fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

zvýšený hluk zahřátého motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3473
Stránka 1 z 1

Autor:  jarin [ 11 zář 2005 18:58 ]
Předmět příspěvku:  zvýšený hluk zahřátého motoru

Zdravim, posledni dobou me u escortika zacal trapit zvyseny hluk z motoru. Neni to nejak hrozny. Spis je to takove seveleni na pozadi. Jenze driv to motor nedelal a mel naprosto dokonaly zvuk bez zadne nezadouci primesi :). Pokud je motor studeny tak to vubec nedela. Zacne to delat, az se poradne prohreje tzn. po ujeti cca 10-20 km. Nejdriv jsem si myslel, ze to jde z kompresoru resp. spojky klimatizace, ale zjistil jsem, ze ten hluk je nezavisly na tom, jestli klima bezi nebo ne. V podezreni jsou agregaty napojene na klinovy remen - alternator (loziska-pry tak kolem 100 000 km u escortu odchazeji?) nebo ta zminena klimatizace. I kdyz kompresor nebezi, tak ta cast pred nim bezi porad. Nebo by to jeste mohly byt kladky v rozvodech. Coz se mi ale moc nezda, protoze remen byl menen nedavno. Mam najeto cca 90 000km. A pri jeho vymene mi v servisu rekli, ze kladky jsou OK a neni poteba je menit. Napadlo mne, ze by sel zhodit klinovy remen a pokud by ten hluk zmizel, tak jsou to asi ty kladky. Ze by to byly ventily nebo neco jineho v hlave si nemyslim, protoze se mi zda, ze odtud ten zvuk nejde a navic nema klapavy charakter. Jinak na vykon auta to nema vubec zadny vliv, jezdi porad stejne. Nestalo se vam neco podobneho??? Nejhorsi je, ze to zacne delat az po dukladnem zahrati motoru tzn. v servisu se jim to asi bude blbe diagnostikovat, protoze tezko budou vrtat ve varicim motoru. Dik za jakykoliv napad.

Autor:  carPWR [ 11 zář 2005 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

..no asi te neporadim ale ze ti nrvymrnily kladky, to sou teda vocasove...mozna by to delat mohly, koneckoncu menit se maji no...

Autor:  jarin [ 11 zář 2005 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

V tech nemenenych kladkach bych problem nevidel. Nemyslim si, ze v servisu byli "vocasove", protoze se ma remen menit oficialne po 120k km nebo peti letech. Predpokladam, ze ty leta plati jen pro remen, protoze guma steri a ty kladky snad nikoliv. Takove jednani servisu pokladam za slusne, protoze kdyby menili vsechno tak by vic videlali - na materialu a praci. A navic ja najezdim za rok cca 5000km. Nicmene to jsme odbocili od tematu a puvodniho problemu :)

Autor:  carPWR [ 11 zář 2005 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

..takze za 30tisic s tim pomazes na vymenu jen kladek...to je prece na hlavu postaveny ne? ale to je jedno, mas pravdu ze je to mimo tema, sorry...

Autor:  mrazik [ 12 zář 2005 00:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jarin nevyměnit kladky je šlendriánství a pokud to nemáš napsané v papírech, pak to je hazard. S výměnou rozvodového řemene se prostě kladky mění, v tom nené žádná diskuze. Až se ti ta kladka kousne nebo ošoupe a řemen poskočí o několik zubů a následně se tvá kapota seznámí s venitly ........

Ševelení jsou tři možnosti :
1. ložisko alternátoru
2. ložisko napínací kladky
3. ložisko vodící kladky - pokud ji tam teda máš
Sundej klínový řemen a protoč tyhoe tři věci a uvidíš resp. uslyšíš.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/