fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Top Speed ?!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=2727
Stránka 1 z 4

Autor:  Návštěvník [ 11 čer 2005 19:57 ]
Předmět příspěvku:  Top Speed ?!

Važení příznivci Fordu Escort, jak jste na tom smaximálku u svých miláčků :wink:
Mně má 1,8 85Kw jela nejvíc 200 Km/hod a při této rychlosti jsem již točil 5500ot. a na další zrychlování jsem zatím neměl prostor a nervy (vůz mám od 9.3.2005). Pravdou je že od 190 auto zrychlovalo velice :? pomalu. Motor se nechá bez protestů vytoči až k 6500ot, takž teoreticky by ještě měla existovat rezervička k dalšímu zrychlení :D Jinak vše na vozidle je po mechanické stránce OK :lol:
Díky za info

Mirek

Autor:  Návštěvník [ 11 čer 2005 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

když jedu s mladou tak podle vyhlášky 99 o silničním provozu.
když sám tak se maximálky bojím. ( nemám pilotní průkaz ) :-D :-D

Autor:  Barťas [ 11 čer 2005 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

Rumcajs píše:
když jedu s mladou tak podle vyhlášky 99 o silničním provozu...

Tak to bůh s náma co jezdíme podle platných předpisů, neboť pokud máš na mysli vyhlášku číslo 99/1989 Sb. federálního ministerstva vnitra o pravidlech provozu na pozemních komunikacích (pravidla silničního provozu), tak ta už od 31.1.2001 neplatí :evil:

Autor:  Návštěvník [ 11 čer 2005 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

to Barťas:
sprááávně !!! 99 je taková moje ochrana pro mé nepředloženosti na silnici.
Moje polovička taky ještě 99 pamatuje z autoškoly, tak to vypadá
věrohodně. Omlouvá jí to že vůbec nejezdí a asi ani nebude.

Autor:  -petr- [ 12 čer 2005 01:39 ]
Předmět příspěvku: 

Myslel jsem, že u 1.8 Zetec 16V (MKVII) odpovídá 5500 rph rychlost cca 218 km/h "tachometrových", viz.: http://www.thhe.dk/Ford_Escort_interior.htm
Kolik je v reálu se dá snad přibližně určit podle tohoto: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1083&start=0

Já maximálku nezkoušel, ale zajímalo by mě, zda u 1.6 a 1.8 odpovídá rychlost stejným otáčkám či ne?

Autor:  carPWR [ 12 čer 2005 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

...co ja vim, tak existuji dve prevodovky, ta s delsim prevodem ma maximalku nekde kolem 220km/h

...ja jel zatim nejvic 190 po rovine a 205 z kopce, kdyz bych mel hodne dlouhou rovinu, tak 200 to pojede i po rovine, jinak toci me to 4400 pri 200km/h a maximalne lze tocit do 5000...

...jeste takovej dotaz, ja pri tech 190ti mel tak 3/4 plynu...taky mate pocit, ze auto nepotrebuuje nikdy mit plny plyn? (ja sem predtim zvyklej na 120cu, kde plnej je furt, kdyz chces aby jela...)

Autor:  JaneCk [ 12 čer 2005 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

No já jsem to nejvíce hnal 205 km/h z mírného kopce a 200 km/h po rovině. Otáčky jsem nestihl sledovat, prže mi tam vjel faťan, tak jsem měl na té dálnici co brzdit. Netvrdím, že to tolik jelo, jen to, co ukazoval tachometr...

Autor:  Návštěvník [ 12 čer 2005 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

ale no tak přece nevěříte těm našim ručičkovým rychloměrům ????
u vyšších rychlostí jsou dost velké rozdíly oproti realitě !!!!
ale jinak dobrý :shock: já z to víc jak 160 asi nedostanu. hold je tu už
dědeček :)

Autor:  sedloň [ 12 čer 2005 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

ja to driv taky tak nejak sledoval ale ted co mam kratky rucicky a polepy budiku bez udaju tak uz se stim nak nezatezuju :smt081 :smt040

http://www.fordfans.cz/nase_auta/sedlon/p1090003.jpg

Autor:  Návštěvník [ 13 čer 2005 01:06 ]
Předmět příspěvku: 

maximalku jsem jeste nezkousel tak uz nevim kolik ale jednou sem si natacel video jen do 140 a na trojku jsem jel 120km/h pri 6000 otackach a 140km/h na ctverku pri 5250 priblizne nekdy to musim vyzkouset :D

Autor:  Bendy&Macíček [ 13 čer 2005 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

Spud píše:
maximalku jsem jeste nezkousel tak uz nevim kolik ale jednou sem si natacel video jen do 140 a na trojku jsem jel 120km/h pri 6000 otackach a 140km/h na ctverku pri 5250 priblizne nekdy to musim vyzkouset :D


Já na to kouknu a protože se snažím jezdit ecco, tak jezdím taky podle otáček, abych to zbytečně netočil moc, ale ted jsem jel na 4tis ot 160km, maximálku jsem na tachu měl 205, ale v té chvíli jsem nekoukl na otáčky.

S tou 1,6 jsem jel cca 180 s cca 5tis ot (neceých)

Jinak zatím co jsem zkusil tak na maximální papírové otáčky se dostanu pouze s 1-4st ale s 5 už to do max otáček nejde

Autor:  M. [ 13 čer 2005 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

Mno, to jste docela zavodnici. Ja jel nejvic 180 tachometrovych po rovine, ale ze by auto jeste nejak super zrychlovalo, to ne. escort ma totiz dost dlouhou petku a to je dost znat. Napr. oktavka 1,6 ma petku blize k escortovske ctyrce a je to v tahu znat, ale musite poslouchat ty 4000rpm na dalnici pri rychlosti kolem 130-140 km/h.
Jinak jeste k tem otackam, na kazdych 20km/h tachometrovych mi to vychazi 500 rpm na petku. Podle manualu, kde jsou min. a max. rychlosti, soudim, ze 1,6 a 1,8 kolem r. 98 maji stejne prevodovky.

Autor:  Standa [ 13 čer 2005 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

Poslední escorty Mk7 mají převodovku IB5 jak na motorech 1,6 66kW tak na 1,8 85kW. Maximálka je tedy závislá jen na tom do jakých otáček se motor na 5° dostane. Zkoušel jsem to rozjet na max jen jednou a do 180 to vcelku plynule zrychlovalo, ale pak se to zastavilo asi by to chtělo vítr v zádech nebo trochu z kopce, protože motor už to nemohl ukroutit. Motor 1,6 má křivku Mk z maximem okolo 3000ot a pak již Mk jenom klesá, ta 1,8 je na tom podstatně líp. (Mk= kroutící moment, nebo točivý moment)

Autor:  M. [ 13 čer 2005 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Standa píše:
Poslední escorty Mk7 mají převodovku IB5 jak na motorech 1,6 66kW tak na 1,8 85kW. Maximálka je tedy závislá jen na tom do jakých otáček se motor na 5° dostane. Zkoušel jsem to rozjet na max jen jednou a do 180 to vcelku plynule zrychlovalo, ale pak se to zastavilo asi by to chtělo vítr v zádech nebo trochu z kopce, protože motor už to nemohl ukroutit. Motor 1,6 má křivku Mk z maximem okolo 3000ot a pak již Mk jenom klesá, ta 1,8 je na tom podstatně líp. (Mk= kroutící moment, nebo točivý moment)


svata pravda, vsak ta 1,8ka ma maximalku nejakych 198 km/h oproti 177km/h. to uz musi byt dost velky dodatecny kroutak na techto dodatecnych 21km/h.
V 1,8ce jsem nikdy nejel, zajimalo by me, jak se chova v normalnich otackach okolo 2000-3000 rpm. nevite nekdo, jestli pocitove je ta 1,8ka o hodne zivejsi? Ja ji chtel, ale moc nebyly a spis jsem hledal auto ve vybornem stavu.

Autor:  Bendy&Macíček [ 13 čer 2005 10:18 ]
Předmět příspěvku: 

M. píše:
svata pravda, vsak ta 1,8ka ma maximalku nejakych 198 km/h oproti 177km/h. to uz musi byt dost velky dodatecny kroutak na techto dodatecnych 21km/h.
V 1,8ce jsem nikdy nejel, zajimalo by me, jak se chova v normalnich otackach okolo 2000-3000 rpm. nevite nekdo, jestli pocitove je ta 1,8ka o hodne zivejsi? Ja ji chtel, ale moc nebyly a spis jsem hledal auto ve vybornem stavu.


mno já jsem ted měl a mám možnost jezdit s mojí 1,8 93´ a 1,6 98´a jistej rozdíl v živosti tam opravdu je určitě i když zase tak moc to nepoznáš pokud je auto prázdné, ovšem když jej naložíš, nebo máš vlek, pak už jsem to pocítil znatelněji.

Autor:  M. [ 13 čer 2005 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
M. píše:
svata pravda, vsak ta 1,8ka ma maximalku nejakych 198 km/h oproti 177km/h. to uz musi byt dost velky dodatecny kroutak na techto dodatecnych 21km/h.
V 1,8ce jsem nikdy nejel, zajimalo by me, jak se chova v normalnich otackach okolo 2000-3000 rpm. nevite nekdo, jestli pocitove je ta 1,8ka o hodne zivejsi? Ja ji chtel, ale moc nebyly a spis jsem hledal auto ve vybornem stavu.


mno já jsem ted měl a mám možnost jezdit s mojí 1,8 93´ a 1,6 98´a jistej rozdíl v živosti tam opravdu je určitě i když zase tak moc to nepoznáš pokud je auto prázdné, ovšem když jej naložíš, nebo máš vlek, pak už jsem to pocítil znatelněji.


ale ty mas 77kW a novejsi 1,8ky mely 85kW. to uz taky muze byt znat vic.
Jinak kdyz jezdim v oktavce 1,8 92kW nebo 1,6 75kW, tak ten rozdil moc nepoznam. vic na spotrebe, nez na zivosti, tak 1,6ka je samozrejme uspornejsi

Autor:  Bendy&Macíček [ 13 čer 2005 10:45 ]
Předmět příspěvku: 

to M. : to je pravda :) tam ten rozdíl bude vetší :-), ale hodně záleží na kroutáku, možná u živosti víc jak na kobylkách.

Autor:  M. [ 13 čer 2005 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
to M. : to je pravda :) tam ten rozdíl bude vetší :-), ale hodně záleží na kroutáku, možná u živosti víc jak na kobylkách.


to je asi jedno, kobyly jsou funkci kroutaku a otacek

kW=(Mk*rpm)/9454

cili zavisi na prubehu Mk ve spektru otacek a tim je dan vykon. Ale jinak mas pravdu, protoze uvadene max kobyly jsou v otackach, kde nikdo nejezdi, kdezto max. Mk je vetsinou v beznych provoznich otackach. takze o zivosti Mk skutecne rekne vice.

Autor:  Návštěvník [ 13 čer 2005 10:59 ]
Předmět příspěvku: 

já zatím max na 4ku při 6500 otáčkách a na budíku bylo 185 kmh max jsem ještě nezkoušel

escort XR3i 77kW rv. 1985

Autor:  FIBO [ 13 čer 2005 13:08 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem jel max. 180 Km/h, ale motor by ještě šel dál, jenže auto bylo už dost nestabilní asi obutí 175/70/13.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/