fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

tlak paliva
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=28431
Stránka 1 z 1

Autor:  senozaty [ 22 bře 2010 05:06 ]
Předmět příspěvku:  tlak paliva

nevíte někdo, jaký je tlak paliva u Zmetka 1.8 96kw a 1.8 85 kw? a otázka druhá co se stane, když ten tlak je větší? Myslim co se stane motoru. a otázka třetí? snímač tlaku paliva je kde? nebo jak čerpadlo pozná že je natlakováno?

Autor:  tomin [ 22 bře 2010 09:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

Na Zetecu neni elektronicky rizeny tlak paliva, takze cerpadlo nic nepozna a furt tlaci co umi.
Rizeni staleho tlaku v commonrailu dela mechanicky regulator tlaku na konci commonr.
Elektronicky snimac tlaku neni.
Co se stane motoru ? Pokud tlak bude o hodne vyssi, tak to nepojede protoze se to bude ulejvat.
Na 1.6 (a myslim ze i na dalsich Zetec) to bylo tusim 2.5 na volnobeh.

Autor:  Fulda [ 22 bře 2010 19:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

210 kPa +-20 kPa,ZETEC 1,6 a 1,8.

Autor:  tomin [ 22 bře 2010 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

A tech 210 je tam pri NEnastartovanym, nebo pri volnobehu, nebo pri plnem knedlu ?

Autor:  Fulda [ 22 bře 2010 20:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

Jo to ti nepovým,podle mě by to měl hlídat na té hranici,at jede na max nebo na volnoběh.Tlak při čerpání palivového čerpadla 300 kPa(při 12V,žádný průtok)dle H.R.Etzold. :D

Autor:  tomin [ 22 bře 2010 21:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

Tlak v commonrailu se menit musi a to podle aktualniho podtlaku v sani.
Jinak by si mel rozdilny tlak pred a za vstrikovacim ventilem. A tim by tedy ventil pokazdy nadavkoval jine mnozstvi benzinu.
Proto k tomu regulatoru vede hadicka od sani.

300kpa je cislo co mi taky uvizlo v hlave a to by pak sedelo.
300kpa bez nastartovani, 210 pak na volnobeh, protoze v sani pak bude o 90kpa min.

Autor:  Michal Ševeček [ 22 bře 2010 22:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

Já sem myslel že tam je jen regulátor (membrána s pružinkou) co udržuje stále konstnantní tlak se na to musím zítra mrknout

Autor:  tomin [ 22 bře 2010 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

On ten tlak musi byt konstantni, to jo, ale jde o to K CEMU konstantni.
Okolni tlak vzduchu se nemeni, ale tlak v sani (kam vede vstrikovaci ventil) se meni hodne.
Tlak musi byt konstantni mezi vstupem a vystup vstrik.ventilu aby stejna doba otevreni ventilu znamenala stejne
vstriknute mnozstvi.

Autor:  senozaty [ 23 bře 2010 03:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

tak já děkuji všem zúčastněným za vyčerpávající informaci. je vidět že někdeří to mají opravdu ale opravdu zmáklé.

Autor:  Krtek-NA [ 23 bře 2010 13:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

Michal Ševeček píše:
Já sem myslel že tam je jen regulátor (membrána s pružinkou) co udržuje stále konstnantní tlak se na to musím zítra mrknout

Ne je to řízený podtlakem v sání :wink:

Autor:  Mouse [ 23 bře 2010 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

tak já mám tlak na liště cca: 2,3 při volnoběhu

Autor:  Michal Ševeček [ 23 bře 2010 19:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: tlak paliva

pardooon už sem se mrknul a je tam svina :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/