fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
tlak paliva http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=28431 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | senozaty [ 22 bře 2010 05:06 ] |
Předmět příspěvku: | tlak paliva |
nevíte někdo, jaký je tlak paliva u Zmetka 1.8 96kw a 1.8 85 kw? a otázka druhá co se stane, když ten tlak je větší? Myslim co se stane motoru. a otázka třetí? snímač tlaku paliva je kde? nebo jak čerpadlo pozná že je natlakováno? |
Autor: | tomin [ 22 bře 2010 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
Na Zetecu neni elektronicky rizeny tlak paliva, takze cerpadlo nic nepozna a furt tlaci co umi. Rizeni staleho tlaku v commonrailu dela mechanicky regulator tlaku na konci commonr. Elektronicky snimac tlaku neni. Co se stane motoru ? Pokud tlak bude o hodne vyssi, tak to nepojede protoze se to bude ulejvat. Na 1.6 (a myslim ze i na dalsich Zetec) to bylo tusim 2.5 na volnobeh. |
Autor: | Fulda [ 22 bře 2010 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
210 kPa +-20 kPa,ZETEC 1,6 a 1,8. |
Autor: | tomin [ 22 bře 2010 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
A tech 210 je tam pri NEnastartovanym, nebo pri volnobehu, nebo pri plnem knedlu ? |
Autor: | Fulda [ 22 bře 2010 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
Jo to ti nepovým,podle mě by to měl hlídat na té hranici,at jede na max nebo na volnoběh.Tlak při čerpání palivového čerpadla 300 kPa(při 12V,žádný průtok)dle H.R.Etzold. |
Autor: | tomin [ 22 bře 2010 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
Tlak v commonrailu se menit musi a to podle aktualniho podtlaku v sani. Jinak by si mel rozdilny tlak pred a za vstrikovacim ventilem. A tim by tedy ventil pokazdy nadavkoval jine mnozstvi benzinu. Proto k tomu regulatoru vede hadicka od sani. 300kpa je cislo co mi taky uvizlo v hlave a to by pak sedelo. 300kpa bez nastartovani, 210 pak na volnobeh, protoze v sani pak bude o 90kpa min. |
Autor: | Michal Ševeček [ 22 bře 2010 22:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
Já sem myslel že tam je jen regulátor (membrána s pružinkou) co udržuje stále konstnantní tlak se na to musím zítra mrknout |
Autor: | tomin [ 22 bře 2010 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
On ten tlak musi byt konstantni, to jo, ale jde o to K CEMU konstantni. Okolni tlak vzduchu se nemeni, ale tlak v sani (kam vede vstrikovaci ventil) se meni hodne. Tlak musi byt konstantni mezi vstupem a vystup vstrik.ventilu aby stejna doba otevreni ventilu znamenala stejne vstriknute mnozstvi. |
Autor: | senozaty [ 23 bře 2010 03:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
tak já děkuji všem zúčastněným za vyčerpávající informaci. je vidět že někdeří to mají opravdu ale opravdu zmáklé. |
Autor: | Krtek-NA [ 23 bře 2010 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
Michal Ševeček píše: Já sem myslel že tam je jen regulátor (membrána s pružinkou) co udržuje stále konstnantní tlak se na to musím zítra mrknout Ne je to řízený podtlakem v sání |
Autor: | Mouse [ 23 bře 2010 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
tak já mám tlak na liště cca: 2,3 při volnoběhu |
Autor: | Michal Ševeček [ 23 bře 2010 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: tlak paliva |
pardooon už sem se mrknul a je tam svina |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |