Zdar,
potreboval bych radu ... moc se v tom nevyznam tak pomalu prosim
... mel jsem v aute jiny chladic ktery ale zacal tect, nevsiml jsem si toho(rucicka vubec neukazovala realnou teplotu) po odjetych asi 50 km mozna i min to zaclo ztracet vykon tak jsem zastavil a z motoru se zaclo dost celkem kourit(logicke bez vody v chladici), tak jsem to nechal vychladnout pres noc a rano jsem to zkusil nastartovat otocil jsem klickem neco cvaklo(myslim ze nejaka ta pumpa nebo co to
) a zaclo to tocit motor, chvili to tocilo tak jsem to radsi vypnul at to neposeru jeste vic, odpoledne po praci jsem to zkusil jeste jednou a zase cvak, toci toci ale motor nenaskoci, pridal jsem plyn a po cca. 5 - 8 sekundach to chytlo.Pojezdil jsem kolem baraku asi 10 km a fpohode ale na druhy den uz nanaskocil ani s plynem a nenaskoci do dneska.Kontrolky se roznou vsechno jede,elektrika vsechno ale motor nenaskoci.Dal jsem do toho tedkom 10000,- a bojim se ze bude nejak zadreny motor, znamy rikal ze jsou spatne kabely ke svickam,chladic uz je koupeny ale nenamontovany,koupil jsem nove svicky a kabely k nim ktere jsem zatim taky nevymenil(skoro ani nevim jak se tam leze do motoru
natoz tam neco menit, no sice az tak spatne na tom nejsem),vymenil jsem tedkom klinovy remen,kompresor na klimu, jak to odtahnu do servisu tak necham vymenit chladic+svicky+kabely(i kdyz ty kabely a svicky bych mohl zvladnout ale na svicky nemam spravne nacini) ale co kdyz to bude porad stejne ??? kde by mohl byt dalsi problem a kolik by to stalo priblizne?Protoze uz s tim prestavam mit nervy a skonci to asi nekde v prehrade