fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

motor jede jen na 3 válce
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=313
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 21 kvě 2004 10:36 ]
Předmět příspěvku:  motor jede jen na 3 válce

Namáte někdo s tímto zkušenost ?

1.8 16V
- sem tam mi jede jen na3 válce, většinou při nízkých otáčkách
- při vyřazení a dojezdu např. na křižovatu to chcíplo nebo naopak otáčky se zvýšili ke 3000
- vyměnili jsem svíčky
- motor jsme rozebrali a je vidět, že jeden válec je zcela čistý (stříbrný) jako, že jen oplachovaný benzínem
- tlaky OK
- kabely OK

Díky za Vaše poznatky.

Autor:  m@rekR$ [ 21 kvě 2004 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

zkuste ještě proklepnout EDIS - jednotku zapalování. A ty kabely bych pro jistotu vyměnil taky.

Autor:  Standa [ 21 kvě 2004 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

Viděl bych to stejně jako Marek, nebude "čím zapálit". Jestli svíčky dobré, tak pak kabely nebo EDIS, dál už je to společné pro všechny válce a ostatní fungujou. Ještě se mi honí hlavou myšlenka, že by nebylo "co zapálit" a válec je oplachován olejem. Tedy možnost, že by nechodil vstřikovač, nebo nedostával impuls k otevření. Jestli jsou tlaky dobré, tak nic jiného tam už není.

Autor:  Návštěvník [ 25 kvě 2004 07:56 ]
Předmět příspěvku: 

díky za připomínky
jednotku zapalování jsme vyměnili, ale s tím něco je
teď se problém přesunul do vyšších otáček, od cca 4000 nechce tahnout, zkusíme ještě vyměnit znovu trysku vstřikování a potom nás napadlo zkusit pročistit katalyzator, jestli se nezanes, jak auto běhalo dlouho na tri valce, a vlastne do vyfuku sel nespaleny benzin.

Jestli vas jeste neco napada, diky za komentar.

Autor:  Standa [ 25 kvě 2004 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli je vstřikování dobré a odcházel tedy do vyfuku benzín, tak kat může být vypálený, ale že by ucpaný, to nevím. Navíc při tom jak jsi jezdil na 3 válce, tak lambda musela detekovat bohatou směs a neustále ubírala. Jak to předtím vlastně jelo? Teď to vynechávání ve vysokých otáčkách může také způsobovat palivový filtr.

Autor:  Návštěvník [ 26 kvě 2004 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

kat jsme vyndali a vyzkouseli, jede to celkem slusne, jen nekdy opet pri vyssich otackach motor trochu ubere, ale kdyz uberu plyn a pomalu zase pridavam, tak se chytne a jde naplno.
Pred tim se to projevovalo tak, ze pri ustalene rychlosti (nejlepe na dalnici) pri stejnem plynu motor najednou prestal tahnout (pak jsme zjistili, ze jel na 3 valce), po chvilce se zase chytnul a jel naplno.
Palivový filtr zkusim (diky za radu) a pak zkusime vymazat a znovu nainstalovat ridici jednotku.
Diky, dam vedet o vyvoji.

Autor:  Návštěvník [ 28 kvě 2004 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

V Etzoldovi pisou,ze motor ma jen dve civky, takze pali vzdy dva valce najednou.Ten druhy v dolni uvrati, takze naprazdno. Tak jestri ti to jede na tri a ne na dva tak bych to hledal ve vstriku- t.j. vstřik mechanicky, kabely, EDIS a podle schema to pujde i preas RJ.
A co test RJ ?

Autor:  Návštěvník [ 30 čer 2004 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

tak, abych to shrnul:
vyměnil jsem vstřik - nebylo to ono
prověření tlaků - OK
vyměnil jsem svíčky - nebylo to ono
vyzkoušeli jiný kabely - nebylo to ono
vyměnil jsem cívku - zlepšilo se to
vyndali jsme katalyzátor - stále stejné
a teď zkusím test RJ
a pak lambdu

jinak jsem měl a stále ještě mám stejné nebo minimálně podobé poznazky jako jako v tématech: cukání motoru, poškubávání
prostě, když je to studený, tak to chcípá a cuká a pak to jede jakžtak
ale když chce člověk rychleji předjet a sešlápne plyn, tak mu to chvíli trvá než se probere a to si myslím, že není dobře :-))

Autor:  PETRS [ 02 črc 2004 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Už by ten problém se studeným motorem mohl někdo přijít :wink:
Jo, výměna zpětného ventilu v odsávání z klikovky(odlučovače oleje) taky nepomáhá :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/