fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

RST mkIV
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=37429
Stránka 1 z 1

Autor:  Clouseau [ 09 črc 2012 22:33 ]
Předmět příspěvku:  RST mkIV

Mám na vás znalce modelu RS Turbo dotaz chtěl bych svému mazlíkovy přilepšit pár koní navíc a teď otázka jak toho u rst docílit nejlepší cestou samozřejmě se nechci pouštět do nějaký velký přestavby motoru motor v četně turba mám po go od zhora až dolu takže jak na to má to cenu nevim rád si přečtu vaše názory prostě mu přilepšit trochu dejme tomu na těch 150 koníků nebo se na to mám vybodnout?

Autor:  mikirc [ 09 črc 2012 22:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

Karoserie, brzdy atd.. jsou taky po generalce? Abys netunil motor a za rok se ti to rozpadlo, protoze bylo neco shnileho co neslo videt jen tak pohledem.

Autor:  Clouseau [ 10 črc 2012 09:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

momentálně řeším motor na zbytku vozu se pracuje je to běh na dlouhou trať neni moc peněz ale chci to pořádně takže nechci nic uspěchat jinak to bude komplet vyvařené a v podstatě krom interiéru a oken vše nové prostě co šlo sehnat se koupilo co nešlo nechalo se nebo se bude nechat vyrábět bude to origo kousek až na motor tam přijde větší cooler a asi nějaký ty úpravy ale právě nechci nic co by nešlo vrátit zpátky.

Autor:  mikirc [ 10 črc 2012 10:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

To jdes teda zajimavou cestou. Ja si chci trochu upravit interier, ale dokud nebude karoserie v poradku tak nic delat nebudu.
Podle meho je hovadina tunit motor, kdyz neni moc penez a pak zjistit, ze ostatni casti vozu jsou v zalostnem stavu a uz na ne nejsou finance. Radeji auto v dobrem stavu s funkcnim motorem, nez potuneny motor ve vraku.

Nevim, proste si myslim, ze by clovek mel dat nejdrive dokupy auto tak aby bylo jako celek v poradku. Az pak neco ladit.

Autor:  Clouseau [ 10 črc 2012 12:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

tak těžko budu dělat auto a pak se zabejvat motorem dělám to vše tak nějak na jednou kastle se pískuje aby mě nepřekvapilo nějaký schovaný rezavý místo pak vyvařit a celolak mezitím se zabejvám motorem prostě dělám GO se vším všudy v tom si mě asi nepochopil nechci jedno a na auto nesahat jen ho prostě zrenovovat myslim že zrovna RST si to zaslouží a tuplem když je origo jak sem už psal bude to originál kousek prostě to dělám pro radost myslim že je to hezký auto samo o sobě a neni třeba nic měnit nebo tam bastlit něco co tam nepatří teda krom intercooleru ten tam bude ale to jen proto že je to věc která se nechá vyndat a dát tam origo cooler

Autor:  mikirc [ 10 črc 2012 21:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

Tak to sa omlouvam, to ja spatne pochopil. ;-)

Autor:  Fred [ 11 črc 2012 13:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

zdar, pokud chceš nechat motor atd. v origo, tak dej dobrý intercooler, výfuk (dělá třeba Mongoose 50mm-80mm)-podle mne se dá svařit v domácích podmínkách, blow-off ventil, možná alu chladič a chladič oleje. tím bych skončil.
pak můžeš zkusit laborovat s tlakem turba. ale bez správných nástrojů bych možná leda přidal pár psi, páč když přidáš moc, tak musíš upravovat tlak paliva atd. hezké peníze se dají utratit třeba taky za vačku, chip apod. tady už se jedná o desítky koní navíc.
nicméně dle mého názoru 135 nebo 150 koní na tunovém autě poznáš leda někde na papíře nebo na závodech. Já osobně hodlám provést jen první odstavec+elektriku a vstřiky dám z EFI. Pro dobrý pocit;-)

Autor:  Clouseau [ 11 črc 2012 14:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

Dík za radu prosim tě a ty máš efi z fiesty nebo máš nějakej návod jak z toho efi udělat v podstatě jedíný čeho se do budoucna bojím je právě ten jetronik a rád bych šel cestou efi nebo nějaké stříkačky. mongoose se nechá sehnat tady nebo jen na ebay?

Autor:  Fred [ 12 črc 2012 08:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

mám efi z fiesty. motor z escorta je krapet jiný a od hlavy dál je jiné téměř úplně vše.
já v republice nekupoval a nebudu kupovat nic. když porovnáš ceny v UK a u nás, tak cena u nás = cena v UK+pošta z UK+ nějaká marže.
mongoose mají např. na ebay nebo http://mongooseexhausts.com nebo http://www.burtonpower.com/ nebo určitě i někde jinde ;-) ale jak říkám, dle mého názoru to jde svařit v domácích podmínkách za zlomek ceny.

Autor:  Tafi [ 17 črc 2012 18:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

Tak už ho máš doma jo? Nechceš se přiject ukázat? :)

Autor:  1piper11 [ 17 črc 2012 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

tak jak bolo povedane pokial maz tam lepsie chladenie cize intercooler lepsi plus motor a turbo fakt po go tak najjednoduchsie jak z toho vytlacit viac je zvysit tlak turba co som cital a zistoval tak tych 1.0 az krajne 1.5 psi to zvladne skorej by som dal okolo 1.0 psi nech mas istotu plus dobre nastaveny blow off ventil aby si zmiernilt turbo dieru. Tot moj nazor. Ak chces do toho investovat viac tak da sa zohnat radiaca jednotka, ktora by mala priniest vykon tych 160Ps aspon u nas na Slovensku jeden manik taku kupoval. K tomu zveceniu tlaku turba budes urcite potrebovat minimalne pridavny budik tlaku turba ja osobne by som daval ked uz tak tlak tuba, tlak oleja a teplota oleja budiky.

Autor:  Fred [ 23 črc 2012 19:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

na zvyšování tlaku pozor. není to jen o tom nacpat tam víc vzduchu. musíš k tomu dodělat i víc paliva, páč jinak to může vést k chudé směsi a třeba k propálenému pístu ;-)

Autor:  Clouseau [ 24 črc 2012 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

Tak po pátrání všude možně padla volba následující přídavný budíky tlak turba, tlak olej + teplota oleje, vačka, výfuk mongoose, kn filtr, čip zatim se nebudu pouštět do větších akcí, myslím že to bude stačit.

Autor:  Fred [ 26 črc 2012 09:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: RST mkIV

vyměnil bych vačku za větší ALU intercooler a ALU chladič. jinak máme stejný pohled na věc...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/