fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Výměna těsnění olejové vany - co je dobré dále vyměnit ? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3765 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 19 říj 2005 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna těsnění olejové vany - co je dobré dále vyměnit ? |
Zdravím, po delší době, kdy mi začal zjevně mizet olej - kdykoliv někam přijedu a kouknu pod motor, tak po mně zůstane pár kapiček oleje - jsem se rozhodl proti tomuto problému zakročit. V servise mi při dnešním přezouvání řekli, že nejspíš bude porušené těšnění vany a valí to tama - ale moc jim nevěřím, ale je to nejmenší zlo A chci se tedy tímto zeptat Vás zkušenějších, kteří jste podobný problém řešili, či se chystáte řešit - Citace: Co je vše dobré vyměnit při výměně těsnění olejové vany, aby byl výsledný efekt co nejlepší a nestálo to příliš ?
Díky všem za ohlasy a nápady |
Autor: | PH [ 19 říj 2005 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vezmi hadru, poradne utri cely motor (hlavne kolem vicka, a vsech tesneni nahore i dole) a pak mrkni, odkud to tece. U MK4 Escortu vali olej pravidelne pod tesnenim ventiloveho vika a hlavne pres vicko. |
Autor: | futura [ 20 říj 2005 07:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo, nejdriv natuty zjisti, odkud to utika a potomse to muze resit. Pokud nekde tesneni, urcite bych daval novy, podmazavat silikonem stary muze a nemusi vyjit, kdyz se to nahodou nepovede, je to dvoji prace , nemluve o penezich. |
Autor: | George V. [ 20 říj 2005 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ješte bych se podíval na gufera klikovky... |
Autor: | Návštěvník [ 20 říj 2005 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za rady! Motor jsem už 2x důkladně omyl, ale žádný zjevný zdroj úniku oleje jsem nenašel - někde je miniaturní trhlinka a tou to prosakuje a při jízdě zastříká celý motorový prostor. Když když zastavím a koukám pod auto, tak to zkapává z pár míst - okolo převodovky a po motoru. Zepředu, když koukám na motor, tak je vidět mastnota právě od těsnění vany - zpod motoru či "zezadu" toho moc k vidění není Těsnění koupeno a servis zamluven, tak doufám, že to pomůže, protože když se olej smaží na katalyzátoru a výfukovém potrubí, tak to děsně smrdí a ten smrd natahuju do kabiny, což je hnus |
Autor: | Mr.fiesta [ 21 říj 2005 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já se taky chyatám měnit těsnění pod vanou. Celý motor je čistý a suchý, až od té vany je trochu zasra... od oleje. Zatím jsem lehce dotáhnul šrouby na vaně. Těsnění stojí kolem 200Kč a doufám, že to zvládnu vyměnit sám na rampě. Podle Etzolda se musí myslim sundat startér. |
Autor: | Dušan [ 25 říj 2005 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
zease na druhou stranu kdyz tonetece tak moc a je to jen mastny tak mas aspon jistotu ze to nezhnije...uz jsem se sti setkal...koren dojel zemu vali z vanyolej a zeji mel vzdycky suchou a proste ta vana zrezavela a udelala se v ni dira,,,,takze podud chtit mit suchy motor tak urcite aj osetrit vanu od rzi..... |
Autor: | Mad Bob [ 09 dub 2006 06:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi budu muset měnit vanu.Na technický remcali,že je prej prasklá,ale už mi neřekli kde.Půjde to zalepit,čím jak? Nevím jestli je to kliník nebo plech. Ptal jsem se na novou u Fordu.Řekli mi cenu i těsněním a s prací (prej musí oddělit převodku od motoru,že je tam ještě nějakej šroub) Komlet výměna cca 8500. Hustý ne.To radši čas od času koupim flašku oleje a na příští technickou to zkusím zamaskovat. |
Autor: | Návštěvník [ 09 dub 2006 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já mám jiný motor a ten taky tekl - měl jsem prasklinku na vaně. Vyřešil jsem to tím, že jsem koupil kvalitní epoxidové lepidlo s přídavky ocelových částic (v Hornbachu cca za 70kč) a taky takovou epoxidovou plastelínu, kterou vymodeluješ jak potřebuješ, přitlačíš a posichroval bych to i jedním epoxidovým přetřením. Můj problém zmizel a mám vanu krásně zalepenou a suchou - good luck! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |