fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Tuning svíčky http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3374 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 30 srp 2005 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | Tuning svíčky |
Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo nějaké zkušenosti s tuningovýma svíčkama. Jestli má cenu trochu zainvestovat nebo je lepší zůstat u klasiky. Mám 1.4 a moc mi to netahá... chtěl bych aspoň trošičku pozvednout ten výkon |
Autor: | sedloň [ 30 srp 2005 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
vykon svickama moc nezvednes....rek bych ze vubec!ja mel platinovy NGK a za pul roku sem je vyhodil vsechny a jkoupil original!trosku ozivit motor staci dat otevreny vzduchovy filtr!lip to jde do otacek.jestli mas dost penez,tak muzes dat lepsi vejfuk,svody,chip....ale po 1.4ce nechtej zazraky!este mi napadlo....schell V-power95.bude lip tahnout. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 30 srp 2005 12:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
A Shell W-Power Racing 99+ a pojede jeste lepe |
Autor: | carPWR [ 30 srp 2005 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
to haja111: ja nejsem zastancem toho, ze koupis slaby motor (nebo ne slaby ale proste pro beznou jizdu - promin no..) a pak ho chces tunit, to jsi mel koupit rovnou 1.6 nebo 1.8 ne prece...nebo prendej motor (zalezi v jakym stavu je stavajici) to bych asi udelal ja, kdybych teda mermomoci chtel vetsi vykon... |
Autor: | M. [ 30 srp 2005 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
No V-Power jsem taky chvíli bral a rozdíl není nijak velký, přišlo mi, že motor táhne spíše odspodu, což moc výkonu nepomůže. Od 1,4ky skutečně zázraky čekat nemůžeš a kdybys chtěl výkon zvednout nějak znatelněji, tak bys musel udělat více úprav. Jedna nebo dvě úpravy ti moc nepomůžou - taky bych asi dal, jak píše sedloň - lepší vzduchový filtr a třeba výfuk, ale podle mě to za ty peníze nestojí. Každopádně počítej, že tah se Ti nejspíš zvýší jen ve vyšších otáčkách - u malých kubatur (a ještě bez turba) to ani jinak moc nejde. |
Autor: | Návštěvník [ 30 srp 2005 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rád by som zistil, či je nejaký rozdiel v prevodovkách pre 1.4 podľa roku výroby. Mne to pri stálom prevode 4,27 pripadá vcelku živé, nie je problém držať krok s ostatnými podobnými kubatúrami. Možno staršie ročníky mali rovnaký prevod ako 1.6 (3,82), a to bude celý problém slabej akcelerácie. |
Autor: | carPWR [ 30 srp 2005 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
to majo: covece, kdyz mas ale prevod, aby to "tahalo" tak je divny, ze ti to tak lehce jezdi 190.....???? |
Autor: | Návštěvník [ 30 srp 2005 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
len krátkodobo ... nezabúdaj že PTE má povolené trvalé otáčky 6100, krátkodobo 6325 ot. A to už je celkom hukot, niečo iné je zisťovať, čo to dá a niečo iné trvalá jazda, tam by som to nad 160-170 určite netrápil ... |
Autor: | carPWR [ 30 srp 2005 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
to majo: tolik? ja mam maximum 5000, kratkodobe 5500, ale me to toci pri 190ti jen 4200 tusim...takze mam jeste mezeru....a kolik to toci pri 190 tobe? |
Autor: | Návštěvník [ 30 srp 2005 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
to neviem lebo nemám otáčkomer , v tejto súvislosti by som rád vedel či majú escorty obmedzovač otáčiek, lebo ja som to nezaregistroval ... hodnoty max. otáčok sú z etzolda, tak dufam ze si ich ten ujo necucal z prsta * opravujem, nie z etzolda ale z návodu tu na fóre pre model 1998 |
Autor: | M. [ 30 srp 2005 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
carPWR píše: to majo: covece, kdyz mas ale prevod, aby to "tahalo" tak je divny, ze ti to tak lehce jezdi 190.....????
to určitě ani 1,6ka nejede těch tachometrových 190 lehce (nebo mám poštelovat motor? ), však my z 1,6ek to víme moc dobře... bych zkusil do tý 1,4ky narvat horskej stálej převod ze stodvácy, ten měl 4,44 pak to bude lítat nejmíň 230 Jinak - co naplat, ten nízký točák 1,4ky se stálým převodem už moc zachránit nedá (rozhodně se nezíská tolik, aby udržela ve vyšších rychlostech krok s 1,6kou) a i kdyby byly různé stálé převody pro různé roky výroby, tak tam budou zase jiné převody na kvaltech a důležitý je ten součin. Haja111: Buď rád, jestli máš auto ok, to je bych řekl to nejdůležitější. |
Autor: | Návštěvník [ 30 srp 2005 16:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
O držaní kroku z 1.6 tu nebola reč ... tých 11kW proste chýba, ale v určitých momentoch môže 1.4 chvílu držať krok. Každopádne vhodné sprevodovanie môže menším objemom dosť pomôcť, to je fakt. |
Autor: | M. [ 30 srp 2005 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
pomoci ano, to je jasne. ona treba i fabia 1,2HTP do nejakych 80km/h zrychluje pomerne svizne, protoze ma hodne kratke prevody, ale od nejake stovky uz je skoro kazdy kW na tahu znat |
Autor: | mrazik [ 30 srp 2005 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už se opět debata sune směrem porovnávání 1.4 vs 1.6 a téma je o svíčkách !!! Klidně si s 1.4 jezděte třista z místa, není to jedno ? CarPWR ty maximální otáčky 5500 nemyslíš pro 1.6 16V, že ne ? Pro 1.6 16V jsou krátkodobé maximální otáčky povolené 6175 ot/min. Menší točivost je dána níže položeným vrcholem točivého momentu již ve 3.000 ot, narozdíl od 1.4 CVH ve 4.000 ot. 1.6 16V v 5500 ot/min má nejvyšší výkon. |
Autor: | Návštěvník [ 30 srp 2005 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi máš pravdu, ale nemyslel som to zle |
Autor: | carPWR [ 30 srp 2005 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
to mrazik: myslim, ale pro verzi s automatem (ma soupnuty max. otacky o 500 nize a tocak naopak o 1000 vys a ma o 2Nm vice) ale oprava: maximalni otacky mam 5500 a kratkodobe 5700 ...jinak k tem svickam (teda holt ) prej kdyz das svicky s celoobvodovym jiskristem, ci jak se to jmenuje, tak to na vykonu poznas (kamarad s bmw 316i) |
Autor: | M. [ 30 srp 2005 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
carPWR: a kolik stojej takovy svicky? to by nemelo zase bejt tak hrozny, ne? ze bych je testnul, az tyhle vyhodim? |
Autor: | mrazik [ 30 srp 2005 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na ty svíčky fakt bacha, protože údajně ZETEC pracuje s vyšším napětím a proto neoriginální svíčky a kabely dost rychle odejdou. Takže aby to nebyla větší invetstice s krátkým účinkem. |
Autor: | carPWR [ 30 srp 2005 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
stoji tusim 200 za kus, ale ja osobne jsem radsi pro origos motorcraft vyrobky no... |
Autor: | Návštěvník [ 30 srp 2005 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty Brisky stojej 160,-kus a jede to lip,ale pocitej ze zivotnost je tak 5-7 tis km... a to jak na Escortovi tak na jinem motoru s zacne upalovat stredova elektroda a vytrhava to matros z ty obvodovy.....a jeste neco,tyhle svicky nemaji rady zimu,nez se zahreji tak auto cuka a jakoby vynechava obcas svicka ,ja davam na zimu Motorcrafty... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |