu, nemelo by to byt spis naopak? Ze kdyz auto stoji, tak by se melo zahrivat vic?

A jeste me napadla jedna vec, jak sem rozpojoval kabely u ty lambdy, tak jedna strana byla dost zoxidovana, cet jsem, ze na spoje je nejlepsi Contactol, ten teda nemam, mohl byt tam striknout WD 40?

Autor:  Mouse [ 23 lis 2009 17:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Cukání motoru

s tím termostatem to má bejt obráceně a tím WDčkem to můžeš udělat

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/