fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.6 EFi 75kW .90
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=31409
Stránka 1 z 1

Autor:  Tafi [ 13 pro 2010 00:07 ]
Předmět příspěvku:  1.6 EFi 75kW .90

Ahoj.

Z Escorta MK IV Cabrio se chystám vyndat motor, komplet přetěsnit, vyčistit atd. Chci se zeptat, na co si dát pozor a co je lepší preventivně vyměnit? Hydroštely cvakaj jen při studeném motoru a po delším stání (přisuzuju to prodlevě než k nim čerpadlo dostane dostatečně oleje)...

Dále by mě zajímalo, jak je u téhle generace a motoru řešen otáčkoměr a ukazatel paliva, neboť mi ani jedno nefunguje... Také mám problém se sundáním blatníků, neboť jsou nejspíš přivařené k šasi? Takže i tady by se hodila rada...

Ve středu mi má sice přijít "Jak na to?" ale stejně se zeptám :D

Díky moc, Tafi

Autor:  senozaty [ 13 pro 2010 00:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 EFi 75kW .90

blatníky jsou opravdu přivaření teda alespoň u mě to tak bylo a myslim že bude všade nicméně se nechají odříznou normálním způsobem a znova přivařit back. co se týče ostatního tak palivo viewtopic.php?f=17&t=20677&hilit=ukazatel+paliva+nefunguje a ostatní nevim zeptej se mě za měsíc mě Go motoru čeká taky. už je i vyndanej a jen se zatim objevnává všechno to těsnění a podobně

Autor:  ricci9 [ 17 pro 2010 13:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 EFi 75kW .90

Ahoj, Blatníky jsou jen nabodované stačí jen odvrtat ty body.

S tím motorem bych si asi první ještě než bych ho vyndal s auta, změřil kompresi ve válcích a podle toho bych taky dělal repas motoru.

Když budou tlaky ok a válce na pohled nebudou vydřené.Postupoval bych takto:
Tak bych určitě udělal rozvody, vodní pumpu, zkouknul bych spojkovou sadu, a nechal udělat GO hlavy na toho 8V to nestojí moc, mě to vyšlo na 1600kč a bylo v tom, tlakování, zabroušení ventilů a sedel, srovnání hlavy do roviny a komplet čištění.
K těsnění si určitě kup i šrouby hlavy, staré se rádi lámají.

Když Budeš mít dole vanu určitě bych zkouknul ojniční a klikové ložiska (pánve). Na pohled poznáš jestly jsou v háji. že tam jsou rýhy.

A s pístníma kroužkama podle toho kolik naměříš na kompresi.

Jinak pokud by jsi dělal GO hlavy, tak ještě než tam dáš vent. víko tak doporučuju trochu prolejt olejem hydroštely, po tom čištění jak jsou prázdný tak jim docela dlouho trvá než se do nich dostane olej a mohly by se poničit.

Autor:  Tafi [ 17 pro 2010 16:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 EFi 75kW .90

Díky moc. A při GO hlavy se mění i hydroštely asi co?

Autor:  ricci9 [ 17 pro 2010 17:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 EFi 75kW .90

U mě pomohlo většinou vyčištění a asi by ti i řekly pokud by byly na odpis.

Autor:  KKKuba [ 23 pro 2010 15:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.6 EFi 75kW .90

s těma šroubama souhlasím, když mi jeden prasknul krve by se ve mě nedořezal...
jinak hydroštely nejsou zas tak drahý, někdo tady dával odkaz kde byly za 160/kus

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/