fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 16:25 
Zdravím,
po delší době, kdy mi začal zjevně mizet olej - kdykoliv někam přijedu a kouknu pod motor, tak po mně zůstane pár kapiček oleje - jsem se rozhodl proti tomuto problému zakročit.
V servise mi při dnešním přezouvání řekli, že nejspíš bude porušené těšnění vany a valí to tama - ale moc jim nevěřím, ale je to nejmenší zlo :-)
A chci se tedy tímto zeptat Vás zkušenějších, kteří jste podobný problém řešili, či se chystáte řešit -
Citace:
Co je vše dobré vyměnit při výměně těsnění olejové vany, aby byl výsledný efekt co nejlepší a nestálo to příliš ?


Díky všem za ohlasy a nápady ;-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2005 21:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Vezmi hadru, poradne utri cely motor (hlavne kolem vicka, a vsech tesneni nahore i dole) a pak mrkni, odkud to tece. U MK4 Escortu vali olej pravidelne pod tesnenim ventiloveho vika a hlavne pres vicko.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 07:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, nejdriv natuty zjisti, odkud to utika a potomse to muze resit. Pokud nekde tesneni, urcite bych daval novy, podmazavat silikonem stary muze a nemusi vyjit, kdyz se to nahodou nepovede, je to dvoji prace , nemluve o penezich.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 08:54 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Ješte bych se podíval na gufera klikovky...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2005 10:01 
Díky za rady!
Motor jsem už 2x důkladně omyl, ale žádný zjevný zdroj úniku oleje jsem nenašel - někde je miniaturní trhlinka a tou to prosakuje a při jízdě zastříká celý motorový prostor. Když když zastavím a koukám pod auto, tak to zkapává z pár míst - okolo převodovky a po motoru. Zepředu, když koukám na motor, tak je vidět mastnota právě od těsnění vany - zpod motoru či "zezadu" toho moc k vidění není :-(
Těsnění koupeno a servis zamluven, tak doufám, že to pomůže, protože když se olej smaží na katalyzátoru a výfukovém potrubí, tak to děsně smrdí a ten smrd natahuju do kabiny, což je hnus :-(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2005 17:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2004 16:36
Příspěvky: 84
Bydliště: Havířov
No já se taky chyatám měnit těsnění pod vanou. Celý motor je čistý a suchý, až od té vany je trochu zasra... od oleje. Zatím jsem lehce dotáhnul šrouby na vaně. Těsnění stojí kolem 200Kč a doufám, že to zvládnu vyměnit sám na rampě. Podle Etzolda se musí myslim sundat startér.

_________________
Mondeo Turnier MkII 1999 1,8 85kW Silver metallic
Escort Turnier MkVII 1997 1,6 66kW
EX - Fiesta MkIII 1996 1,1 37kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 14:13 
zease na druhou stranu kdyz tonetece tak moc a je to jen mastny tak mas aspon jistotu ze to nezhnije...uz jsem se sti setkal...koren dojel zemu vali z vanyolej a zeji mel vzdycky suchou a proste ta vana zrezavela a udelala se v ni dira,,,,takze podud chtit mit suchy motor tak urcite aj osetrit vanu od rzi.....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2006 06:46 
Asi budu muset měnit vanu.Na technický remcali,že je prej prasklá,ale už mi neřekli kde.Půjde to zalepit,čím jak? Nevím jestli je to kliník nebo plech. Ptal jsem se na novou u Fordu.Řekli mi cenu i těsněním a s prací (prej musí oddělit převodku od motoru,že je tam ještě nějakej šroub) Komlet výměna cca 8500. Hustý ne.To radši čas od času koupim flašku oleje a na příští technickou to zkusím zamaskovat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2006 21:57 
Já mám jiný motor a ten taky tekl - měl jsem prasklinku na vaně.
Vyřešil jsem to tím, že jsem koupil kvalitní epoxidové lepidlo s přídavky ocelových částic (v Hornbachu cca za 70kč) a taky takovou epoxidovou plastelínu, kterou vymodeluješ jak potřebuješ, přitlačíš a posichroval bych to i jedním epoxidovým přetřením.
Můj problém zmizel a mám vanu krásně zalepenou a suchou - good luck!


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz