fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 zář 2024 08:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: A zase ta spotřeba. PORAĎTE PROSÍM
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 13:46 
Vím, že se to tu několikrát probíralo. Snažil jsem se prohlížet "historii".

Problém se startováním, volnoběkem ani cukáním atd nemám. Motor mi celkem jede. Ale ta spotřeba :shock: :!: :!: :!:
Pohybuju se kolem 10,5 - 11 l. Jízda tak 50/50% město/mimo město a to ještě když jedu po městě, tak spíš okraje (ne klasické kolony a vystávání na červenou). Délka jízdy tak 20 - 40 km. Ale ani jízdou 2x cca 160 km to moc nekleslo, teda skoro vůbec.
Probíralo se tu dost čidlo teploty a lamda.

Omlouvám se že to zas vytahuju pořád dokola. A díky moc za všechny rady.


Naposledy upravil Návštěvník dne 10 bře 2005 13:48, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 13:47 
Jen dodám:
Ford Escort 1.4 r.v. 1991


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 14:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hele, jak daleko dojedes na rovine, kdyz vyradis a jede to bez motoru? Nejsou nekde odpory v otaceni, jinak fakt nevim, cim by to mohlo bejt.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 14:24 
Myslim že to nedrhne. Nepoznávam rozdíl od ostatních aut. Když jsem měnil kola, šli protáčet dobře.
Dost se tu rozebíralo čidlo teploty, je to možné i u mě? Co s tím, jde například nasimulovat, že je motor teplý? Když teplota stoupne, co dělá čidlo? Že bych ohřál motor, odpojil čidlo a vývody nasimuloval stav teplého motoru (ale co to znamená). Elektrice rozumím, jen nevím co to má a nemá dělat.
A kolik stojí takové čidýlko?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 14:28 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
no je to dost, kazdopadne doufam, ze muzeme vyloucit, ze je to nohama :lol:
co teplomer, ukzauje ti nekde aspon k O?
motor ma spravny tlaky?
nemas podhusteny pneu?

u me to delal termostat

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 14:35 
Teploměru si budu všímat víc a pak napíšu.
Samozřejmě období kdy na to trochu šlapu mě tak netrápí, i když řekl bych že spotřeba pořád stejná (nebo podobná) ať to honim, nebo ne. Ale dobrejch 5 měsíců se snažim jezdit opravdu ekonomicky.
Tlaky motoru neznam, ale myslel jsem, že kdyby byly malý tak to netáhne.
Tlaky v pneumatikách jsou OK.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 14:47 
No ja neviem. Keď jazdím v týchto mrazoch iba po meste štýlom študený štart - 3 km, 2h pauza - jazda 5 km, ... - neni problém 12l/100km :( .
Ale dlhšie trasy sú v pohode. V takýchto mrazoch asi málokto jazdí za 6 ...
Ale počul som že tieto 1.4 sú dosť citlivé na zaobchádzanie - jazdia síce ďalej ale vraj sú potom o čosi hladnejšie.


Naposledy upravil Návštěvník dne 10 bře 2005 15:00, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
já se taky ted nemůžu dostat pod 9,5 at dělám co dělám mám 2,0 :P

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 15:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
za tu dobu co mám Esco , jsem se nedostal pod 11,4 l / 100 km , mám ho necelé 3 měs.
Mám v plánu termostat.
Předtím jsem měl polo 1,0 jezdil jsem za 5,3 tak se mi teď těžko dýchá . . . :shock:

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 17:23 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
mr.rus píše:
za tu dobu co mám Esco , jsem se nedostal pod 11,4 l / 100 km , mám ho necelé 3 měs.
Mám v plánu termostat.
Předtím jsem měl polo 1,0 jezdil jsem za 5,3 tak se mi teď těžko dýchá . . . :shock:


...no, ja mam escorta pu lroku a nedostal jsem se pres 9l, i kdyz jsem ho zezacatku zkousel jak jezdi, takze zadna eko jizda....tovis, ale nemuzes srovnavat escorta 1.6 a polo 1.0, to je uplne o necem jinym...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 19:50 
carPWR píše:
mr.rus píše:
za tu dobu co mám Esco , jsem se nedostal pod 11,4 l / 100 km , mám ho necelé 3 měs.
Mám v plánu termostat.
Předtím jsem měl polo 1,0 jezdil jsem za 5,3 tak se mi teď těžko dýchá . . . :shock:


...no, ja mam escorta pu lroku a nedostal jsem se pres 9l, i kdyz jsem ho zezacatku zkousel jak jezdi, takze zadna eko jizda....tovis, ale nemuzes srovnavat escorta 1.6 a polo 1.0, to je uplne o necem jinym...
ja mam moj car uz skoro rok, teraz v zime mam spotrebu 9 litrov v MESTE!!! V lte to bolo 7.5l, a to mam 1.8... takze si nestazujem, zatial...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 20:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Mám taky 91 1.4 a spotřeba je tak 11l. Měnil jsem termostat, protože se pomalu ohříval, ale je to stejný. Tak zkouším lambdu. Jezdím dost malé trasy - tak 10 Km.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2005 22:06 
Offline
Nováček

Registrován: 15 říj 2004 22:51
Příspěvky: 23
Chtěl bych jenom dodat,že směrodatné jsou spotřeby ve velkém TP,pokud je velká odchylka vzhledem ke skutečné spotřebě je problém v motoru.Mám 1.6 a jezdím po městě za 9 jako prase.V první řadě bych zkontroloval výfuk,spíš katalyzátor,může být zapečený a tudiž bránit volnému průchodu spalin.Další věc je lambda,nechat přeměřit.No a pak další věci stím související.Čidlo teploty motoru(upozorňuji nezaměnit s čidlem pro spuštění ventilátoru,jsou tvarově stejné)Jestli je do této chvíle vše OK,tak bych ještě prokontroloval všechny hadice a odpojil všechny konektory a prostříkal je nějákým voduodpuzovacím přípravkem.Samozřejmě je dalších x věcí,kterýma to může být(např.v nejhorším případě podpálené ventily atd.)až tyhle věcí všechny ověříš a bude vše ok,tak sem napiš a já ti napíšu další věci.Chtěl bych ještě upozornit,když už někdo zakládá tuhle diskuzi,tak ať píše konkrétně,jestli má vpořádku volnoběžné otáčky,teplotu atd...

_________________
Ford Fiesta 1.6 XR2i 81Kw rv.1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 07:11 
M. píše:
no je to dost, kazdopadne doufam, ze muzeme vyloucit, ze je to nohama :lol:
co teplomer, ukzauje ti nekde aspon k O?
motor ma spravny tlaky?
nemas podhusteny pneu?

u me to delal termostat


Máš na mysli k "O" jako v nápisu NORM? Tak to asi ne, včera jsem sice nejezdil, ale koukal na stupnici teploty, řekl bych, že většinou je ručka tak v 1. třetině stupnice. O víkendu to prověřím.

Spotřeba byla vysoká i v létě a to jsem jezdil i delší trasy. Asi bych řekl, že mi to žere pořád stejně v létě-zimě lehká noha-těžká.

Kde najdu termostat a kde čidlo teploty? Při kolika cca °C spíná termostat? Jak prověřim čidlo teploty?


Naposledy upravil Návštěvník dne 14 bře 2005 08:45, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 07:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1344

Strana 1,2,3,4 . . . . .

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 09:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
klob píše:
M. píše:
no je to dost, kazdopadne doufam, ze muzeme vyloucit, ze je to nohama :lol:
co teplomer, ukzauje ti nekde aspon k O?
motor ma spravny tlaky?
nemas podhusteny pneu?

u me to delal termostat


Máš na mysli k "O" jako v nápisu NORMAL? Tak to asi ne, včera jsem sice nejezdil, ale koukal na stupnici teploty, řekl bych, že většinou je ručka tak v 1. třetině stupnice. O víkendu to prověřím.

Spotřeba byla vysoká i v létě a to jsem jezdil i delší trasy. Asi bych řekl, že mi to žere pořád stejně v létě-zimě lehká noha-těžká.

Kde najdu termostat a kde čidlo teploty? Při kolika cca °C spíná termostat? Jak prověřim čidlo teploty?


Jo, O myslim pismeno v NORMAL a k O by to melo jit minimalne, ja mam rucicku mezi O a R. ja jsem mel ted spotrebu na dlouhych trasach do 7,5, hodne mimo mesto, ale nalozeny (dalnice 130-140, mimo obec 100), ale zadny velky slapani na plyn

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 10:24 
No já typuju že jí mam tak u "A", ale budu si toho víc všímat. Řídící jednotka a přístrojovka používá jedno čidlo, nebo každá své?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 10:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
no prave asi kazda ma cidlo zvlast, to ti poradi jini. ja moc velkej expert nejsem.
nebo si zkus zmastit tu diagnostiku, jestli bys neco nezjistil

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 13:50 
Kdyby tam byly dvě čidla, tak by musela bejt obě v háji.

No zejtra tam zkusim něco vykoukat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2005 14:09 
Tak jsem zas hledal a pročítal jinde ve foru. Pochopil jsem že jsou tam 4 podobná čidla (sání, teplota motoru pro ŘJ, teplota motoru pro přístrojovku, spínání ventilátoru). Zkusím pro začátek prozkoumat ty čidla a termostat. Lamdu, katalizátor si necham až bude teplejš.
Čidlo sání by taky mohlo ovlivnit spotřebu?
Na jakym principu ty čidla fungujou? Jsou to termistory? Jak je prověřit?


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz