fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Pri razeni neklesaji otacky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=29414
Stránka 1 z 1

Autor:  Sasa2002 [ 02 čer 2010 11:24 ]
Předmět příspěvku:  Pri razeni neklesaji otacky

Ahoj vsichni. Mam problem pri jizde, pri prerazeni nepadaji otacky. Napr. Z trojky na ctyrku nez preradim zustane napr. 3000 otacek. Driv to delalo obsas a pomohlo chcipnout a znovu nastartovat. Ted uz to nepomaha. Nebo otacky mezi prerazenim klesaji velmi pomalu. Prosim moc moc o radu.

Autor:  Standa [ 02 čer 2010 12:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Problém je zpravidla v oxidaci konektorů od TPS (čidla na škrtící klapce). Je potřeba je rozpojit a mechanicky vidličky trochu vyhnout bokem ať se to lépe dotýká. Pak prostříknout sprejem na čištění a konzervaci kontaktů (KONTOX) a znovu zapojit. Nestačí jen konektor přímo u TPS ale i další v cestě k ŘJ což je ten větší konektor na svazku v motorovém prostoru. U motoru s hliníkovým sáním je vpravo za hlavou mtoru a u plastového sání bude přibližně na stejném místě.

Autor:  Puhla [ 02 čer 2010 12:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Pokud je to jenom při řazení tak bude pravděpodobně špatný čidlo rychlosti na převodovce,
odpoj ho a máš klid ;-)

Autor:  tomin [ 02 čer 2010 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Jak by mohlo spatny cidlo rychlosti zaridit 3000 otackovy volnobeh ? :shock:

Autor:  Puhla [ 02 čer 2010 12:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

jednoduše,snímá pohyb auta, když pojedeš z kopce a vyřadíš tak to drží 1200ot. ,aby fungoval
posilovač brzd a servo.Mě to dělalo totéž jezdil jsem s odpojeným a pohoda

Autor:  tomin [ 02 čer 2010 13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Logicky - snima pohyb auta. Kdyz ho vypojis - nesnima nic a jednotka si mysli ze auto stoji. Pak ridi volnobeh jinak a proto budes mit volnobeh ok.
Ale to cele NEznamena, ze to je tim cidlem. Kdyby bylo to cidlo mrtve, tak bys prave nepoznal zadny rozdil po jeho odpojeni.
Pokud si mel tenhle problem co popisujes, tak to bylo volnobeznym ventilem, nebo nejakym prisavanim.
Tim odpojenim cidla to pouze obejdes, ale pridelas si jine starosti.

Autor:  Puhla [ 02 čer 2010 13:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Jaký jiný starosti, prostě po odpojení padají otáčky rychleji.
A už se to tady někde řešilo tak si to najdi ;-)

Autor:  Puhla [ 02 čer 2010 13:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

viewtopic.php?f=22&t=9932

Autor:  tomin [ 02 čer 2010 13:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

No prave :-) Tak si precti posledni prispevek toho vlakna.
Diky tomu ze jednotka pak jede v "nouzovem" rezimu, protoze vi o tom, ze nema cidlo rychlosti,
tak v prechodech na brzdeni motorem dochazi ke spatnym stavum. Navic ti pak nefunguje DFSO - vypinani vstriku kdyz jedes z kopce, takze +trochu vyssi spotreba.

Autor:  Puhla [ 02 čer 2010 16:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Takže když ho odpojí a nebude to dělat tak vyčistit jak popisuje perňa a nebo koupit novej.
Přece jsme se dohodli. ;-)

Autor:  Dj-Indian [ 02 čer 2010 16:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Pánové novej je docela drahej cca 3000,- což je dost, a to že to dělá to čidlo je pravda, protože to funguje na nějakém principu kmitočtu který se mění a tím to snímá ten pohyb auta, mě se třeba stalo že mi to dělalo taky, protože vršek toho čidla byl vymletej v místě kam dosedá čtyřhran od otáčkoměru. Takže je to v tom čidle. To čidlo je takovej divnej bazmekt, kterej v novějších modelech jako je třeba focus už není přímo spojen čtyřhranem na otáčkoměr takže to pak nedělá takový brikule, ale stejně to občas odejde. Moje rada je dej starší jako já a budeš mít pokoj. :)

Autor:  matus111 [ 02 čer 2010 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Indian,nemas moznost to pripojit na diagnostiku?,pretoze
ak je cidlo za tie 3tisicky,tak hadat tu poruchu,
ze asi to robi ten snimac nie je vyhra.Potom napis
prosim na forum,ci to bolo v tom cidle.

Autor:  Standa [ 03 čer 2010 07:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Chlapi nevím jaké logické pochody máte v hlavě, ale když VSS čidlo zajištuje zvýšený volnoběh na 1200ot při pohybu vozidla, tak vyskočení otáček na 3000 nebude způsobovat VSS ale něco jiného. Jeho odpojením si jen ŘJ bude myslet, že pořád stojíte a ventil volnoběhu bude kmitat pomaleji a pouštět méně vzduchu. Stav o kterém píše Sasa 2002 to ale nevyřeší. Já typuji problémy z hodnotou RATCH, které dobře znám z mého auta. Opravdu pomůže zajistit dokonalý spoj v konektorech od TPS a otáčky padají pěkně dolů. volnoběh je pak ukázkový, když ovšem fungují ostatní věci.

Na grafu diagnostiky je vidět jak se chyba projevuje. Krátkodobý pokles odporu na TPS sníží hodnotu Ratch a pak si jednotka myslí, že škrtící klapka je pořád pootevřená a otáčky visí nahoře. Však si na foru pročtěte téma o diagnostice Fordiag, je tam o tom napsáno dost.

Autor:  Puhla [ 03 čer 2010 09:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Ale on nepíše ,že mu vyskočí otáčky na 3000, píše ,že mu při přeřazení zůstanou viset .
Já jen napsal,že mě to pomohlo ;-)

Autor:  Radek124 [ 03 čer 2010 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

taky mám ten samý problém vždy zůstanou viset na cca 3000ot a po chvilce klesnou

Autor:  Sasa2002 [ 12 čer 2010 20:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pri razeni neklesaji otacky

Ahoj. Všem moc díky za reakce. Není to ideální ale zakvrdlání konektorem pomohlo.

A když přestalo toto. Tak začlo alespoň hučet přední ložisko. :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/