fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

go-motoru Ano nebo ne ?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=28370
Stránka 1 z 1

Autor:  Rosťa-RS [ 17 bře 2010 22:16 ]
Předmět příspěvku:  go-motoru Ano nebo ne ?

Zdravím,chtěl jsem se vás zeptat jestli by jste mi nemohli poradit ohledně motoru,mám 1,8 zetec 130koňovou verzi a problém je v tom že mám nízké tlaky,jsou kolem 9-9,5 mam za to že mají být 13 v letě jsem dělal go hlavy,proběhlo srovnání zabrušování ventilů atd,jenže vím že mám rýhy na vložkách,skoušeli jsme je zalapovat ale povedlo se to odctranit jen z části,motor má vyžší spotřebu,bere dost oleje tak 1l na 1500km a celkově se má při více plynu snahu spíš nejet než jet,jde mi o to že by motor potřeboval výbrus nevím jestli při tomto musejí být i větší písty pak zda je nebo není potřeba mněnít uložení kliky a ojnic,jde o to kde se všechny ty věci dají koupit popřípadě jestli to má smysl dělat,vy kdo jste to dělali na kolik vás to vyšlo? jinak auto je po elektrikářské stránce v pořádku,nemá katalyzátor je misto něj rezonátor ale to by podle mně nemělo mít vliv na spotřebu,co si o tom myslíte vy?

Autor:  Wizzy [ 17 bře 2010 22:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

No znalejší ti asi poradí víc... podle mě, když už jsi se pustil do palice a za předpokladu, že je to dobře udělané, tak bych dodělal i ten spodek... jestli jsi v hlavě dělal ventily, tak jsi snad měnil i ty gufera, čili se dá předpokládat, že to ten olej žere přes kroužky... výbrus by pomohl, nemusí jít ani tak o rýhy, ale i o ovalitu válce... větších pístů pak snad ani netřeba, ale chce to odpovídající kroužky... uložení kliky a ojnic snad měnit netřeba, pokud to na klice nemlátí a to by zkušený mechanik poznal. A ten katalyzátor by na spotřebě mohl být znát, to zase jo...

Autor:  hubert [ 17 bře 2010 23:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

kdys udelas vybrus tak musis vymenit pisty asi o 0,25 vetsi,nejdriv sezen pisty a pak podle nich nech udelat ten vybrus,prebrousit i kliku rozhodne take protoze kdys udelas vrsek tak spodek to nemusi uz vydrzet a proti tem pistum uz to neni takova velka investice,cena bude tak 20-30 tisic,taky to bude chtit pretesnit,nove rozvody a tak samozrejme tak spis tech 30 tisic vsechno ted zalezi jen na tobe jak mas auto rad a jak si ho chces dlouho nechat.

Autor:  Walker [ 17 bře 2010 23:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

To je snad nákaza nebo skupinová halucinace...jentak o kus jinde se na tomto foru řeší výbrus a opět tam padlo že písty můžou zůstat....ano v garáži coby stylový popelníky....když se vybrušuje motor, tak se vždy zvětší průměr válce....a píst je menší pouze o rozdíl roztažnosti materiálu válce a pístu...čili v řádu několika setin....výbrus je (až na vyjímky) zvětšení průměru o 0,25mm válce (úběr stěny 0,125) při hlubokých vrypech o dalších 0,25mm (tzv. dvojvýbrus)...čili dávat písty do válce o půl milimetru většího snad nikoho nenapadne...vyjetej diesel co mlátí jak Loreta má mnohem menší vůle....když bych dělal generálku neboli celkovou opravu, tak přesně tak jak se to nazývá....opravit celkem všechno...co mi pomůže, že investuju do hlavy, výbrusu a novejch pístů, když se mi zadře lágr na klice......nebo líp na ojnici a zlomená ojnice mi dá pac dírou v bloku.... čili v generálce se opravujou veškerý pohyblivý uložení a další věci...vymezení axiální vůle klikovky apod.....to je pak generálka motoru, zbytek je domácí bastl....

Autor:  hubert [ 17 bře 2010 23:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

A kolik to ma najeto ze to uz nema tlaky?

Autor:  hubert [ 17 bře 2010 23:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

Walker píše:
To je snad nákaza nebo skupinová halucinace...jentak o kus jinde se na tomto foru řeší výbrus a opět tam padlo že písty můžou zůstat....ano v garáži coby stylový popelníky....když se vybrušuje motor, tak se vždy zvětší průměr válce....a píst je menší pouze o rozdíl roztažnosti materiálu válce a pístu...čili v řádu několika setin....výbrus je (až na vyjímky) zvětšení průměru o 0,25mm válce (úběr stěny 0,125) při hlubokých vrypech o dalších 0,25mm (tzv. dvojvýbrus)...čili dávat písty do válce o půl milimetru většího snad nikoho nenapadne...vyjetej diesel co mlátí jak Loreta má mnohem menší vůle....když bych dělal generálku neboli celkovou opravu, tak přesně tak jak se to nazývá....opravit celkem všechno...co mi pomůže, že investuju do hlavy, výbrusu a novejch pístů, když se mi zadře lágr na klice......nebo líp na ojnici a zlomená ojnice mi dá pac dírou v bloku.... čili v generálce se opravujou veškerý pohyblivý uložení a další věci...vymezení axiální vůle klikovky apod.....to je pak generálka motoru, zbytek je domácí bastl....

Tak az si jeden motor zgeneralkuje tak bude znalejsi ne chybama se clovek uci a nikdo uceny z nebe nespadl. :D

Autor:  Wizzy [ 18 bře 2010 08:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

Sypu si popel na hlavu, mlčím a lezu dobrovolně do kouta :oops:

Autor:  Rosťa-RS [ 18 bře 2010 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

Takže motor má najeto cca 200tis km jinak hlava je udělaná v létě a je udělaná poctivě,gufírka zabroušení ventilů,prostě všechno jak má být,když se mnění písty mnění se i ojnice nebo písty se kupují i z ojnicema ? a tedy kde se to dá všechno hlavně sehnat? kmocháček je motorář opravuje motory odjakživa a bratranec teď s ním,jde spíš oto jestli do toho jít a pak ještě jestli se vše potřebné dá sehnat a kde,když se s ním domluvím tak mi to udělá ale musím mít náhradní díly

Autor:  Michal Ševeček [ 18 bře 2010 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

nebylo by lepší sehnat rovnou třebas 2.0 zeteca v cajku? teoreticky by si ho mohl koupit když bys prodal tu repasovanou hlavu

Autor:  hubert [ 18 bře 2010 22:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

Rosťa-RS píše:
Takže motor má najeto cca 200tis km jinak hlava je udělaná v létě a je udělaná poctivě,gufírka zabroušení ventilů,prostě všechno jak má být,když se mnění písty mnění se i ojnice nebo písty se kupují i z ojnicema ? a tedy kde se to dá všechno hlavně sehnat? kmocháček je motorář opravuje motory odjakživa a bratranec teď s ním,jde spíš oto jestli do toho jít a pak ještě jestli se vše potřebné dá sehnat a kde,když se s ním domluvím tak mi to udělá ale musím mít náhradní díly

to je divny ze uz se to sere pri 200 tisicich Nema to nahodou o sto vic?Ja mam najeto 121800 a chodi jako vino a olej nezere vubec. ojnice muzes nechat puvodni se jen prelisuje ten cep s pistem a dole se daji výbrusove lagry.Sehnat se da vsechno.

Autor:  hubert [ 18 bře 2010 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

Michal Ševeček píše:
nebylo by lepší sehnat rovnou třebas 2.0 zeteca v cajku? teoreticky by si ho mohl koupit když bys prodal tu repasovanou hlavu

no ale kdo ti zaruci ze je v cajku jak to ma tyhle roky odslouzeno tak neni jisteho nic to muze jen tak vypadat a za rok to bude zase stejne jako to ma ted,jesli si chce auto nechat dalsich 100 tisic km a zachovat origo stav tak je lepsi ta GO.

Autor:  Michal Ševeček [ 18 bře 2010 22:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

joo jako pokud to pláánuješ na dýýýl tak jo a co koupit 2.0 zetec a ten zgenerálkovat postupně? :-D

Autor:  Krtek-NA [ 19 bře 2010 09:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

Hele řekl bych to tak, že běžně užívaný motory se negenerálkujou - jejich cena je prostě taková, že se to nevyplatí - Myslím že to byl Miloš Lang kdo tady nabízel NOVOU šesnactku za 30. Generálka bude stát tak 15 - 20 + ta hlava. Má to cenu, když za 30 mohl být novej. A to nemluvím o jetejch kde seženeš do 5 tisíc a nebudou to smrti. :!:

Autor:  Standa [ 19 bře 2010 13:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

Nějaké díly bys mohl koupit třeba tady: http://www.motordily.cz/
Jestli máš ty rýhy hlubší tak rovnou písty na druhý výbrus. Vybrušovat kliku bych se rozhodoval až po rozebrání. Jestli nebude nijak poškozená tak můžeš koupit nové šály ve std. rozměru. Já jsem dělal 2.0l s 240t km a klika byla OK, stejně jako válce. Po složení prvních 10t km motor vzal asi 1l oleje, teď se hladina ani nehne a zatím mám najeto 28t km.
Odkaz na fotky je v mém podpisu.

Autor:  Rosťa-RS [ 19 bře 2010 20:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

takže motor olej bere ale teď jsem nad tím přemýšlel a bere ho spíš až když se honí,v podcatě je ten motor fajn,180jede v pohodě přez léto se pohybuje spotřeba na 10,5litrech zátach to má jako fajn ale cítím není to ono,auto si chci nechat pokuďmožno co nejdýl,už jsem udělal novou střechu teď jsem z gočkoval servořízení a to i s vymezením vůlí v žízení pujde to tam jen co bude čas,auto je dovezené z rakouska a je vcelku v cajku chycený co se týče rzi jsou jen zadní nosníky a to nepatrně šroubovák neprojde prahy jsou nejspíš taky v pohodě, žádný se mi ještě nepropadl zdvihám za ně auto běžně a na kolik vyjde 2l zetec sevším všudy jako řj atd ? jakože ten motor je v pohodě jen občas má snahu jakoby moc netáhnout ale když se to pořádně protůrne tak pak jezdí zase hezky,jen mně trochu vadí ten olej a pak že všem vám to jezdí tak za 8l a mně za 10,5 prostě na normální ježdění fajn jenže se mi zdá být slabý jinak kompresní tlaky jsem teď měřil znovu a když jsem tam nalil olej tak byly 11 10 11 11 takže začínám pochybovat o tom mněřáku

Autor:  Rosťa-RS [ 19 bře 2010 20:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

taková blbá otázka kdybych tam chtěl dát ten motor z rs2000 tak sračí tedy motor předpokládám že uchyt serva a altíku je taky jiný pak svody,předpokládám ře stačí část výfuku jen ta pod motorem sání rs+airbox a elektronika,uchyty by pasovaly nebo ne,převodovku mám mtx75 spojka je jinná nebo ne? popřípadě jestli jsem na něco zapoměl tak mně opravte,předem dík

Autor:  Rosťa-RS [ 20 bře 2010 14:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

takže jelikoš motor z rs 2000 sice by šel sehnat ale kdoví v jakém stavu by byl,takže mně vyjde nejspíš daleko líp dodělat go na tomto

Autor:  ricci9 [ 22 bře 2010 19:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

rozhodně bych sehnal zdravější motor a tenhle krom hlavy vyhodil, těhlech motorů je pořád dost. když budeš dělat kvalitní GO tak jsi určitě na 40tis. Sežen si jinej nevydřenej, překroužkuj ho, udělej pánve, nech vyvážit kliku a hod tam tu hlavu co máš.

Autor:  Rosťa-RS [ 23 bře 2010 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: go-motoru Ano nebo ne ?

ok díky všem za rady,uvidím co dál musím zváživ všechny ty možnosti,každopádně dík

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/