fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Prosím poraďte - záhadná nádržka
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3361
Stránka 1 z 2

Autor:  M. [ 29 srp 2005 10:05 ]
Předmět příspěvku:  Prosím poraďte - záhadná nádržka

Tak jsem vcera zjistil, ze v nadrzce napravo od chladici kapaliny mam cehosi malo - pod znackou cold min (asi o 2-3mm). Nevite, co to je a jaka jsou rizika? da se s tim jezdit, nebo mam jet hned do servisu? Zrovna na to nemam moc cas...

Autor:  Ondrej [ 29 srp 2005 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

toho cehosi malo je kapaliny pro posilovac rizeni, je lepsi to doplnit na stanovenou hranici, podle me jediny riziko je ze se zavzdusni okruh posilovace rizeni, radsi to dopln, nevim presne co se tam doleva nekde tady o tom byla uz rec http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2471

Autor:  sedloň [ 29 srp 2005 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

to je nadrzka na olej do rizeni!ma se tam lejt hydraulickej olej s oznacenim
ATF22.trosku bys mel dolejt,jinak ti pujde ztuha rizeni.

Autor:  M. [ 29 srp 2005 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

super, diky moc

Autor:  carPWR [ 29 srp 2005 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

zajdi do forda, ze chces olej pro automaticke prevodovky (je cervenej) stoji asi 220Kc/litr

Autor:  Návštěvník [ 29 srp 2005 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ja byl taky pod ryskou, nechal jsem si to primo u Forda za cca 30 Kc dolit.

Autor:  jarous350 [ 29 srp 2005 15:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jak vam jde ztuha rizeni? Ja samozrejme posilovac mam, nicmene se mi zda, ze by to mohlo jit trochu lehcejc...

Autor:  Návštěvník [ 29 srp 2005 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

Je fakt, ze u jinych aut, s kterymi mam moznost jezdit, se da ridit jednim prstem. Escort mi jde taky trochu ztuha, ale je to o zvyku. Nejhorsi je, kdyz po delsi dobe sednu do auta bez posilovace, tam je rozdil opravdu markantni.

Autor:  jarous350 [ 29 srp 2005 15:08 ]
Předmět příspěvku: 

hmm, takze mi to posiluje asi tak jak ma, ale nic moc :-/

Autor:  M. [ 30 srp 2005 07:30 ]
Předmět příspěvku: 

Taky mi prijde esco "tuzsi" nez jina auta, ale mne to tak vyhovuje, prijde mi, ze to auto mam vic pod kontrolou, kdyz musim vyvinout trosku sily na pohyb volantem.

Autor:  carPWR [ 30 srp 2005 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

mam srovnani mezi mym escem, astrou´95 a zafirou´02 a prijde mi ze zafira jde trosku snaz, astra jde trosku snaz (ale to proto, ze ma volant vetsi prumer)

Autor:  jarous350 [ 30 srp 2005 15:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ja muzu napsat tyhle zkusenosti:
Fabie hodne lehce, je znat, ze je to predevsim do mesta
Octavie a omega akorat, rozhodne lehcejc nez Escort
Skoda 120 - neni potreba posilovac, protoze i na miste lze jednou rukou v pohode :-)

Autor:  Návštěvník [ 30 srp 2005 15:12 ]
Předmět příspěvku: 

k tej fabii by som podotkol, že je tam posilňovač s variabilným účinkom, takže v meste v malých rýchlostiach ide ľahko, ale pri povedzme 100 kmh už je to dosť tuhé. Mne osobne ten variabilný účinok moc nesedí, ale to je otázka zvyku. Každopádne je výhodný v tom, že ti v servise môžu prestaviť účinok podľa potreby. V Seate Ibiza model 05 na gumách 15" 195/50 sa dá volant otáčať pri stojacom aute jedným prstom ... :?

Autor:  carPWR [ 30 srp 2005 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

no hlavne fabie uz maji elektricky posilovac, takze tam to bude asi znat no..

Autor:  Ondrej [ 30 srp 2005 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja napisu taky sve poznatky
u myho esca jde urcite otacet lehceji nez u oktavky a zafiry
ono to muze bejt i sirkou gum, na escu mam 185 a na oktavce a zafire je 195

Autor:  Dawe [ 30 srp 2005 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

Ondrej píše:
u myho esca jde urcite otacet lehceji nez u oktavky a zafiry


U jaky Octavie ? Jednicky ? Tak to Ti hodne nezavidim, Octavii jsem mel a na otoceni z rejdu do rejdu neni potreba vice jak jeden prst obuto na 195/65/15. To i moje Scorpio ma tuzsi posilovac - a tak to ma byt.

Nejblativejsi rizeni co jsem kdy zkusil mela Daewoo (pardon Chevrolet) Nexia - neslo poznat po cem clovek jede. No joke.

S promnelivymi posilovaci mam spatnou zkusenost, zejmena z Getze - udelat s nim manevr na dalnici ve 180 km/h v zatacce kde se da udrzet s prumernym autem i 200 km/h je na celozivotni navstevovani posilovny.

Nesnasim lamaproof nastaveni - manevrovatelnost v haji.

Rizeni Eskina je presne, rychle, spravne tezke a perfektne komunikativni. Odsadit zad do zatacky a zase ji rychle kousnout zpet se v nem nauci temer kdokoli - zkuste to v Octavii bez rozevlati a rovnani po dalsi dve minuty. Ale to uz je zase spise o aute...

Autor:  davka [ 31 srp 2005 06:53 ]
Předmět příspěvku: 

A hnusně smrdí, ten olej :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!: ;-)

Autor:  Návštěvník [ 06 zář 2005 11:23 ]
Předmět příspěvku: 

carPWR píše:
zajdi do forda, ze chces olej pro automaticke prevodovky (je cervenej) stoji asi 220Kc/litr


do FOrda nééé!!! v každé mototechně prodávají značkové hydraulické oleje do aut. převodovek za cca 120/l !!!

Autor:  Návštěvník [ 06 zář 2005 11:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Prosím poraďte - záhadná nádržka

M. píše:
Tak jsem vcera zjistil, ze v nadrzce napravo od chladici kapaliny mam cehosi malo - pod znackou cold min (asi o 2-3mm). Nevite, co to je a jaka jsou rizika? da se s tim jezdit, nebo mam jet hned do servisu? Zrovna na to nemam moc cas...


Určitě to nepodceňuj... mně se servo zavzdušnilo a projevilo se to při průjezdu dlouhé táhlé zatáčky... Ani nevíš, jakou silou ti to ten volant bude otáčet do všech směrů!! jde o zdraví!! Dolévá se hydraulický olej do autom. převodovek. 120kč/l

Autor:  carPWR [ 06 zář 2005 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

to monroe: no ja kupoval originalni mobil co tam byl...a ten stoji 220/litr..nedaval bych tam neco jinyho teda...jedine celou napln...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/