fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Problémy nováčka
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=28319
Stránka 1 z 1

Autor:  Stenly Cabrio [ 14 bře 2010 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Problémy nováčka

Dobrý den,

Pánové a třeba i dámy,mám prosbu a potřebuji poradit od zkušenějších.Koupil jsem escorta XR3i r.v.1988 a mám hned několik problémů,které bych potřeboval řešit.
1.po otočení klíčku se sepne čerpadlo,dotlakuje a vypne,po nastartování se opět rozebzučí a bzučí pořád.Buď je to normální a jen to moje je hlučné a nebo to normální není a pak prosím zda mi někdo poradí c se stím dá dělat.
2.Studený auto chytá i po týdnu úplně normálně a bez nutnosti šlapat na plyn,nicméně zahřátý motor prostě teplej bez plynu nanaskočí,buď se zakuckává nebo ulejvá.Pak to pom startu chvylku chytne na tři a chvilku to střílý do výfuku pom přidání a probuzení motoru už je klid,nicméně občas si vzpomenen i v tahu a zapomene se.
3.Zničeho nic,jako třeba teď prostě nenastartuju,jako by byla vybitá baterka.Nicméně tou to tutově není.Zdá se mi jako kdyby se tam něco příčilo a prostě to neotočí ani motorem.

Moc děkuji za rady a třeba i jen odkazy na danou problematiku.Jsem tady novej a pročítat tisíce příspěvků zpátky je přece jen trošku ranec.Takže se případně omlouvám pokud chci řešit něco co už se tady probíralo stokrát.
Až se trošku rozkoukám,určitě budu moci i já pomoci někom zvás.Obchoduji s ojetinami a myslím že mám hodně dobře zmáknutou třeba legilsativu ohledně převodů a přepisů a likvidací a odhlášeek a takovejch kravin.

Jen tak mimochodem ten escort co jsme koupil je cabrio takže případně všem kabrioleťákům zdar jaxvině dvakrát.

Díky Stenly

Autor:  miki21 [ 14 bře 2010 17:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Problém 2 možná souvisí se svíčkami,káblami k nim.
Problém 1 mi příjde normálí,akorát pokud to čerpadlo je slyšet i za jízdy,tak je asi před smrtí.
Problém 3 skontrolovat kabeláž-ukostření startéru.Můžou to dělat i odcházející uhlíky.
Pokud píšu bludy,tak mně jistě někdo opraví. :smt006

Autor:  Leny [ 14 bře 2010 17:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Vítej kolego :-) Možná ti píchne mých pár postřehů.

add 1 - je to normální, když běží motor tak pořád dodává. To vypnutí po otočení klíčku když hned nestartuješ je ok - natlakuje palivo a čeká. je to jakási ochrana proti nehodě například, aby netekl pořád benzín v poloze klíčku 1. Že řve je normální, otázkou jak moc.
Občas se Ti stane, že to když to nenatočíš hned, prostě nechytne a můžeš točit jak chceš. Třeba minutu, dokud zase nesepne čerpadlo. To poznáš, budeš točit a točit a nic, pak uslyšíš čerpadlo jak zabzučí a hned chytne. To dělá to fialový relé nad levou nohou řidiče, jde nahradit za normální univerzál spínací, jen to čerpadlo pak běží furt v poloze 1. Ale odstraníš tím dost problémů se startováním.

add 2 - jaké tam máš svíčky? Kdy se měnily? Případně kabely, rozdělovač..

add 3 - dle zkušeností usuzuju na startér, vyměň ho nebo nový uhlíky, ale spíš seženeš jinej..


edit: no joo miki je všude první :-) a to čerpadlo třeba v koloně když stojíš je slyšet, moje když je horko tak až moc

Autor:  Stenly Cabrio [ 14 bře 2010 17:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

To je kvapec,to je paráda.Jo jo jo kabely a svíčky ty udělám určitě,jen se mi jednalo o to jestli třeba někde nemá ecosrt nějaký od výroby nemocný podtlaky který vykazujou stejný problémy.
S tím čerpadlem je to teda fajne,nicméně jsem si to asi taky takhle nějak myslellOno bejt to klasická kastle,tak člověk mávne rukou,ale v cabru je slyšet dost,kor mezi barákama se staženou střechou.
Co se toho strateru týče,tak to je mi teda záhada,nicméně zkusím teda dát novej starter a při demontáži pořádně zkontrolovat kontkaty a mělo by to bej t dobrý.

A pak ještě jedna věc.jak jsem psal.Mám XR3i a pořádně nevím co tak světobornýho tam je upravený oproti seriovce,ale asi je v kopru špajzka a sehnal jsem 1,6 klasiku takže se ptám co to udělá pokud je přehodím a popřípadě kolik výkonu uberu motoru pokud je v XRi ta převodovka nějak sportovně laděná.Díky za rady

Stenly

Autor:  Stenly Cabrio [ 14 bře 2010 17:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Já jsem to auto dovezl domů je to tejden,ve strašně zbědovaným stavu a ani pořádně nevím jestli budu mít čas a energii to dostat až tam kde by se mi to líbilo.Dneska jsem se byl poprvé projet a to jsou první postřehy.Tomu autu daly a eště mu slíbily takže o stavu raději ani nebudu hovořit.Nicméně jsem zvyklej i v ošklivejch věcech vidět to krásný a doufám že si tady na tom,třeba i s Vaší pomocí nějak moc nevylámu zuby. :D Teď mám v jednání jednu klasiku,5 dvířko kde je kastle uplně total recal nicméně jako úložiště funkčních dílů by se to asi nechalo pořídit.Takže pokud bude ze strany součastného majitele vůle prodat,mám to hned o dost snažší.Nedokážu si představit ,že bych všechno sháněl zdlouhavě přes internet nebo objížděl vrakáče a žebral za nekřesťanský prachy o nějaký pohozený díly.

Autor:  miki21 [ 14 bře 2010 17:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Tady se dá taky sehnat spousta dílů :smt006
Doplň si prosím do podpisu bydliště(město +-)Líp se pak komunikuje a shání věci :-D
Leny:já tu čmuchám porád :twisted: čerpadlo neslyším(asi jsem rozmazlený novější téhnikou)

Autor:  Leny [ 14 bře 2010 18:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Převodovku kdyžtak mám z XR3i, vím o nějakých dalších, je to v pohodě, dají se shenat. A dokonce mám za to, že je naprosto stejná jako z klasický 1,6. Jen ti doporučím naopak kratší převodovku, třeba z esca 1,4 nebo fiesty 1,1, 1,3, 1,4.. Jde to líp do otáček než s origo převodovkou. A ten motor, je li v pohodě, jede jak hovado, jen to musíš pořádně točit..

A na čepradlo nedej, mě řve už dva roky, obzvlášť v létě když je hodně teplo a jedu dlouho. Tak mám náhradní, ale ještě nebylo třeba, najezdil jsem s tím tak 25tis..

Autor:  Stenly Cabrio [ 14 bře 2010 19:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Tak to je super tip,tak to v každým případě seženu tu špajzku z 1,4.Pokliže by nebylo,a musel jsme se soustředit na tu fiestu,musí to být fiesta z mého roku tj 88 nebo klidně i ta kulatá 92 a tak.Každopádně bych potřeboval,výplně dveří na třídvířko,bývalý majitel měl ve dveřích ovály a ta výplň po jejich montáži a zejména demontáži už není co bejvala.Všechno ostatní teda napasuju z tý 1,6ky.

jen pro zasmání.auto jsem koupil s tím že někdo doma zatmavoval okna.Už jsem se křižoval,protože tenkrát jsme to s manželkou čistily na formanu z kufrovejch oken skoro dvě hodiny a tak jsem se i náležitě vyzbrojil.Mraky žiletek,technickýbho benzinu a čepelek do vylamováku a jen jsme čekaly až bude hezky že na ty okna vlítnem aže to z toho oškrábem dolů.A hle.Dneska jsem pod jednu zkusmo dlobnul nehtem a z celého okna jsem ji sundal jak mikroteňák,a z dalších taky.Za tři minuty bylo auto opět čirý a o moc hezčí.Snažil jsem se přijít na to jak je to možný a zjistil sem že minulej majitel byl fakt myslitel.On zapoměl z té folie sundat tu přenosku co je nalepená na té lepící části takže ty kousky držely v okně asi jen na špíně,nikotinu a díky statice. Tenhle příspěvek se asi spíš hodí někam do tuzingu,protože dokazuje že i tuzer musí bejt maličko bedna a musí znát něco o technologických postupech.Myslím že smrtelníkovy by to na tom okně tak dlouho nedrželo. :-D :-D :-D :-D

Hoja Stenly

Autor:  Cíba [ 14 bře 2010 21:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Nazdar Stenly,
na úvod bych se rád představil 8) Živím se prodejem ojetých, ale i nových vozů a je to přesně týden, co jsem si pořídil Escorta 1,6 Cabrio z roku 88, auto je na ty roky docela ucházející, akorát mám tvůj problém č.2.
Tím jsem ti chtěl poděkovat :mrgreen: , že ses na to tady ptal, páč si mi ušetřil čas i když to tu bude určitě 1000 x napsaný, ale jsem tady novej a hledat to.....
Docela dost náhod, co ??????

Autor:  Krtek-NA [ 15 bře 2010 00:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Problém číslo 3 se tu neřeší poprvé a vždy jsme došli k tomu, že je to "vlastnost" CVH motorů. Sám sem to několikrát viděl, že startér neotočí zahřátým motorem.
Jinak problém 1 je na zvážení, je li to na nové čerpadlo.

Autor:  Leny [ 15 bře 2010 08:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

jo, ale to už je startér postiženej na uhlíkách. A to čerpadlo je slyšet jako kráva, kor v kabru když se to odráží např. od zdi apod., sám jsem byl taky vždycky vyplašenej co to je.

Autor:  Stenly Cabrio [ 16 bře 2010 01:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Zdarec pánové,

Krásně se to tady rozproudilo a už mám pocit že na to nejsem sám.Popadaly mě všelijaký představy.Abych to shrnul.
Problem č.1 není třeba řešit,nicméně chce to mít v zálozer nové čerpadlo protože to moje má asi smrt na jazyku.Uvidím jak hodně to bude vysírat v létě kdy budu jak doufám jezdít hlavně bez čepice,tudíž mně to možná bude vadit.
problém č.2 Chce to vyměnit svíčky a proměřiit kabely,jak jsme pochopil je to věčná bolest a při trošce pochybností nad kabelem ho chce vyměnit za novej kousek.Z největší pravděpodobností to pak přestane.FAjn urobime tak a uvidime.
problem č.3 Je problem kontaktů na stárteru popřípadě samotným straterem,pořídím funkční strater z jinýho keplu a pojdem hopsa hejsa do brandejsa.

Pak tam mám problémů asi deset tisíc podružnejch jelikož auto po zásazích tuzerovy pracky doznalo mocného vytuzení k majitelově obrazu.Třeba že jsou skvěle podlepený budíky na červeno,nicméně při demontáži přístrojovky utrpělo cosi co ovládá palivoměr a teploměr.Pan prodejce mně ubezpečoval že stačí vyměnit budíky a bude to right,tak uvidíme.Takže stav paliva a teplota motoru je velká neznámá.Ale tuzer není blb.Vlevo od volantu je místo takže tam se vejde palivoměr s avie či 120ky a ten poslouží.ten teda pohyb vykazuje,ale je na něj spoleh asi jako na karty.Ukazuje totiž stále něco nulou a čtvrtkou.Ale to už asi nepatří do sekce motor.

Zdravím toho kolegu co má cabro taky doma tejden.Škoda že jseš tak zdaleka mohli jsme ši špitat do ouška rozumy.Vždycky jsem tvrdil fordem tam a vlakem zpátky tak jsme sám zvědav jestli mně zrovna tenhle model přesvědčí o opaku.

Stenly

Autor:  Leny [ 16 bře 2010 09:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

mě tohle kabro nikdy nikde nenechalo.. jen to předchozí se stejným motorem, uklepal se mi v konektoru kontakt na cívce.. našel jsem to až doma :-)

Tady kdyžtak bude mít vše co bys sháněl: http://www.pit-stop.cz/kontakt.html

Autor:  Krtek-NA [ 18 bře 2010 19:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

To buď ůplně v klidu, to říkaj všichni prodejci, že stačí vyměnit ta nejlevnější věc a bude to ólrajt :!: :!: Bohužel to vychází tak v 5% případů, 50% případů je vážnejch, ale dají se a zbytek co ti řikali v klidu vymění se toto... převyšuje cenu auta. Pak si něco kup. :!: :roll:

Autor:  Stenly Cabrio [ 20 bře 2010 19:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problémy nováčka

Založím něgde jinde nové téma kde vám budu průběžně popisovat svoje zážitky s vozidlem.Tady už nebudu blokovat linku.KAždopádně je toho dost,kor po dnešku.


Zdarec Stenly

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/