fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.6 Turbo RS http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=28000 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | LLuKKi [ 21 úno 2010 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | 1.6 Turbo RS |
Chtěl bych se optat,s kamarádem jsem dali tento motor z Escorta do Fiesty,vše ok,ale pořád jede na 2/3 válce,nikdy na 4. Může to být spojené s podtlakama nebo tak? Motor je kompletně po Go,včetně kliky,pístů,šálů,turba atd... Kdyžtak kdyby někdo byl poblíže Olomouckého kraje,cestu zaplatím |
Autor: | futura [ 22 úno 2010 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
A elektrika je k tomu spravna? Nema RST nahodou 2RJ? |
Autor: | LLuKKi [ 22 úno 2010 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Elektrikou jsem natahoval celou z Escorta a je správně vše zapojené,to mě i elektrikář ujistil. Mám 2 jednotky no. Nebo mohlo by to dělat jedna jednotka? Že by byla spálená třeba? |
Autor: | LLuKKi [ 23 úno 2010 08:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Nikdo na to nepřijede mrknout? |
Autor: | futura [ 23 úno 2010 08:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
No kdyz to nejede na vsechny, tak asi nejakej nema bud benzin, coz nepredpokladam, nebo nepali, coz bych videl jako pravdepodobnejsi. Kdyz zjistis, ktera z tech dvou veci to je, budes mit uzsi vyber moznych pricin. Kazdopadne bych zmeril tlaky, aby byl sichr, ze mechanika ok. |
Autor: | LLuKKi [ 23 úno 2010 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Tlaky jsem měřil,to je ok. Benzín jde do všech válců,měřil jsem i tlak na budíky. No a jiskru dávají všechny svíčky no. Já to dělám známému a on neví jak byly zapojené všechny podtlaky,jestli to nedělá třeba bordel. Jede to po 2,pak se třetí chytne,je to nějaké splašené,no... |
Autor: | futura [ 23 úno 2010 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Hmm, takze startovani delsi, blafne to nepravidelne a nechce se to chytit, Ani po pridani to nema snahu? Jo, nejaka hadicka by to bejt mohla, zazil jsem neco podobnyho na zmetkovi, ale tam to nebylo vylozene zapojeny, takze identifikace lehka, taky to chodilo ne na vsechny valce. Jedine nekdo, kdo tohle auto ma a treba podle fotky zapojit, nebo jestli neni nekde obrazek v chytry knizce. Mozna by pomohlo i nafotit jednotlivy hadice a popsat soucasny zapojeni, odkud kam a potom srovnavat, turbo bohuzel neovladam, tam toho asi bude vic . |
Autor: | RS1400 [ 23 úno 2010 14:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
a svíčky jsou uchcaný, když je vyndáš???, načasovaný to máte asi určitě dobře né???a utěsněný sání až k hlavě? |
Autor: | LLuKKi [ 25 úno 2010 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Hm... kua,zapeklité jinak svíčky jsou uchcané,časování 100%. Ted mě napadlo,včera jak jsme to startovali,všimnul jsem si že vzdouvací klapka se při startu nepohybuje,ani nekmitá. Co vím tak u vw musí chodit,tím se dávkuje benzín. Dávali jsme druhou,dobrou a taky nechodila. Jo a ještě,auto nechytne na startér,jen na roztažení... |
Autor: | EwanS50 [ 26 úno 2010 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
co to je vzdouvací klapka? Škrtící klapka? Okolo tý je volnoběžnej ventil. Startuje na roztažení>nefunguje na nízký otáčky. Když nastartuje tak už běží normálně? |
Autor: | LLuKKi [ 26 úno 2010 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Tak toto je mechanika,to co řídí dávku paliva je vzdouvací klapka. Když se to roztáhne,na drc to chytne,ale jen na 2-3 válce a tak to běží pořád no... |
Autor: | RS1400 [ 26 úno 2010 14:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
jak to je mechanika, tak s tim byl vždycky problem, nemá to 2 benzínový čerpadla?? jedno podávaci a druhý tlakový??? jestli to nemá nízkej tlak paliva, to tlakový dávalo myslim skoro 6barů, a když bylo vylítaný, tak to dělalo tyhle kraviny, aspoň u VW to tak bývalo, jinak bych to viděl na ten rozdělovač s tou vzdouvací klapkou, výmysl hroznej =)) |
Autor: | LLuKKi [ 26 úno 2010 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Výmysl to je fakt šílenej. No s čerpadlem nevím no. Je tam sériové 1.6 a známej za to napastil ještě jedno s Kadetta 2.0 16V. Údajně tlak paliva měřil a dobrý,ale jestli to požaduje 6barů,tak to nevím,naměřil kolem 3-3,5 |
Autor: | angličák [ 27 úno 2010 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Cerpadlo je tam jedno...chce to projit vsech tech 7 cidel, nebo kolik jich tam jem, jestli spravne funguji, neco obdobneho sem resil,,,,ono to cerpadlo co tam mate muze byt taky fakt v prdeli... |
Autor: | RS1400 [ 03 bře 2010 23:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
to jsem zvědavej jak to dopadne |
Autor: | LLuKKi [ 05 bře 2010 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
I já,pokračování za cca týden,ted musím makat na své Corse at ji konečně můžu probudit k životu |
Autor: | ricci9 [ 09 bře 2010 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Ahoj, zkontroluj jestly si to někde nepřisívá, pokud ne tak tohle většinou dělá teplotní čidlo, nebo když je špatná váha vzduchu. Ale zkusil bych to teplotní čidlo, je v zadu uprostřed mezy sacími svody. Co to dělá když se motor dostane do otáček a tlačí turbo? Rád bych ti pomohl ale je to moc moc daleko. |
Autor: | Rosťa-RS [ 13 bře 2010 00:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
Nechceš sem hodit foto? |
Autor: | mariS [ 17 bře 2010 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
a kdyz mas sundanej filtr z toho rozdelovace paliva s tou klapkou (jaks ji pojmenoval vzdouvaci) a zatlacis tu klapku dolu prstem a pak to teprv startujes tak to nastartuje? me to taky blbe chytalo a pak kdyz uz to nejak chytlo tak to zas neumelo mit nizsi volnobeh nez 2000ot.. ale problem by mohl byt v tom rozdelovaci paliva.. pokud ste vyndavali svicky po jedne a zkouseli je proti kostre jestli hazi svicku tak to musi byt palivem.. i s celkem spatne nastavenym rozdelovacem to nejak chyta.. takze bych prvne vyloucil zapalovani a pak sel po benzinu.. cerpadlo, filtr, ten rozdelovac.. byva v nem nejaky tesneni a to kdyz praskne tak ten bazmek nefunguje.. ty jednotky na nastartovani nejak nemeli vliv.. to auto jelo i bez tech jednotek takze ty bych neresil ikdyz idealni reseni by bylo sehnat hlavu z Fiesty turba a predelat to na EFi z FRST.. uplne neco jinyho oproti tehle prapodivne mechanice |
Autor: | Fred [ 18 bře 2010 12:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.6 Turbo RS |
zdar.měl jsem obdobné podobné problémy.bohužel pro tebe né ty samé. jako první zkontroluj, zda máš z rozdělovače správně kabely k příslušným válcům - ano toto se mi povedlo při výměně svíček - nemám totiž různé délky kabelů a dva jsem prohodil auto ale nastartovalo (těžce,ale přece), nicméně na 4 válce samozřejmě nešlo. Jako druhou věc zkontroluj, zda máš dobře zasunutou měrku hladiny oleje - nechápu proč, ale to auto nejde nastartovat(u určitých roků výroby), když to pořádně netěsní (měrka, nálevka - toto jsem vyčetl na angl. fórech). já měl zkušenost, že mi praskla hadice, co vraci olej z turba do vany a trvalo mi týden den než jsem přišel oč jde. Auto šlo roztlačit, ale nastartovat ne. Že z toho tekl olej atd. je věc druhá, páč ta hadice není skoro vidět... Jako třetí vyzkoušej (jak psal MARIS výše) sundat vzduchový filtr a s nějakým kolegou zkus startovat tak, že jeden bude rukou otevírat tu váhu vzduchu/podtlaku nebo jak říkáš vzdouvací klapku, prostě ten hýbací nesmysl pod vzduchovým filtrem;-) co určuje množství paliva. Jako čtvrté bych zkusil vyměnit svíčky. Když jsem proháněl fichtla, krosky, jawy atd. tak se stávalo, že svíčka dávala jiskru za "normálního" tlaku, ale když jsem ji namontoval, tak to prostě nejelo. V autě jsem se s tím ale nesetkal. Pro "štouraly" podotýkám,že nejsem odborník na zapalovací svíčky a fyziky mám jen tři semestry na vysoké. Jako páté je samozřejmě rozdělovač - k tomu by to směřovalo,ale říkáš že načasované to máš a jiskru to dává (otázka je v jaké poloze pístu) s tím ale zkušenost nemám - naštěstí.(pro tebe bohužel) Jako šesté už mě nic nenapadá, ale určitě jako poslední bych začal "jebat"do toho rozdělovače paliva:-) - otázka však je, pokud to bylo předtím funkční - prostě jestli to auto s tím jezdilo, pak jste to vymontovali a namontovali jinam nebo vůbec netušíte, jestli ten rozdělovač paliva a celé "TO" vůbec fungovalo. Pak to tím rozdělovačem být může. nicméně si myslím, že by to dávalo buď chudou nebo bohatou směs, takže by se ten motor v určitých otáčkách chytil na všechny válce nebo alespoň náznak. Řídící jednotka a čidla taky podle mého názoru neudělají, že by to šlo na dva/tři spíš by to nešlo vůbec nebo nějak nepravidelně. Na nastartování by mohl mít vliv leda ventil studeného startu a ješte jakýsi, ale to by nedrželo volnoběh nebo by to studené zdechalo.po přidání plynu by tu fungovalo. opět by to neřešilo to co popisuješ. Je to přeci jen mechanické elektronicky řízené vstřikování. Funguje to prý i bez té elektroniky.Nějak:-) První až čtvrtý krok jsou mé zkušenosti, ty další jsou mé názory. Napsal jsem to s tím, že nechci být chytrolín, ale protože když jsem já potřeboval rady, tak jsem nenacházel. Tak snad ti to trošku pomůže. Každopádně ten motor je taková černá skříňka:-). může to být úplně něco jiného nebo kombinace věcí, které tu chlapi psali. Jak psal FUTURA, jdi vylučovací metodou a začni tím nejjednodušším... Měj se |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |