fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 15:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011 17:09 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008 20:52
Příspěvky: 36
Bydliště: Jesenec
Zdravím potřeboval bych poradit jestly někdo nevim co jsem zmastil? Špatně mě startoval Escort za tepla tak mě napadlo očistit kontakty rozdělovač... když jsem čistil snimač nebo to to bylo na rozdělovači tak se tam něco zdřejmě vyskratovalo a od té doby nemužu nastartovat... zkoušel jsem jestly neni špatná civka... tak jsem sundal hlavní kabel co jde z civky do rozdělovače a zkusil esi hází jiskru a hle neházi ale abych byl přesnější tak nehází během toho když točím jak přestanu tak to jednou hodí :-O Myslel jsem že to bude civka ale ted mám spíš podezdření že to bude něco co určuje civce kdy má házet... Nevim zda to je řidíci jednotka nebo ještě tam je nějaký modul u té civky tak jestly ten to muže dělat? Bude rád za každou radu.

_________________
Typ: Ford Escort XR3i
Rok výroby: 1988
Motor: 1,6i 66 kw L4B


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 27 dub 2011 23:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Vymen tu civku a pak se zamer na streva rozdelovace...kondenzator apod....RJ v KE Jetu toho moc neridi ani na motoru, natoz na zapalovani :D

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011 14:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008 20:52
Příspěvky: 36
Bydliště: Jesenec
Diky za radu ale me je divny ze to tu jiskru hodi ale jenom kdyz zapnu a vypnu kliček... podle me kdyby byla civka špatná tak to nebude házet vubec. Ale tohle pravidelne kdyz zapnu a vypnu klicek tak hodi a kdyz startuju tak ani tuk... netuším co se tam mohlo vyskratovat ale zdřejmě neco co jde z toho kontaktu viz obrázek... A co vlastně u techto motorů určuju kdy má házet jisku kdyz ne? Pokud to neni teda ridici jednotka?

http://masterxr3i.rajce.idnes.cz/nastenka/#02052011362.jpg

_________________
Typ: Ford Escort XR3i
Rok výroby: 1988
Motor: 1,6i 66 kw L4B


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2011 19:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
řekl bych že tím jak jsi to vyskratoval tak jsi odpálil tu cívku v rozdělovači

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2011 17:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008 20:52
Příspěvky: 36
Bydliště: Jesenec
No podle me to nic v rozdělovaču podělat nemohlo pokud tam není jinej přívod elektriky než ty 3 konektory co jsou na obrázku označeny ono se to totiž zkratovaly jenom ty konektory co jsou na tom gáblu a ne na rozdělovači a když jsem se tak díval tak ty gáble vedou směrem někam do řidiči jednotky... ale ta s řízením zapalováni jak říkal Angličan nemá nic společného tak jsem z toho trochu vedle no... a nemohl by to třeba dělat ten bazmek co je u cívky? Ten přerušovač něco co to je? Cívka to nebude protože když pominu to že během startováni to nehází vůbec tak když zapnu a vypnu kliček tak to hodi tu jiskru a aji šťukne motor... tak mě napadlo ještě zkusím jenom pomoci zkoušečky jestli z toho přerušovače jsou impulsy do cívky během startováni ale nejdou zkoušečka blikne jenom když zapnu a vypnu ten kliček.

_________________
Typ: Ford Escort XR3i
Rok výroby: 1988
Motor: 1,6i 66 kw L4B


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2011 17:21 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008 20:52
Příspěvky: 36
Bydliště: Jesenec
Tak jsem vysledoval kam vedou gáble z toho konektoru z rozdělovače a první elektronicky zařízeni co je v cestě je zelená řídicí jednotka tam to má asi dostat nějaké impulzy z rozdělovače a posílat je dál do přerušovače a ten pak do cívky. Takže si troufám říct, že to doopravdy podělalo něco v řídicí jednotce. Ale 100% jistej si nejsem, takže kdyby se našel někdo, kdo tomu rozumí víc než já a poradil, zda tohle chováni auto muže způsobit zkrat v Řj. byl bych mu nesmírně vděčnej ;-) A pokud by bylo moje tvrzení správné tak bych měl zájem, pokud nemá někdo na prodej tu zelenou řídicí jednotku s označením 86 AB 12 A 297 AA

_________________
Typ: Ford Escort XR3i
Rok výroby: 1988
Motor: 1,6i 66 kw L4B


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2011 00:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008 20:52
Příspěvky: 36
Bydliště: Jesenec
Nikdo nic neví? Nenašel by se někdo kdo ví jak tohle zapalování funguje? Jestli to mohlo tu řidici jednotku odpálit nebo něco až dál? Rozkuchal jsem celý gáble co jsou od toho snímače a vedou do řidici jednotky takže z toho soudim, že to asi má něco společného s řízením zapalováni… jinak nevím proč by to vedlo tam. Chtěl bych mět jistotu v tom že to je ŘJ. a né něco jiného pač asi neni dvakrát levná… Tak vás prosím někoho, kdo by dokázal poradit… protože nemám možnost zkoušet díly z druhého auta. Takže jedině koupit a když si nejsem jistej na 100% co to vlastně je, tak bych byl rád kdyby někdo kdo tyto auta dobře zná poradil… jinak jsem v pr...čicich :-D

_________________
Typ: Ford Escort XR3i
Rok výroby: 1988
Motor: 1,6i 66 kw L4B


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2011 17:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kdyz si to cislo vrazis do googlu, tak ti vypadne ze to je Ford ESC II jednotka - rizeni zapalovani.
Mas schema ? Co si kde nameril ? Timhle to chce u oprav elektriky zacit.
http://www.rsownersclub.co.uk/rsocbb/sh ... p?t=273719
http://passionford.com/forum/ford-escor ... y-ecu.html

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2011 19:26 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008 20:52
Příspěvky: 36
Bydliště: Jesenec
No dneska jsme to s kamošem proměřovaly a je tam pulka věci odpálenejch... snad jenom 2 odpory z celé desky jsou dobry... takže je to asi jasny :-( druhou jednotku.

_________________
Typ: Ford Escort XR3i
Rok výroby: 1988
Motor: 1,6i 66 kw L4B


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nehází jiskru... 1.6 XR3i L4B
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2011 17:32 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2008 20:52
Příspěvky: 36
Bydliště: Jesenec
Tak už to jede už to frčí druhá řidici jednotka se sehnala tak téma se muže uzavřít ;-)

_________________
Typ: Ford Escort XR3i
Rok výroby: 1988
Motor: 1,6i 66 kw L4B


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz