fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 00:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejede palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 15:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Nestartuju, do motoru nejde benzín. Myslím že nejede palivové čerpadlo. Když otočím klíček do polohy II, obvykle bylo slyšet jak se na chvíli rozjede palivové čerpadlo. Pak cvakne relé a čerpadlo se zase vypne. A ted nic. Pojistky všechny ok, bezpečnostní spínač je sepnutý, relé cvakne, ale čerpadlo nejede. Kde hledat příčinu? Kdyby došlo na nejhorší, kolik asi stojí nové? Díky...

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 17:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Ahoj, hodně se to tu již řešilo a mohu tě uklidnit, ještě tu nikdo nepsal, že by mu odešlo čerpadlo, ale většinou je to v pojistkovce.... :-) nebo v elektrice jinde.

Jestli máš možnost zkus proměřit konektor co jde k čerpadlo a prověř pojistkovku. Já měl to samé a taky to začalo v zimě

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 18:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Ale palivové čerpadlo nemá vlastní pojistku, nebo jo? Teda kromě té nárazové dole u podlahy.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 19:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jde hlavně o studené spoje. Mráz je pro to opravdu kritický, chvíli nefunguje to, chvíli ono (moje zkušenost z minulé zimy a obdobných mrazů).

Pojistka na palivové čerpadlo by měla být od rv.1996 pojistka č.33.

Myslím, že čerpadlo někomu už odešlo, tuším Pinotovi, ale asi ne na MK VII.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 15:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Tak pánové, je to v ři.i. Palivové čerpadlo je komplet v háji. Nové stojí 9300,- Nemůžete mě někdo zachránit? Nemáte někdo jedno přebytečné čerpadlo na escorta '98?

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 15:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Ještě jednou se zeptám, máš jistotu, že je to čerpadlem? O té ceně vím, taky sem se zděsil, když sem zjistil, čím by to mohlo bejt, ale nakonec 1500 za opravu pojistkovky.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 16:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
V případě nouze mám čerpadla z RS2000 r.v 1992, z 1.8 16V Xr3i 130Hp, z 1.8 16V 105 HP....to poslední by tam mělo jít 100%.

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2006 18:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Jo tak je to jisté. Včechno je proměřené, zjištěné a háji je fakt čerpadlo. Sháněl sem nějaké levnější, i pár nabídek odsud, ale problém je v mé plastové nádrži a jiném uchycení. Takže mi asi nezbyde nic než zacálovat. Ale jestli se to zase zdrbe tak jim tam udělám takový kravál že se budou divit.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2006 19:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
V čem je ta palivová nádrž a uchycení jiné?
Pro jaké jiné auto to je to čerpadlo stejné (např. nějaký typ Mondea, Focusu)?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2006 19:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
No ja nevim jak bych to popsal. Ale zkoušeli sme tam asi 4 různé čerpadla a ani jedno nesedělo v té díře. Začínám z toho být na prášky. Ale to už je stejně fuk. Protože nové už je objednané a doufám že tu bude co nejdřív, protože bez auta sem jak bez noh. Momentálně.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 08:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Čerpadlo je jen ten malý kovový váleček a jde z držáku kde je uchycené spolu s plovákem vycvaknout a zaměnit. Nezkoušeli jste jestli některé čerpadlo nebylo shodné. Tím nemyslím strčit to tam i s plovákem a říct, že nesedí v otvoru nádrže. Jinak Escort a Focus má čerpadlo jiné a záměna provést nejde.

Nádrž Focuse:
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2006 08:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Myslel jsem spíš, zda to čerpadlo není stejné i pro nějaký model Mondea, pokud by bylo stejné i pro nějaký Focus, tím lépe.
JanRypal to už vyřešil; až to potká někoho dalšího, aby byla větší šance to sehnat.

Stando, jaký FINIS code má palivové čerpadlo na naše auta? Opravdu se to (třeba na podzim 1996, kdy byly nějaké změny) měnilo?

Předpokládám, že to čerpadlo opravit nejde, že je to celé zalité v plastu, protože jinak si nedovedu představit, jak může být točivý stroj s jiskřícím komutátorem v nádrži plné benzínových par (no vlastně si to nedovedu představit skoro vůbec :roll: ).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2006 17:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Hip Hip Hurá, Už zas nechodím pěšky. Byla to sice drahá sranda, ale co se dá dělat. Nevěřili byste, jak to teď jezdí. Nezdechá, necuká, dokonce i volnoběh je tak jak má...Byl totiž totálně ucpaný palivový filtr. A když říkám totálně tak to tak i myslím. Ani se nedivím že to čerpadlo nepřežilo. Ale vzhledem k tomu, že filtr byl měněný před necelým půl rokem, vím na kterou benzínku už nikdy nepojedu. Protože tam mají zjevně v benzínu víc písku než mám já v moči...

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 11:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A benzínové čerpadlo ve Fiestě 1.25i je stejné jako v Escortu 1.8i?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 20:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2006 22:52
Příspěvky: 6
Bydliště: Topolčany
Ne, je tam rozdil v tlaku paliva. Mel jsem taky problem s palivem a na diagnostice mi chlapik rekl, ze se neda vymenit za jine jen za typove zhodne. Jinak on mi meril tlak takovou sondou, kterou napojil na rozvod a dokonce to zkousel i za jizdy. Hodnoty nasel v naky tabulce a rozpeti nebylo moc velky a cerpadlo 1,3 uz melo vetsi hodnoty a to ja mam 1,1 tak si myslim ze rozdil bude velky.

_________________
Ford Fiesta 1,1i 93 3-dv, tmavý folie, zelená metalíza, přední spoiler origo RS.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2009 13:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
čím nejlepé utěsním palivové čerpadlo?

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 10:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
silikon nebo tekutý kov,ale ním to pak jde i těžce rozdělat :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejede palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 04 srp 2011 23:04 
Offline
Nováček

Registrován: 22 zář 2008 14:29
Příspěvky: 44
Bydliště: pardubice
Nechtělo se mi zakládat další téma,ale mám podobný problém.Někdy když startuju tak po otočení klíčku nezahučí palivový čerpadlo,pak s tím klíčem furt zkouším otáčet znova a znova dokuď to nezačne běžet.Někdy to jsou 2 otočení a někdy taky 20.Zajímavý je že po každý takový anabázi to auto potom bez problému startuje třeba týden a pak z ničeho nic se to zase znova zesere.Myslíte že pomůže vyměnit relé čerpadla nebo bude problém přímo ve studenejch spojích?Čerpadlo je jinak ok.

_________________
ford escort 1.6 16v,1997, Volvo xc60 D5 215koní
bylo:Kia Sorento 2.5 CRDi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejede palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 05 srp 2011 07:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Čerpadlo. :(

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejede palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 05 srp 2011 10:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
To chce, když to nejde, tak proměřit konektor u čerpadla, jestli tam jde proud. Pokud ano, tak odchází čerpadlo. Pokud ne, tak to bude na 99% pojistkovka. Kdyžtak čerpadlo u mě 500,-. Pojistkovka taky, pokud se ti nechce ji přepájet, i když to je větší jistota. A pokud teda budu mít se stejným číslem.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz