fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tuning svíčky
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 10:36 
Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo nějaké zkušenosti s tuningovýma svíčkama. Jestli má cenu trochu zainvestovat nebo je lepší zůstat u klasiky.

Mám 1.4 a moc mi to netahá... chtěl bych aspoň trošičku pozvednout ten výkon :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 10:55 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
vykon svickama moc nezvednes....rek bych ze vubec!ja mel platinovy NGK a za pul roku sem je vyhodil vsechny a jkoupil original!trosku ozivit motor staci dat otevreny vzduchovy filtr!lip to jde do otacek.jestli mas dost penez,tak muzes dat lepsi vejfuk,svody,chip....ale po 1.4ce nechtej zazraky!este mi napadlo....schell V-power95.bude lip tahnout.

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 12:57 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
A Shell W-Power Racing 99+ a pojede jeste lepe :)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 13:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to haja111: ja nejsem zastancem toho, ze koupis slaby motor (nebo ne slaby ale proste pro beznou jizdu - promin no..) a pak ho chces tunit, to jsi mel koupit rovnou 1.6 nebo 1.8 ne prece...nebo prendej motor (zalezi v jakym stavu je stavajici) to bych asi udelal ja, kdybych teda mermomoci chtel vetsi vykon...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 13:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
No V-Power jsem taky chvíli bral a rozdíl není nijak velký, přišlo mi, že motor táhne spíše odspodu, což moc výkonu nepomůže.
Od 1,4ky skutečně zázraky čekat nemůžeš a kdybys chtěl výkon zvednout nějak znatelněji, tak bys musel udělat více úprav. Jedna nebo dvě úpravy ti moc nepomůžou - taky bych asi dal, jak píše sedloň - lepší vzduchový filtr a třeba výfuk, ale podle mě to za ty peníze nestojí.
Každopádně počítej, že tah se Ti nejspíš zvýší jen ve vyšších otáčkách - u malých kubatur (a ještě bez turba) to ani jinak moc nejde.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 14:26 
Rád by som zistil, či je nejaký rozdiel v prevodovkách pre 1.4 podľa roku výroby. Mne to pri stálom prevode 4,27 pripadá vcelku živé, nie je problém držať krok s ostatnými podobnými kubatúrami. Možno staršie ročníky mali rovnaký prevod ako 1.6 (3,82), a to bude celý problém slabej akcelerácie.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 15:23 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to majo: covece, kdyz mas ale prevod, aby to "tahalo" tak je divny, ze ti to tak lehce jezdi 190.....????

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 15:28 
len krátkodobo ... nezabúdaj že PTE má povolené trvalé otáčky 6100, krátkodobo 6325 ot. A to už je celkom hukot, niečo iné je zisťovať, čo to dá a niečo iné trvalá jazda, tam by som to nad 160-170 určite netrápil ...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 15:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to majo: tolik? ja mam maximum 5000, kratkodobe 5500, ale me to toci pri 190ti jen 4200 tusim...takze mam jeste mezeru....a kolik to toci pri 190 tobe?

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 15:36 
to neviem lebo nemám otáčkomer :( , v tejto súvislosti by som rád vedel či majú escorty obmedzovač otáčiek, lebo ja som to nezaregistroval ...
hodnoty max. otáčok sú z etzolda, tak dufam ze si ich ten ujo necucal z prsta
* opravujem, nie z etzolda ale z návodu tu na fóre pre model 1998


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 15:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR píše:
to majo: covece, kdyz mas ale prevod, aby to "tahalo" tak je divny, ze ti to tak lehce jezdi 190.....????


:-D :-D :-D to určitě :-D ani 1,6ka nejede těch tachometrových 190 lehce (nebo mám poštelovat motor? :-D), však my z 1,6ek to víme moc dobře... bych zkusil do tý 1,4ky narvat horskej stálej převod ze stodvácy, ten měl 4,44 :-D pak to bude lítat nejmíň 230 :-D :-D :-D
Jinak - co naplat, ten nízký točák 1,4ky se stálým převodem už moc zachránit nedá (rozhodně se nezíská tolik, aby udržela ve vyšších rychlostech krok s 1,6kou) a i kdyby byly různé stálé převody pro různé roky výroby, tak tam budou zase jiné převody na kvaltech a důležitý je ten součin.

Haja111: Buď rád, jestli máš auto ok, to je bych řekl to nejdůležitější.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 16:14 
O držaní kroku z 1.6 tu nebola reč ... tých 11kW proste chýba, ale v určitých momentoch môže 1.4 chvílu držať krok.
Každopádne vhodné sprevodovanie môže menším objemom dosť pomôcť, to je fakt.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 17:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
pomoci ano, to je jasne. ona treba i fabia 1,2HTP do nejakych 80km/h zrychluje pomerne svizne, protoze ma hodne kratke prevody, ale od nejake stovky uz je skoro kazdy kW na tahu znat

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 17:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Už se opět debata sune směrem porovnávání 1.4 vs 1.6 a téma je o svíčkách !!! Klidně si s 1.4 jezděte třista z místa, není to jedno ?
CarPWR ty maximální otáčky 5500 nemyslíš pro 1.6 16V, že ne ? Pro 1.6 16V jsou krátkodobé maximální otáčky povolené 6175 ot/min. Menší točivost je dána níže položeným vrcholem točivého momentu již ve 3.000 ot, narozdíl od 1.4 CVH ve 4.000 ot. 1.6 16V v 5500 ot/min má nejvyšší výkon.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 18:06 
:oops: asi máš pravdu, ale nemyslel som to zle


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 19:08 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to mrazik: myslim, ale pro verzi s automatem (ma soupnuty max. otacky o 500 nize a tocak naopak o 1000 vys a ma o 2Nm vice) ale oprava: maximalni otacky mam 5500 a kratkodobe 5700

...jinak k tem svickam (teda holt :D ) prej kdyz das svicky s celoobvodovym jiskristem, ci jak se to jmenuje, tak to na vykonu poznas (kamarad s bmw 316i)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 21:02 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
carPWR: a kolik stojej takovy svicky? to by nemelo zase bejt tak hrozny, ne? ze bych je testnul, az tyhle vyhodim? :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 21:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Na ty svíčky fakt bacha, protože údajně ZETEC pracuje s vyšším napětím a proto neoriginální svíčky a kabely dost rychle odejdou. Takže aby to nebyla větší invetstice s krátkým účinkem.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 22:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
stoji tusim 200 za kus, ale ja osobne jsem radsi pro origos motorcraft vyrobky no...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2005 22:53 
Ty Brisky stojej 160,-kus a jede to lip,ale pocitej ze zivotnost je tak 5-7 tis km... a to jak na Escortovi tak na jinem motoru s zacne upalovat stredova elektroda a vytrhava to matros z ty obvodovy.....a jeste neco,tyhle svicky nemaji rady zimu,nez se zahreji tak auto cuka a jakoby vynechava obcas svicka ,ja davam na zimu Motorcrafty... :wink:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz