fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
rozdíl v sání http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=27214 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | koupi [ 01 led 2010 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | rozdíl v sání |
Zajmalo by mě jestly jsou 2 sání co se montovalo na esco je EFI a plastové sání oboje má stjně kw akorát jinak vypadá. Nebo je v tom ještě něco jinýho já mám to plastové sání jaký je rozdíl |
Autor: | dj.DEKL [ 01 led 2010 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
Možná se tolik nehřeje... |
Autor: | Wizzy [ 02 led 2010 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
Plastové je levnější na výrobu, možná trochu jinak naladěné, ale to je jen spekulace. Je lehčí a teoreticky se tak nehřeje od motoru, takže neohřívá vzduch v sání. |
Autor: | tomin [ 02 led 2010 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
A taky je hladsi, takze o trochu zlepsuje ucinnost plneni protoze v nem nevznika tolik vireni. |
Autor: | senozaty [ 02 led 2010 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
a jelikož je lehčí tak auto i více jede:D |
Autor: | Standa [ 04 led 2010 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
tomin píše: A taky je hladsi, takze o trochu zlepsuje ucinnost plneni protoze v nem nevznika tolik vireni. To není až tak jisté, jelikož turbulentní proudění, je pro plnění motoru mnohdy lepší než proudění laminární. Je to prakticky ověřené. |
Autor: | tomin [ 04 led 2010 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
To ano, ale turbuletni tam, kde uz je beznin a je treba to promichat se vzduchem. Vse pred ventilama by melo byt co nejhladsi. Jakekoliv turbulence jen zmensuji ucinnost plneni. |
Autor: | Wizzy [ 04 led 2010 23:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
Což je trochu ale případ i této konstrukce... vstřik je ještě před ventilama |
Autor: | tomin [ 04 led 2010 23:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
Jasne. Vstrik je ale hooodne blizko u ventilu. Co vim, tak vstrik to strika primo na ventil. Cele to dlouhe sani je pred ventilem. |
Autor: | Krtek-NA [ 05 led 2010 09:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl v sání |
Standa píše: tomin píše: A taky je hladsi, takze o trochu zlepsuje ucinnost plneni protoze v nem nevznika tolik vireni. To není až tak jisté, jelikož turbulentní proudění, je pro plnění motoru mnohdy lepší než proudění laminární. Je to prakticky ověřené. to jo, ale musí to tak být naladěný, potom jo, jinak to má být co nejhladší. A z vlastní zkušenosti, radši kov na sání, nebo aspoň na domek termostatu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |