fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Pocukává v nižších otáčkách http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3029 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ToKRan [ 18 črc 2005 13:09 ] |
Předmět příspěvku: | Pocukává v nižších otáčkách |
Jako nováček zdravím fórum Asi půl roku mě trápí tohle: zacukání 2x - 3x když v nízých otáčkách (1500 - 2500) náhle sešlápnu plyn. Je to nejlíp poznat, když je motor bez zátěže (brzdím motorem) nebo jede na minimální plyn a potřebuju rychleji přidat (stačí do poloviny pedálu). Je to závislé na teplotě, po startu se neprojevuje -> v zimě se projení až po delší plynulé jízdě. Při vyšších otáčkách (nad cca 2700) se neprojevuje. Pročetl jsem fórum a vrhnul se na MAF, vyčistil jsem ho (včetně vymazání ECU (EEC -IV) a procedury zpětného uvedení do života), ale nic. Pak jsem kontroloval sání a našel jsem netěsnost která vznikla vyhřátím plastového mezičlenu mezi hadicí od MAF-u a parožím s nápisem EFI. Plastový nátrubek jsem nahřál a vyrovnal, vložil jsem do něj zpátky uvolněný mosazný kroužek, nasadil hadici do MAF-u a utěsnil. A zase nic Tak jsem si sestrojil blikátko a udělal diagnostiku KOEO: odečetl jsem 552 552 1 111 111 A tady jsem zkončil protože na chybový kód 552 jsem ve fóru nenašel jednoznačnou odpověď (Jak tak kauza 552 nakonec dopadla ?) Prosím pomozte ... nechci se smířit s tím, že se naučím v nízkých otáčkách pomaličku přidávat plyn Díky |
Autor: | Návštěvník [ 18 črc 2005 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | cukatura |
už se to tady někde řešilo, myslím a někomu pomohla výměna svíček a kabelů ke svíčkám, zkus prohledat starší příspěvky jinak mé auto má ten samý neduh, když přidám víc plynu z nižších otáček, tak to jednou, někdy dvakrát cukne, jako by se na sekundu přerušil přívod paliva, když přidávám plynule tak je to v poho svíčky a kabely jsem mněnil před 20tis. zatím to něřeším, ale taky mně to ser.... |
Autor: | sedloň [ 18 črc 2005 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
sou to na 100% svicky a kabely!doporucuju vymenit oboji najednou!koupil sem origo svicky a sadu kabelu,oboje za 2000 a mam klid!pac mi to samy delalo taky!to cukani je to ze jde napeti pres tenm keramickej obal svicky!to poznas kdyz si vyndas svicky tak tam budes mit takovy cerny pruzky na tom izolatoru!doporucuju koupit to original!ZETEC motory sou na tohle nachylny! |
Autor: | ToKRan [ 19 črc 2005 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pocukává v nižších otáčkách |
Svicky a kabely sem si rikal ze to nebudou protoze by se to muselo projevit i pri jinych otackach a asi taky i pri malem plynu. No zrejme skocim do Forda a zainvestuju. Je pravda, ze kabely jsou origos (160ktm) a svicky mi nejsou Motorcraft. Este bych se zeptal, nemate nekdo tip na prodejnu orig. ND v Ostrave? teda krom znackovych prodejen / autosalonu? Jo ohledne kodu 552 - (AIRB solenoid/circuit failure nebo Secondary Air Injection Bypass circuit failure during KOEO self-test) dival jsem se do Vivian Workshop-u a zjistil jsem, ze u me varianty motoru L1H takove cidlo ani neni. Apropos co by to vlastne melo byt? ten Secondary Air Injection Bypass circuit ? Typuju to dobre na EGR ventil? Diky ToKRan |
Autor: | Standa [ 19 črc 2005 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tu chybu 552 tam mám také a myslím si, že je to ono EGR, které náš motor nemá, ale řídíci jednotka na to není upravena. Nemám s tím ale žádný problém a se škubáním to určitě nesouvisí. Orginál náhradní díly prodává akorát Ford Dankar a Malý a Velký, nevím jak funguje nebo nefunguje JL Motorsport. Já si také myslím že problém s cukáním vyřeší nové kabely a svíčky Motorcraft, nikdy se to neprojevuje v celém pásmu otáček! Problém je, že kabely prodávají v Opavě i v Ostravě pouze po jednom kusu za zhodnou cenu 411,- Kč bez DPH. Přitom vím, že jinde se dají koupit něco kolem 900,- všechny čtyři. |
Autor: | Návštěvník [ 19 črc 2005 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | cukatura |
hmm, já vůbec nevím jaké tam mám svíčky, ani kabely, vyměňovali je v neznačkovém servisu, takže origo to asi nebude. Dám to u nás k Fordům, ale ta cena mně děsí, to abych si nachystal kolem 4tis. |
Autor: | Nagant [ 19 črc 2005 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tedy naprosto nejdřív mrkni na typ a stav svíček. |
Autor: | ToKRan [ 19 črc 2005 10:20 ] |
Předmět příspěvku: | Svicky a kabely |
To Standa: Vidim ze jsme skoro sousedi no kazdpoadne jestli to neni tajne, toz porad, kde koupit 4 kabely za 900 penez ... Je to prece rozdil od 1644 . Takze by to bylo s original svickama pres 3000. I do toho bych sel, hlavne aby to vyresilo muj problem. Ono divne je, ze to delalo jeste pred tim, nez jsem to daval znamemu na rozvody, vymenil mi tam i svicky (z originalnich) ale z uspornych duvodu tam dal nejake CHAMPIONy typ nevim. Potom to dalo chvili klid, ale po cca 14 dnech to zacalo nanovo. Jak bude chvilka, kouknu se na ty CHAMPIONy jesti je na nich neco videt. Taky me lakaji ty ostatni diagnostiky krome KOEO: KOEO+ test rele a ostatni KOER co jsou uvedeny zde: http://www.fordfans.cz/technics/diagnostika.pdf O vysledek se urcite podelim. Zatim dik ToKRan |
Autor: | mrazik [ 19 črc 2005 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Připojuji se také k názoru, že jsou to svíčky a kabely. Zetec ja na ně strašně, ale strašně citlivý až přecitlivělý. Já měl problém s cukání ve 2.000 ot a ve 4.000 ot/min, vždycky to v nich cuklo, jinde ne. Po výměně vše v pořádku. |
Autor: | sedloň [ 19 črc 2005 11:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
presne jak rika standa!sada origos kabelu stoji neco kolem 900 a motorcraft svicka stoji asi 230.kupoval sem to pred pul rokem,takze investice necelejch 2000.a ze by ve fordu nechteli obednat sadu kabelu,tomu neverim!rekni jim ze chces sadu at ti ji obednaj!kdyz to jde u nas v plzni tak u vas to musi jit taky!!! |
Autor: | vendous [ 19 črc 2005 17:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak asi takhle dopadnou svíčky když máš špatný kabel |
Autor: | ToKRan [ 23 črc 2005 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pocukává v nižších otáčkách - snad vyřešeno |
Tak jsem včera koupil v Dankaru originální kabely (za cca 960Kc) a svíčky Motorcraft AYFS22F1 - platinum a hned za čerstva to vyměnil. Dneska jsem ujel asi 100 km a zatím bez problémů - motor běží v celém rozsahu otáček bez zaškubání - huráááá Díky moc všem za rady. ToKRan |
Autor: | Zdechlina [ 27 črc 2005 13:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravím, mám stejný problém s tím cukáním, jak je tu popisováno. S tím rozdílem, že nemám ZETEC, ale CVH a nemám EFI, ale CFI. Kabely mám fungl nové origo motorcraft a svíčky jsem taky měnil za Motorcraft. Poradí někdo, co by to ještě mohlo být??? Teplotní čidlo??? |
Autor: | ZALL [ 03 srp 2005 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sem na tom podobně jako Zdechlina, kabely a svíce nové (i když svíce NGK a kabely origo), znovu tedy překontroluju svíčky, ale myslím že to bude eště něčím(ty svíčky sem už kontroloval), jestli nakonec budu muset kupovat eště svíčky Motorcraft tak problém asi vyřeším jizdou v otáčkovém rozpětí 4-6k! Je mi to jedno stejně to žere 9-10l ať zkoušim co zkoušim a k tomu to klepe, takže mi ten motor začíná bejt dost ukradenej až bouchne nebo se zadře tak mě alespoň přestane štvát , člověk na něj pravidelnou údržbou a zkoušením všeho možného co tu bylo napsáno a ta potvora takhle... |
Autor: | Návštěvník [ 17 srp 2005 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cau - odzkouseno, potvrzeno... Cukalo mi to fakt hafo, tak jsem vcera vymenil vsechny svicky a kabely a po problemu nezbyla ani nejmensi pamatka... |
Autor: | Návštěvník [ 23 srp 2005 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | Podobný problém |
Mám podobný problém, ale projevil se pouze při/po dešti. Motor začal cukat po ujetí několika desítek metrů - zrovna na křižovatce, měl jsem co dělat abych z ní vůbec odskákal. Po 2-3 minutách se to samo upravilo a pak během cesty už jen občas cuklo. V servisu vyměnili všechny svíčky (3 ze 4 byly na odpis - propálené) a bylo po problému. Několikrát pršelo a v pohodě. Ale teď po měsíci se to stalo znovu a opět až po dešti. Nastartoval jsem až na podruhé a hned to cukalo a škubalo, měl jsem problém se rozjet. Po chvíli jízdy (skákání) se to ustálilo a jen občas cuklo. Co mám zkusit jako první - nechat proměřit nebo rovnou vyměnit kabely nebo něco jiného? Díky |
Autor: | Ondrej [ 23 srp 2005 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
to pavel k: zkus nejdriv vymenit kabely, muzou pri zvyseny vlhkosti probijet, nejlepe si je od nekoho na zkousku pujcit, promerenim se nezjisti prorazeni izolace, to jedine v nejaky zkusebne. Nekdy je prorazeny kabel videt kdyz je tma jak jiskri na kostru |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |