fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Uplne odstraneni EGR http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=35369 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Radek124 [ 20 úno 2012 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR - mondeo |
mam úplně stejný problém akorát jak sem přehodil čip v jednotce do mojí tak mi to pořád hází chybu egr ale ničemu to asi nevadí se mí zdá... ale taky bych to chtěl asik nějak vymyslet aby se mi tam ta chyba nezobrazovala |
Autor: | tomin [ 20 úno 2012 12:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Zkusil bych to cidlo (DPFE http://www.kobisiteniz.com/image.php?re ... the%20DPFE) a ten solenoid tam nechat a jen k nim nezapojovat podtlaky. Objevi se i pak nejaka chyba ? Pokud tam bude zapsana chyba o EGR/DPFE, nebude jednotka davat tolik predstihu a tak se trochu zhorsi vykon/spotreba ve strednim vykonu (coz je 99% casu u normalnich ridicu ), ale bude to jen o jednotky procent. Max. vykon asi nebude dotcen, protoze tam se stejne EGR zavira. |
Autor: | crazyape [ 20 úno 2012 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Takze DPFE pripojit na podlaky a solenoidy na prazdno jo? Takze by si jednotka mohla myslet ze tam jde krasne cistoucky vzduch Chybu nevim, mam starou jednotku a nemam blikaci dia |
Autor: | tomin [ 20 úno 2012 13:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Kazdopadne zaslepit hadicky, to je jasny, ale jestli bude mit vliv kdyz vstup toho DPFE cidla pripojis, nebo nepripojis na podtlak, to netusim. Na co si muze ecu stezovat (= zapsat chybu) je, ze vyhodnoti ze prutok vzduchu pres to zuzeni bude nulovy. A to bude nulovy v obou pripadech, takze to jestli to bude na podtlaku, nebo na atmosferickem tlaku je celkem jedno. Starou jednotkou myslis nejakou ktera puvodne nebyla pro Zetec ? Pokud je to Zetecova jednotka, tak urcite umi komunikovat. |
Autor: | crazyape [ 20 úno 2012 13:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Nene je to ECCV z mondea s edisem uvnitr. Spis jen ze namam jeste ODB konektor. To meli az 96+ Ted tomu trosku nerozumim, nahore pises nechat dychat ventily do atmosfery a ted ze zaslepit? Nebo myslis jen zaslepit podtlak ze sani, trosku si me zmatl |
Autor: | tomin [ 20 úno 2012 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Jasne - myslel jsem zaslepit diry smerem do sani - aby se do motoru nedostaval nezmereny zduch. To co nevim je o (ne)zaslepeni direk na CIDLE DPFE. Tam to asi bude jedno. ECU bude spis EEC 4, ne ? Opravdu 5ka ? Pokud je to 4ka, tak se da napojit takto: viewtopic.php?f=8&t=44&p=305446#p305446 viewtopic.php?p=313514#p313514 |
Autor: | futura [ 20 úno 2012 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Hehe, to by me taky zajimalo, jak to udelat, aby to nehazelo chybu, at ty zbytky hadic zapojim jak chci, zaslepim, nezaslepim, stejne mi to chybu hodi. Ale na druhou stranu jsem nepoznal zadnej rozdil ve vykonu nebo ve spotrebe pri ruznejch zapojenich.Zkousel jsem origo RJ s dosazenym cipem i origo 2l Mondi, oboji stejny, takze jsem rezignoval. |
Autor: | crazyape [ 20 úno 2012 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Futy, zkousel jsi to vsechno i odpojit od svazku? Me taky prijde ze je to porad stejny |
Autor: | NOVON [ 20 úno 2012 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Tak to mě zajímá taky chlopi..Já mám EGR zaslepený neprůchozím těsněním (to oválné s dírou) jak je na obrázku+zaslepenou hadičku od ovládání EGR..Ty 2 tenké od trubky vedoucí ke snímači tlaku,či podtlaku ve výfucku mám zapojené.. Ted dotaz....Budu měnit svody za svody z modelu 97 (ty prý nepraskají) a na nich je trubka k EGR uřezaná,samo nejde povolit šroubení,tak jsem uvažoval,že ten výstup zavařím a zruším celé vedení k EGR...Jen mám strach,aby mi to nepadalo do nouzáku.. A 2 dotaz..Pod volantem mám nějaký vícepinový konektor,jde se k němu dostat až po sundání obložení nad nohama řidiče...Je to nějaké OBD?? |
Autor: | futura [ 21 úno 2012 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Crazy jojo, i od svazku jsem zkousel odpojit, tam jsem teda netestoval, jestli to hazi chyby, ale pocitove se na chodu motoru nic nezmenilo.Selskym rozumem jsem dosel k zaveru, ze pro tu chytrolinskou RJ by mohlo bejt prijatelnejsi, kdyz tam zustane vsechno, na co je zvykla, jen holt to finalni zakonceni bude v lufte a ne v nejakym bazmeku. |
Autor: | Radek124 [ 21 úno 2012 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
tak to budu asi jediný kdo si do auta bude egr "dodělávat" jen aby tam nebyla ta chyba ale stejně nebude zapojené.. |
Autor: | tomin [ 21 úno 2012 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Kdyz nebude zapojene, tak tam na 90% bude jina chyba - "nizky prutok skrz EGR" |
Autor: | Radek124 [ 21 úno 2012 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
mám tam chybu příliž vysoký tlak spalin (336) v autě egr není, jednotka (chip) je z motoru kde bylo.. |
Autor: | futura [ 21 úno 2012 16:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Bylo by krasny dostat i z podobnejch bastlu bezchybnej vystup, ale jak to tak vypada, zatim to nejak nefunguje.Ale zda se, ze to nastesti nema vliv na funkci, nebo aspon rozpoznatelnej. |
Autor: | tomin [ 21 úno 2012 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Jak jsem psal, rozdil tam je, ale nelze postrehnout, protoze se projevuje jen ve strednim tahu. A to nepoznas, jestli budes prumerne pridavat o 3% vic plynu nebo ne. To, ze pri otevreni EGR lze dat vic predstihu bez rizika klepani, to je znamej fakt a vim pozitivne ze to Fordi delaj. viz. http://eectuning.org/forums/viewtopic.php?p=80334 |
Autor: | crazyape [ 21 úno 2012 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Dneska jsem zapojil jednu cast solenoidu do sani za klapku a jednu pred klapku. Vychazel jsem ze schematu co dodal Tomin, kde je horni vstup ventilu ve vakuu. Vystup na EGR ventil jsem nechal do atmosfery a to same u DPFE, to jsem nechal tez odpojene. Resetnul RJ a nejak to funguje Jeste zkusim nechat oba ventily odpojene a zapojit jen DPFE do vakua. |
Autor: | Standa [ 23 úno 2012 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Radek124 píše: mám tam chybu příliž vysoký tlak spalin (336) v autě egr není, jednotka (chip) je z motoru kde bylo.. 336 tam mám taky, ale opravdu necítím , že by něčemu vadila. Našel sem, že by to mělo být: 336 - EGR sensor circuit voltage higher than expected 336 – EGR sensor voltáž obvodu vyšší než očekávaná 336 - (Trucks only) Exhaust pressure high 336 - ( pouze truck) příliš vysoký tlak spalin |
Autor: | Neo5 [ 08 bře 2012 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
Stando, mě to píše stejné věci jak tobě a taky se mi nezdá, že by to dělalo nějaké pestvo. Spíš než chybu s EGR, bych chtěl odstranit vstřikování paliva při deceleraci. To mi vadí docela dost.. |
Autor: | Radek124 [ 08 bře 2012 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Uplne odstraneni EGR |
no to asi nebude vůbec lehké ne-li nemožné... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |