fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=29631 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Alexej [ 21 čer 2010 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Tak jsem konečně vyměnil motor v MK 5 kábru, mám tam od Ricciho motor z jeho RS Turba, instalaci mi dělal kamarád, páč já bych to tam nedostal ani za sto let... ![]() |
Autor: | Krtek-NA [ 22 čer 2010 06:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Vypadá to, že to nereaguje na potřebu paliva... Je u benzína taky nějakej turbokorektor??? |
Autor: | Standa [ 22 čer 2010 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
V jakém stavu máš výfuk, není přicpaný katalyzátor? Zkus to projet s odpojeným výfukem před katalyzátorem, nebo někde na prvním spoji za turbem. |
Autor: | angličák [ 22 čer 2010 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
A co treba palivova pumpa? Ta je tam puvodni? |
Autor: | Alexej [ 22 čer 2010 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Prve bych chtěl poděkovat všem za reakce a podněty! Jinak výfuk je prakticky celý nový, kat jsem kontroloval v zimě a byl super (až překvapivě), palivová pumpa je určitě původní z 1.6 cvh 77 kW. |
Autor: | Wizzy [ 22 čer 2010 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Pak je otázkou, jestli pumpa stíhá dávat šťávu... |
Autor: | Jenda080 [ 22 čer 2010 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Urcite nedava prave na sraze jsem se o necem podobnem bavil s Lanciakem ze pri vetsim plnicim tlaku nestihala pumpa s dodavkou paliva a skubala tudis tady to bude to same... ![]() |
Autor: | ricci9 [ 23 čer 2010 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Zkus, kontrola všech hadic, sundej výfuk a zkus to project protože jestly tam máš origo a ještě kat tak to nemuže ject , já to měl plně průchozí to myslím doslova. Ani origo RST nemá zádnej kat a má jen koncovej tlumič. Jinak jsem rád že vrčí. |
Autor: | ricci9 [ 23 čer 2010 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Ted to ještě detailně čtu, ale výfuk musí fakt pryč ![]() ![]() |
Autor: | angličák [ 23 čer 2010 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
![]() |
Autor: | Alexej [ 23 čer 2010 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Ricci díky za info, myslíš, že je to tím? Kdyžtak měl bys ještě to čerpadlo? |
Autor: | angličák [ 23 čer 2010 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Mk.IV cerpadlo ti bude k nicemu, tusim ze RST ma externi mimo nadrz, zatimco tve auto to ma v nadrzi, dle meho by ti pomohlo XR/RS cerpadlo, pokud vyfuk nezabere, ale to potrebujes i s nadrzi... |
Autor: | Alexej [ 23 čer 2010 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
To Angličák: díkes za info, to čerpadlo s nádrží bys případně měl na skladě? |
Autor: | angličák [ 23 čer 2010 22:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Je to velmi pravdepodobne... ![]() |
Autor: | Alexej [ 23 čer 2010 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
To Angličák: Nechtěl by ses mi na to nezávazně kouknout, kdybych k tobě zajel? Třeba z toho v reálu vydedukoval víc. |
Autor: | angličák [ 23 čer 2010 23:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
Zkus prvne ten vejfuk, turbo motory maj ucinnou brzdu vyfukovych plynu v podobe turbodmychadla a pokud mas za nim jeste kat a stredak a koncak ,tak to muze mit vliv na chod motoru....on i prumer trubek u te 1.6 je uplne jiny nez u RST....to jsou detaily, ktere tvori celek..pokud ma motor "protitlaky" silnejsi nez s kterymy se pocitalo ve fabrice, tak je mozne ze se dusi tim jak se snazi to profouknout a nema kam...takove projevy ma atmosfera s ucpanym katem... Fakt zkus ten vyfuk na chvili zahodit a projet se bez nej....at aspon sousedi vi ze tam mas stado kobyl... ![]() Ricci vi co rika, sveho casu to byla kapacita na tydle mrsky ![]() |
Autor: | Alexej [ 28 čer 2010 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
A ještě jeden dotaz - mohlo by na to mít vliv EFI vstřikování, teprve dneska jsem si všimnul, že mi tam ten klučina dal Efi místo K-jet.... |
Autor: | IGUSIK [ 28 čer 2010 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
AK TAM MAS EFI, TAZKO TO BUDE CHODIT, PODLA MOJHO NAZORU, EFI MA PREDSA PREDPROGRAMOVANE HODNOTY, PRE UPLNE INY MOTOR... NEVIEM, CI NIEKTORY TURBO MOTOR O OBJEME 1.6 MAL EFI... A HODNOTY NANOVO NAPROGRAMOVAT, PRE INY MOTOR, TO SA DOMA UROBIT NEDA... OPAJCNUT TO TIEZ NIE JE ODKIAL, PRETOZE KE JETRONIC, V MK IV FORDOCH, ZIADNU PAMAT NEMA. ZIADA TO BRZDU A ROZSIAHLE SKUSKY, OKREM TOHO, ZE VOPRED MUSIS MAT MOTOR PRERATANY NA STOLE, PODLA FYZIKY. |
Autor: | ricci9 [ 28 čer 2010 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
klučina si chtěl asi ulehčit práci ![]() |
Autor: | Alexej [ 28 čer 2010 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: RS turbo - při velkým sešlápnutí plynu se dusí, čím to? |
To Ricci: čéče, tobě se to řekne hoď tam Ke-jetronic.... ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |