fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
motor jede jen na 3 válce http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=313 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 21 kvě 2004 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | motor jede jen na 3 válce |
Namáte někdo s tímto zkušenost ? 1.8 16V - sem tam mi jede jen na3 válce, většinou při nízkých otáčkách - při vyřazení a dojezdu např. na křižovatu to chcíplo nebo naopak otáčky se zvýšili ke 3000 - vyměnili jsem svíčky - motor jsme rozebrali a je vidět, že jeden válec je zcela čistý (stříbrný) jako, že jen oplachovaný benzínem - tlaky OK - kabely OK Díky za Vaše poznatky. |
Autor: | m@rekR$ [ 21 kvě 2004 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkuste ještě proklepnout EDIS - jednotku zapalování. A ty kabely bych pro jistotu vyměnil taky. |
Autor: | Standa [ 21 kvě 2004 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viděl bych to stejně jako Marek, nebude "čím zapálit". Jestli svíčky dobré, tak pak kabely nebo EDIS, dál už je to společné pro všechny válce a ostatní fungujou. Ještě se mi honí hlavou myšlenka, že by nebylo "co zapálit" a válec je oplachován olejem. Tedy možnost, že by nechodil vstřikovač, nebo nedostával impuls k otevření. Jestli jsou tlaky dobré, tak nic jiného tam už není. |
Autor: | Návštěvník [ 25 kvě 2004 07:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
díky za připomínky jednotku zapalování jsme vyměnili, ale s tím něco je teď se problém přesunul do vyšších otáček, od cca 4000 nechce tahnout, zkusíme ještě vyměnit znovu trysku vstřikování a potom nás napadlo zkusit pročistit katalyzator, jestli se nezanes, jak auto běhalo dlouho na tri valce, a vlastne do vyfuku sel nespaleny benzin. Jestli vas jeste neco napada, diky za komentar. |
Autor: | Standa [ 25 kvě 2004 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli je vstřikování dobré a odcházel tedy do vyfuku benzín, tak kat může být vypálený, ale že by ucpaný, to nevím. Navíc při tom jak jsi jezdil na 3 válce, tak lambda musela detekovat bohatou směs a neustále ubírala. Jak to předtím vlastně jelo? Teď to vynechávání ve vysokých otáčkách může také způsobovat palivový filtr. |
Autor: | Návštěvník [ 26 kvě 2004 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
kat jsme vyndali a vyzkouseli, jede to celkem slusne, jen nekdy opet pri vyssich otackach motor trochu ubere, ale kdyz uberu plyn a pomalu zase pridavam, tak se chytne a jde naplno. Pred tim se to projevovalo tak, ze pri ustalene rychlosti (nejlepe na dalnici) pri stejnem plynu motor najednou prestal tahnout (pak jsme zjistili, ze jel na 3 valce), po chvilce se zase chytnul a jel naplno. Palivový filtr zkusim (diky za radu) a pak zkusime vymazat a znovu nainstalovat ridici jednotku. Diky, dam vedet o vyvoji. |
Autor: | Návštěvník [ 28 kvě 2004 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
V Etzoldovi pisou,ze motor ma jen dve civky, takze pali vzdy dva valce najednou.Ten druhy v dolni uvrati, takze naprazdno. Tak jestri ti to jede na tri a ne na dva tak bych to hledal ve vstriku- t.j. vstřik mechanicky, kabely, EDIS a podle schema to pujde i preas RJ. A co test RJ ? |
Autor: | Návštěvník [ 30 čer 2004 15:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak, abych to shrnul: vyměnil jsem vstřik - nebylo to ono prověření tlaků - OK vyměnil jsem svíčky - nebylo to ono vyzkoušeli jiný kabely - nebylo to ono vyměnil jsem cívku - zlepšilo se to vyndali jsme katalyzátor - stále stejné a teď zkusím test RJ a pak lambdu jinak jsem měl a stále ještě mám stejné nebo minimálně podobé poznazky jako jako v tématech: cukání motoru, poškubávání prostě, když je to studený, tak to chcípá a cuká a pak to jede jakžtak ale když chce člověk rychleji předjet a sešlápne plyn, tak mu to chvíli trvá než se probere a to si myslím, že není dobře ) |
Autor: | PETRS [ 02 črc 2004 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už by ten problém se studeným motorem mohl někdo přijít Jo, výměna zpětného ventilu v odsávání z klikovky(odlučovače oleje) taky nepomáhá |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |