fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Omezovač otáček http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3487 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | mike33 [ 13 zář 2005 01:24 ] |
Předmět příspěvku: | Omezovač otáček |
Má vůbec Escort omezovač otáček??Už jsem to několikrát vytočil a ž do ........, ale neregistroval jsem nějaký přerušení dávkování benzínu apod. Jel jsem v několika autech, ale tam to v pohodě fungovalo. Kamoš měl už hodně starýho poršáka, ale když jsem to zkoušel přetáčet, tak to začalo pocukávat, dokud jsem trochu neubral??!! Tady u Forda jsem nic podobnýho nepocítil! |
Autor: | Standa [ 13 zář 2005 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Omezovač jsem ještě na svém autě nezaregistroval. Přesto že jsem už párkrát vytočil dvojku až nadoraz, tak žádné snížení výkonu se nekonalo. Možná jsem ale měkký(tolik to zase netýrám) a omezovač je ještě dál, nikdy motor netočím nad 6000 RPM dlouhodobě. |
Autor: | mrazik [ 13 zář 2005 08:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že má. Jednou jsem při předjíždění kolony vytočil 2ku a najednou motor ztratil sílu a zase jakoby získal´v otáčkách cca 6300. Otázka je, zda zasáhl omezovač nebo motor neměl sílu na větší vytočení. |
Autor: | Ondrej [ 13 zář 2005 08:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
nekde sem cet "engine speed limit 7100 rpm", tak vysoko asi nikdo nema srdce se dostat nicmene uz sme o tom diskutovali http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1805 |
Autor: | Návštěvník [ 13 zář 2005 09:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
toto ma celkom zaujíma, ani ja som žiaden zásah obmedzovača nepocítil. Ak je naozaj nastavený nad 7000 RPM, tak to asi nemá veľký význam. |
Autor: | Lukas1 [ 13 zář 2005 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja jsem konecne zprovoznil auto. Mam hodne predelany motor takze ma nejvetsi zatah prave v 6000 a na omezovaci je coby dup a je to na otackach 7100-7200 v tom okamziku je to jak kdyz sundate nohu z plynu auto se na tech otackach proste zastavi. To ovsem plati pro motory ZETEC jak je to u jinych to nevim |
Autor: | M. [ 13 zář 2005 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
No fuj, vy s tim motorem ale delate veci ja jsem mel nejvic asi 6000rpm, ale to uz motor v techto otackach stejne moc netahne. nez honit vykon otackama, to si radsi koupim silnejsi auto |
Autor: | Lukas1 [ 13 zář 2005 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam motor, ktery snasi trvale 6750 a kratkodobe 6925. Krom toho najedu tak 2000 za rok kdyz nebude moc prset. Seriovy motor v sesti netahne krom RS2000 a XR3i 130k |
Autor: | mrazik [ 13 zář 2005 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím vytáčením, musíme rozlišovat podle obsahl a výkonů. Motor 1.6 16V je dělaný na krouťák a výkon v nižších otáčkách a maximum je 6.000. Motory s 1.8 16V už jsou vytáčenější mnohel lépe a výše a taková XR3i nemá problém s otáčkami 7.000. |
Autor: | milos.l [ 13 zář 2005 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tím moc nesouhlasím, mám 1,8 zetec 130hp ve fieste a omezovac uz cca 6500... (a omezovac tam je) ale ten motor muze mit ve fiane jiny parametry, ted mam doufam pod 900kg a zatah do trojky v jakejchkoliv otackach neuveritelnej. ono se to rozjede i na 4ku:-) (ale to uz nikdy nezkusim) Doufám že přes zimu postavím jinej zetec 2.0 na závody a tam lze údahně jít k 9000 ) na standartní klice, ojnicich a pistech... jinak 1,6 100hp duratec omezovac ma, asi 6700, ale nad cca 6200 nema vubec smysl jit, optimum 4 - 6000 |
Autor: | mrazik [ 14 zář 2005 08:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Milosi to je divný, protože u 1.8 130PS se všude píše, že krátkodobě má povoleno 6.950 ot/min, ale jak píšeš, možná to je jinak naladěný. |
Autor: | milos.l [ 14 zář 2005 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo to souvisí s tím že mi zrovna nejde TPS, takze pokud to nedojde MAF tak motor neví že má jít na max... Dám vědět až bude motor úplně OK. |
Autor: | M. [ 14 zář 2005 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrazik: jojo, to je urcite pravda. ale nikdo mi nevymluvi, ze takhle jezdit motoru moc nesvedci, byt je to v navodu az budu na tuhle ojetinu delat 14 dni, tak pak se k Vam prihlasim do klubu |
Autor: | mrazik [ 14 zář 2005 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
M. jistě, pokud to tam budeš vytáčet studené a držet hodinu, pak motor udělá brzo pá pá, ale pokud to vytočíš jen občas, prostě náhlá potřeba a nemůžeš přeřadit, motoru to neuškodí. Asi bychom se divili jaké je maximum motoru. Musíme si uvědomit, že to jsou data od výrobce a ten si musí být sakra jist tím, že to motor přežije. |
Autor: | O.S.L.I.K. [ 14 zář 2005 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
XR3i r.v. 1992 Dneska sem potreboval predjet oktavku a ten debil pridaval, proti mne kamion, takze dvojka otacky za 7000. 1,6 r.v. 98 90PS omezovac 6400 u mne strati tach a dal nechce |
Autor: | carPWR [ 14 zář 2005 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
to lama: chudak auticka teda |
Autor: | geri [ 14 zář 2005 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
pri takých neľútostných otáčkach by sa môj dizlak asi rozletel. Uz asi pri 4000 to je hrozné. Ale nad 5200 ho ani nevytočím a ani nechcem. |
Autor: | Návštěvník [ 14 zář 2005 23:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
vždyť na měření emisí tomu taky dávají pěkné kapky a motoru to nijak nevadí |
Autor: | MV [ 14 zář 2005 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky se tě u nafťáků na emisích ptají, jakej máš rozvoďák - to asi ne jen tak. Ale vydržet to aspoň chvíli musí, nikdo to už pak takhle běžně netočí. Kolega byl na emisích s naftou a říkal 2x vytočili motor s plynem na zemi pokaždý asi na 5 sekund. Příště prý radši emise uplatí, než aby takhle nechal trápit motor. |
Autor: | Návštěvník [ 15 zář 2005 00:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak psal mrazik , výrobci vědí co motor snese aniž by utrpěl nějaké ztráty na životnosti apod. Konstrukčně tyhle motory snesou fakt hodně. Pak už jen závisí na okolnostech ( teplota, tlak, čas , olej atd...) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |