fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=32729
Stránka 1 z 1

Autor:  Jayyyn [ 22 dub 2011 01:40 ]
Předmět příspěvku:  Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

Čau borci, mám takovej drobnej dotaz, nevíte někdo čím by to mohlo být že se mi motor celkem rychle zahřeje až přehřívá pomalu?termostat tam mám novej cca 3 měsíce...a mám pocit že nemá takovou sílu jako dřív, dík za rady předem a kdyby něco ptejte se, odpovím ;o)

Autor:  Standa [ 22 dub 2011 07:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

Netlakuje ti nádobka s vodou ? Většinou to bývá problém s těsněním pod hlavou, nebo prasklá hlava motoru.

Autor:  bbstunt [ 22 dub 2011 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

to snad nebude takova katastrofa :roll:
Co tam mas za olej? funguje ventilator?

Autor:  Jayyyn [ 22 dub 2011 15:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

sahara se me spina kazdou chvilu a hadica co vede k termostatu byva na pohmat tvrdsi

Autor:  Jayyyn [ 22 dub 2011 19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

a olej mam 10w40,menenej v rijnu

Autor:  Krtek-NA [ 25 dub 2011 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

a tža hadice je teplá (dost)? Může to být pouze chyba signalizace. A pokud na tý hadici co vede k chladiči neudržíš aspoň několik vteřin ruku - tak mám stejnej názor jako standa :wink: :!:

Autor:  KKKuba [ 25 dub 2011 21:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

Když se to tu takhle řeší tak bych měl taky dotaz, auto se ohřeje normálně, ale hadice od chladiče k termostatu tvrdá není, i když se na ní nedá udržet ruka... Je to normální? Neměla by ta hadice být tvrdá?
Po otevření víčka z toho jde pára a přepadem to valí do nádobky jak vzteklý...
Nemůže být třeba v háji termostat? že by neotvíral,dokuď se to neohřeje tak je to v cajku, ve vodě bubliny nejsou...

A ještě jeden minidotaz, jak se u CVH spíná sahara? přes to čidlo teploty co je na domečku termostatu?

Autor:  Krtek-NA [ 26 dub 2011 15:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

Hodně záleží na tom jak to každýmu funguje. Víčko co drží expanzku zavřenou je dělaný aby tlak potřebný pro danou soustavu drželo. Pokud ho tam nemáš fv pořádku snížíš pouze bod varu. Například mondeo má provoz tuším při 92°C a to ke 100°C je kousek. Tam je potřeba aby to fungovalo. :wink:

Autor:  Jayyyn [ 26 dub 2011 16:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

Krtek-NA píše:
a tža hadice je teplá (dost)? Může to být pouze chyba signalizace. A pokud na tý hadici co vede k chladiči neudržíš aspoň několik vteřin ruku - tak mám stejnej názor jako standa :wink: :!:


myslíš hadici od expansky která jde přes vodní pumpu k chladiči?nebo hadicu od chladiče k termostatu, jinak nechápu, ale jak jsem jel tedka v sobotu z olomouce do vyškova, tak teplota se držela pěkně v normálu, tak z toho začínám být docela blbej, a jen tak na okraj, může to dělat třeba nějaká nečistota v "chladicim potrubí"?

Autor:  Krtek-NA [ 08 kvě 2011 09:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

Od termostatu do chladiče :wink: normálně pokud to maká aspoň pár vteřin na tom udržíš ruku... :!: Ale já makám v Rubeně tak mám malinko jiný tepelný cítění v rukách :-D :-D , takže je na tobě jak to posoudíš :wink:

Autor:  Jayyyn [ 13 kvě 2011 16:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

to bych řekl že udržím, ale ono těžko říct, vařit mi to spíš začíná při stání nebo popojíždění v kolonách nebo když jedu pomalu a nebo při parkování

Autor:  Standa [ 15 kvě 2011 18:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

A spíná ti větrák na chladiči ? Podle popisu v jakých situacích se to přehřívá to vypadá, že se vrtule netočí.

Autor:  Nitr0 [ 14 črc 2011 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hodně rychle se zahřeje až se přehřívá

Zdravím, mám podobný problém, motor se rychle zahřeje tak 5 minut jízdy a ručička dojde doprostřed červeného pole, tam sepne větrák (předtím spínal mezi A-L), chladič je rozpálený, chladící kapalina vystoupá cca 2cm nad MAX a z vetilace je cítit zápach. Olej je 5w30 Motorcraft měněný před rokem.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/