fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna motoru http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2703 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | JarinEsco [ 09 čer 2005 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna motoru |
Páč už nemám v úmyslu pořád poslouchat ty zdvihátka, po prázkách se chci pustit do nováho srdíčka. Předpokládám, že jde místo 1,4i dát motor z XR3i ze stejnýho typu (MKIV) nebo jen 1,6? Stejně už si myslím, že motor začíná umírat, takže výměna by byla na místě.Než cpat 10 litrů do oprav, dám ty samý prachy za druhej motor.pokud se podaří sehnat. |
Autor: | Návštěvník [ 09 čer 2005 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
možná bych raději zainvestoval do stávájícího motoru, který znáš a navíc bude OK , než koupit zajíce v pytli a dopadnout stejně. (ne-li hůř) Jinak XR3i je asi lepší volba. Samotná operace bude celkem dost náročná ne ? Samozřejmě volba je na tobě |
Autor: | Tony [ 09 čer 2005 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky sem o tom přemyšlel,mam už ten motor sehnany(105ps XR3)ale mam ještě strší model než vy,a nemam el. palivove čerpadlo-ac pumpa ,tak mě čeká komplet výměna od nadrže až po kompletní kabelaž,ted sem tam daval akorát tu novější palubku z modelu 86-90,aj s budíkama,a dokonce to aj funguje |
Autor: | JarinEsco [ 09 čer 2005 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rumcajs píše: možná bych raději zainvestoval do stávájícího motoru, který znáš
a navíc bude OK , než koupit zajíce v pytli a dopadnout stejně. (ne-li hůř) Jinak XR3i je asi lepší volba. Samotná operace bude celkem dost náročná ne ? Samozřejmě volba je na tobě ono, když sem to auto v loni kupoval, taky to bylo jak kupovat zajíce v pytli . Ne, ten motor je skoro po smrti. Začíná brat olej, volnoběžný otáčky taky rachot. Prostě to chce new motor pokud možno po GO aj s veškerou elektrikou Už začínám šetřit |
Autor: | Návštěvník [ 09 čer 2005 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
jasan , že záleží v jakém stavu je motor teď. Pokud je skoro total tak nový bude jistě vysvobozením. Šťastnou ruku při výběru |
Autor: | JarinEsco [ 09 čer 2005 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tony píše: taky sem o tom přemyšlel,mam už ten motor sehnany(105ps XR3)ale mam ještě strší model než vy,a nemam el. palivove čerpadlo-ac pumpa ,tak mě čeká komplet výměna od nadrže až po kompletní kabelaž,ted sem tam daval akorát tu novější palubku z modelu 86-90,aj s budíkama,a dokonce to aj funguje
kolik si za něj dal a v jakým je stavu - motoricky? Kdyby ti to tam náhodou nepasovalo a chtěl ho střelit, dej vědět. |
Autor: | Dawe [ 09 čer 2005 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kolegovi z prace ted hrablo a misto 1.4 CVH bude do kastle z roku 1988 rvat 1.8 Zetec 105 PS Aspon ze vymeni komplet podvozek, ale co stejne mu moc sanci na success nedavam |
Autor: | Návštěvník [ 10 čer 2005 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemci do nich rvou i 2,0 z RS 2000 DOHC...vi www.XR3.de A taky to jde... |
Autor: | Dawe [ 10 čer 2005 02:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ričrd píše: Nemci do nich rvou i 2,0 z RS 2000 DOHC...vi www.XR3.de
A taky to jde... Jasne, ale aspon maj vsechnu kabelaz a nemaj auto postaveny na plyn, vis ? Nic, to bys musel videt a pochopil bys. |
Autor: | carPWR [ 10 čer 2005 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
to all: ja nevim proc chcete cpat misto stavajiciho motoru 1.3 resp. 1.4 hned XR3i proboha, ja resit vas problem pujdu po nejaky 1.6ce s 75-90k a bude klid, myslim, ze dobrej motor XR3i se shani sakra blbe...zato 1.6 treba ze sierry apod..... |
Autor: | JarinEsco [ 12 čer 2005 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
carPWR píše: to all: ja nevim proc chcete cpat misto stavajiciho motoru 1.3 resp. 1.4 hned XR3i proboha, ja resit vas problem pujdu po nejaky 1.6ce s 75-90k a bude klid, myslim, ze dobrej motor XR3i se shani sakra blbe...zato 1.6 treba ze sierry apod.....
Já psal, že buď obyč 1,6 nebo XR3i. Mi neříkej, že do MKIV se dá narvat 1,6 za Sirrky!Se musí aj převařovat držáky ne?U souseda na dvoře totiž jedna stojí. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |