fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

CVH
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=29548
Stránka 1 z 1

Autor:  matus111 [ 14 čer 2010 14:22 ]
Předmět příspěvku:  CVH

Ahoj,hodim sem tuto temu,nech nazahlcujem seriozne prispevky :)
Poprosim fordakov co jazdili s CVH agregatom,bez ohladu na konkretne
oznacenie,ci typ vstrekovania ak by mohli zhrnut klady a zapory tohto
typu motora,postrehy a tak podobne.Dakujem vsetkym,co prispeju skusenostami.
Je tu sice par veci o tomto motore,ale vacsinou,kto co riesil,ale take zhrnutie
v par bodoch by ma potesilo.

Autor:  miki21 [ 15 čer 2010 12:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

viewtopic.php?f=5&t=10166&hilit=%C5%A1krt%C3%ADc%C3%AD+klapka :smt006

Autor:  matus111 [ 15 čer 2010 20:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Chcem vyjadriť vďaku Mikimu za presunutie môjho dotazu zo sekcie smetiště
do Motor-benzín a že to nezamkol.
Nechcel som to dávať rovno do motorovej časti,pretože už tu čosi je o
tých cvh,lenže napr v viewtopic.php?f=48&t=21587&hilit=cvh
je 560 príspevkov a väčšina escortov má zetec,tak by to nemuselo zaujímať mnoho ľudí z fóra.

Autor:  miki21 [ 15 čer 2010 20:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Přesunuto Fonzem,jinak NZ :smt006

Autor:  EwanS50 [ 15 čer 2010 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

No tak já měl XR2i s CVH 1,6l 103PS, Motor táhnul pěkně, hlavně od nízkých otáček (výhoda 8v). Má to hydroštely, takže se nemusí řídit ventily, ty jsou však u takhle starých aut náchylnější na klapání.
Já jsem s tím motorem neměl jediný problém, jen jsem lil benzín a měnil pravidelně olej. Jednou mi v něm dokonce zmrzla voda a to opravdu festově. Kraje chladiče byly normálně nafouklé a při rozmrazování začal kapat, po ohřátí se zatáhl. Motor jsem rozmrazoval asi 2 hodiny plynovým hořákem a letlampou dohromady. Po rozmrazení jsem nastartoval a pohodička. Jediné co jsem vlastně dělal, tak bylo čištění volnoběžného ventilu. Od té doby pohoda. Najeto asi 30tkm.

Autor:  Fulda [ 16 čer 2010 17:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Najezdil jsem s CVH 1,6Efi 105ps 110000km během deseti let a nikdy mě nikde nenechal,motor jednoduchý,rozvody vyměněné za patnáct minut.Motor je výborný pokud dostává olej co tam patří,pojede i nějaké sračky,ale pak počítej že ho zničíš.90 procent těchto motorů má chytlou vačku a zdvihátka na posledním válci.Pokud se vymění vačka cca.3000kč a zdvihátka 290kč kus,popřípadě kroužky tak je docela tichý a jede výborně.A těd jedna velká nemoc u těchto motorů,jedno procento těchto motorů po zahřátí nejde nastartovat,jako když je vybitá baterka a to byl dúvod proč jsem ho prodal. :smt006

Autor:  matus111 [ 16 čer 2010 17:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Čo je príčiinou že sa poškodí vačka a zdvihátko práve na poslednom valci?
Mazanie?Kde zase vznikala chyba u toho 1 percenta?

Autor:  Fulda [ 16 čer 2010 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Mazání mělo asi malý tlak od výroby na posledním válci,možná proto měl už zetec vyžší tlak oleje.Také je možné že někdo jezdil na špatný olej a pak to takhle dopadlo.Když jsem to auto kdysi dávno kupoval,tak tam někdo dával 15w40 čož je jasná smrt,dalsí motor jezdil na 5w30 motorcraft a ten vydržel těch 110000km,cekem ten motor měl najeto 300000km .Ta závada,nejde za tepla nastartovat se tady řešila několikrát,ale nikdo na to nepřišel zdar.

Autor:  Leny [ 18 čer 2010 10:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Já měl tyhle motory 3, Jsou dobrý. Když to držíš 4-6tis ot/min, jede to jak hovado, na 1,6 je to super. Nicméně při tomhle tejrání dost odchází hydroštely (páč většina je ještě origo). Když berou olej, tak je to spíš guferama na ventilech, spodky se neserou. Čili ano, tenhle motor jo, přetěsnit a udělat zdvihátka a ventilový gufera, budeš spokojenej. Spotřeba když se to honí je 10l, ale příjemný. Teď mám v autě 130k. zetec, jede líp jen maximálně roztočenej, dole mrtvo.. Je to znát, je, ale TAK velkej rozdíl to není..

A co píše Fulda - jedno procento těchto motorů po zahřátí nejde nastartovat,jako když je vybitá baterka a to byl dúvod proč jsem ho prodal - tak to je způsobeno starterem. Nahřejou se pouzdra od výfuku, proto. Občas to teplý točí dobře a třeba když nechytí napoprvý tak točíš točíš a nic - to je tím spínacím relé pod palubkou. Dá se pustil aby to běželo furt a nikdy jsem pak neměl problém, že bych nenastartoval.

Autor:  Fulda [ 18 čer 2010 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Nemyslel jsem tím tu závadu že točíš ,točíš a nechytne,při tomto ten motor prostě neprotočíš a když tak se sotva převalil.Vté chvíly nepomohlo ani dát studený startér,startér jsem mel po repasu a nic.

Autor:  ricci9 [ 18 čer 2010 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Je to skvělej motor a hodně snase jak už psal leny často začíná tect do válců přez dříky ventilů. U většiny motorů jsou hlučnější hydroštely. Ale jinak nemam nic co bych tomu motoru mohl vytknout.

Autor:  Alexej [ 18 čer 2010 21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Já měl tedy asi smůlu, ale moc jsem s CVH spokojenej nebyl - původní měl možná rozhozený rozvody, ale nevím to jistě a ten druhej se choval celkem normálně, ale v mým kábru to bylo dost líný, možná měl taky nějakou vadu, ale nikdo na nic nepřišel... :(

Autor:  angličák [ 19 čer 2010 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

CVH K jet, nejlepsi 1.6 co sem ridil....zadny problem, furt jede, nic nechce....optimalni

Autor:  ZIPP [ 02 srp 2010 17:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Mám Ford Escort 1,3 CVH ( MK 3) r. v. 2/1985 najeto 108000km a začíná mi papat olej...po nastartování se vyvalí z výfuku světlý kouř, ale potom už je klid...že by gufera na ventilech byly v háji jak to tu zmiňujete?? Další věc co se mi teď stala, že mám povolené spojkové lanko a tím pádem spojka vypíná / zabírá až u podlahy...že by vadný automat nastavení na pedálu???( spojka je stále originál včetně spojkového lanka) :?: :(

Autor:  angličák [ 02 srp 2010 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

Tusim ze sis presne odpovedel tim svym dotazem-....

Autor:  KKKuba [ 03 srp 2010 01:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

1.6 CVH 105k- Na to že je to ještě relativně malej objem a 8V je to docela šílená pila, akorát mi dost cvaká jeden hydroštel, ale to se ještě poladí... :-)

Autor:  ZIPP [ 09 srp 2010 12:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: CVH

ZIPP píše:
Mám Ford Escort 1,3 CVH ( MK 3) r. v. 2/1985 najeto 108000km a začíná mi papat olej...po nastartování se vyvalí z výfuku světlý kouř, ale potom už je klid...že by gufera na ventilech byly v háji jak to tu zmiňujete?? Další věc co se mi teď stala, že mám povolené spojkové lanko a tím pádem spojka vypíná / zabírá až u podlahy...že by vadný automat nastavení na pedálu???( spojka je stále originál včetně spojkového lanka) :?: :(


Kde bych sehnal podrobně rozkreslený automat napínání spojkového lanka, který je na spojkovém pedálu?? Potřebuji zjistit, proč mám povolené spojkové lanko, a kde je problém..... :?:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/