fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ford Escort 1.4, 1992 relé, pumpa. http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=26848 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Luke.. [ 03 pro 2009 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | Ford Escort 1.4, 1992 relé, pumpa. |
Dobrý den, auto už mě nějakou dobu cuká, tak jak to tu bylo mnohokrát popsáno - nejde za plynem, prodleva při prudčím sešlápnutí, vysoká spotřeba kolísání volnoběhu atp. Udělal jsem diagnostiku podle návodu zde na webu. Ze statické diagnostiky mě vyšel kód 222, tedy otáčkoměr. Jenže v autě otáčkoměr nemám, tak mě napadlo, že to bude nějakej senzor co je měří. Při dynamickém testu mě vyšla jakási změt čísel a jedíné co se tam opakovalo tak byl kód pro EDIS. Myslíte že by to mohlo být tím ? Do auta je nacpaných už moc peněz věci jako - Zbroušení hlavy po prasklým řemenu s tím souvysela výměna ventilů, napínáku a já nevim čeho (blblo to i před tímhle zákrokem) + nové kabely od svíček a nové svíčky, potenciometr od plynu byl taky měněn. A ještě teď večer s jízdou s krycím plastem od relátek dole, jsem si všiml, že nějaké relé sem tam cvakne, to autem škubne. Kdyžtak koupím nové, jedno už se měnilo. Jaký je váš názor. Myslíte že EDIS by to mohl být a jaká je asi bazarová cena ? |
Autor: | Luke.. [ 04 pro 2009 02:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 EDIS. |
A omlouvám se asi sem to téma špatně zařadil. A k věci: add: zkontroloval jsem čidlo otáček klikovky a podle knížky mělo zprávný odpor 240ohm. (To je prej celá kontrola čidla). Teď už fakt nevim |
Autor: | EwanS50 [ 04 pro 2009 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 EDIS. |
Když cvakají relátka, je nejlepší začít přeletováním pojistkovky. Návod je tady. Přeji hezkej víkend Jinak standartní věci na vylepšení volnoběhu jsou volnoběžnej ventil, ventil odvětrání klikovky, jeho hadice, kabely ke svíčkám. Stačí chvíli hledat a pravděpodobně se tu tvůj (podobnej) problém už řešil. edit: jaký číslo chyby bylo pro ten EDIS? |
Autor: | Luke.. [ 04 pro 2009 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 EDIS. |
To relátko už přestalo cvakat, asi to dělalo jen včera pač sem se na ně koukal a asi špatne docvakl. (tuším že jinak bych je slyšel i přez ten plastovej dekl) Kód to hodilo - 238 Modul EDIS. V knížce čtu že to může být špatným přechodovým odporem, a že mám kostru natáhnout na "-", tak sem se teď díval na EDIS a je tam akorát ten 10pinovej konektor. Jdu teď udělat tu diagnostiku znova. Raděj. |
Autor: | Luke.. [ 04 pro 2009 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 EDIS. |
Změna, začlo to zase cvakat. Du to teda přepájet - i když ten smajlík není moc na místě. |
Autor: | EwanS50 [ 04 pro 2009 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 EDIS. |
to ne, no, jestli máš trafopájku, tak počítej, že pár oček padne a cínu 50g určitě |
Autor: | Krtek-NA [ 05 pro 2009 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 EDIS. |
To bych si radči koupil mikropájku. Tohle mě sralo ve škole - dělat očka od tý doby na ně mám averzi. |
Autor: | EwanS50 [ 05 pro 2009 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 EDIS. |
Jo a nebo jestli máš aspoň 90W pájku, tak vezmi drát s prurezem 4mm2 nebo i 6mm2. Sice se dýl ohřívá, ale jde to s nim mnohem líp, pač ty cesty jsou tam hodně tlustý a taky u toho kolíčku na zem to skoro jinak nejde... Já to teď dělám s něčím podobným tomuhle: http://www.svarovaci-technika-znojmo.cz/elektricka-pajecka-pajka-hrotova-typ-fe080-230v-80w-661.html Je modrá z Baumaxu za necelou 500 korunu 100W. A tou je to superfofr |
Autor: | Luke.. [ 05 pro 2009 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 EDIS. |
Přepájeno, spoje vypadali fajn a pan autoelektrikář co tam pájel kdysi přednama, některý spájel tak tragicky, že se to muselo udělat znova. Zkontroloval sem to ohmmetrem jestli spoje vodí a vyšlo to. Teď proč to teda nejde za plynem ?! Benzinovej filtr je taky měněnej. Takže shrnuto co je měněno: Hlava Ventily Filtr na benzin Potenciometr škrtící klapky Kabely od svíček Svíčky Lambda ----------------------------------------------------------- A novinka. Po chvíli bezproblémového chodu sem dojel do obchodu. Nakoupil jsem a co se stalo ? Escort nejde nastartovat. Startér se točí, sem tam nějaké škytnutí a relé od čerpadla bliká jako splašené, takže asi skusím zjistit které a koupim nové. Bože já su z toho na prášky |
Autor: | Bumerank [ 07 pro 2009 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 relé + foto podivného konektoru. |
než začneš kupovat relé...tak ho zkus otestovat mě když cvakalo v zimě relé palivového čerpadla, tak přepájení to spravilo a do toho konektoru vede jen jeden drát? ..je to zem nebo je tam napětí? ..mě to trochu připomíná konektor, který vede ke dveřnímu spínači... |
Autor: | Luke.. [ 08 pro 2009 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 relé + foto podivného konektoru. |
Bumerank píše: než začneš kupovat relé...tak ho zkus otestovat mě když cvakalo v zimě relé palivového čerpadla, tak přepájení to spravilo a do toho konektoru vede jen jeden drát? ..je to zem nebo je tam napětí? ..mě to trochu připomíná konektor, který vede ke dveřnímu spínači... Konektor byl nakonec od pojistkovky. Problém to ale nevyřešilo, při druhé poloze klíčku se pumpa zapne, zavrčí a vypne se (to by asi mělo) ale jak startuju, tak cvaká jako blázen. Ještě sem to přeměřil ohmetrem a z relátka de proud na pojistku jak má a mezi kontaktama relátka taky....no asi by to jinak ani nezaplo pumpu. |
Autor: | Luke.. [ 10 pro 2009 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ford Escort 1.4, 1992 relé, pumpa. |
Relé vyměněno a tím to není:( |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |