fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prosím o radu - 1,6 EFI
PříspěvekNapsal: 30 říj 2005 21:49 
kamárád má eskorta cabrio rv. 12/90 1,6 EFI a teče mu z motoru olej ->
1)víčko na dolití oloje (špatný těsnění) cena?
2)těsnění pod ventildekrem - cena?
3)vedle olejového filtru je nějaké čidlo - co je to za čidlo? Cena?
4)olejová vana - je tam nějaký těsnění? Nebo jak utěsnit? Cena?
5)odkud ještě může téct olej? Měl ho i u vzduchovýho filtru :?

potřebuju mu to dát nějak dohromady, díky za odpovědi a rady :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2005 22:09 
Olej stačí nějaká průměrná 10W40?
Nepotřebuje nic spešl...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 04:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Na skoro vsechny svoje dotazy tady na foru odpovedi najdes, neni potreba aby Ti na vsechny nekdo musel odpovidat znova, staci pohledat.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 20:04 
Dawe píše:
Na skoro vsechny svoje dotazy tady na foru odpovedi najdes, neni potreba aby Ti na vsechny nekdo musel odpovidat znova, staci pohledat.

Právě že jsem nic nenašel :?
to je jedno, skoro všechno už mám
Teď zase budu proklínat mechaniky od forda


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 20:11 
olej ve vzduchvim filtru je pro to ze tam vali takovou hadickou z boku.ta hadicka je odvzdusneni motoru...takze tam mas ojel tak to znamena ze motor uz ma neco za sebou...ale to mam nepatrne taky...vyresil jsem to a by se mi nezasiral ze jsem tu hadicku rozdvojil na dve a jeden konec kolmo dolu jsem proste spustil pod auto a druhou jsem zpatky navedl...taky jsem dal jeste pro sjistotu molitan do prostoru filtru pod tu hadicku je tam takova plosinka.aby to kdyztak vsakovalo do toho a ne do filtru.........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2005 20:23 
Dušan píše:
olej ve vzduchvim filtru je pro to ze tam vali takovou hadickou z boku.ta hadicka je odvzdusneni motoru...takze tam mas ojel tak to znamena ze motor uz ma neco za sebou...ale to mam nepatrne taky...vyresil jsem to a by se mi nezasiral ze jsem tu hadicku rozdvojil na dve a jeden konec kolmo dolu jsem proste spustil pod auto a druhou jsem zpatky navedl...taky jsem dal jeste pro sjistotu molitan do prostoru filtru pod tu hadicku je tam takova plosinka.aby to kdyztak vsakovalo do toho a ne do filtru.........

díky za dopověd
když se ale ten olej nasákne do toho molitanu, nepůjde pak do motoru míň vzduchu?
Když tu hadičku z váhy vyndám úplně, stane se něco,
Nebo tam musí být?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2005 20:19 
pockej pockej z vahy?
do motoru nepujde min takovy mnozstvi zas tou hadickou nejde......je to jen odvzdusneni......ale ja mel na mysli jen filtr vzduchovej a pokud mas vahu vzduchu tak nevim ale myslim ze to taky nic neudela.....ja vahu vzduchu nemam mam tam jen filtr v krabici.......koukni http://www.fordfans.cz/nase_auta/qwer/sany0019.jpg
pod tim vzduchacem je pulka nadoby a vni je original cvtvercovej filtr ja uz ho tam sice nemam ale hadicku jsem tam nechal.............


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2005 21:23 
Dušan píše:
pockej pockej z vahy?
do motoru nepujde min takovy mnozstvi zas tou hadickou nejde......je to jen odvzdusneni......ale ja mel na mysli jen filtr vzduchovej a pokud mas vahu vzduchu tak nevim ale myslim ze to taky nic neudela.....ja vahu vzduchu nemam mam tam jen filtr v krabici.......koukni http://www.fordfans.cz/nase_auta/qwer/sany0019.jpg
pod tim vzduchacem je pulka nadoby a vni je original cvtvercovej filtr ja uz ho tam sice nemam ale hadicku jsem tam nechal.............

Aha, mylel jsem že tam je váha vzduchu.
jednoduše řečeno, má olej pod vzduchovým filtrem, ten vytéká z tý hadičky.
Zítra na to mrknu a zkusím to nějak vymyslet.
Díky moc za radu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2005 21:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Jestli tam má CVH
víko ventilů těsnění 100.-
víčko orignál 250.-
čidlo tlaku oleje 330.-
vana těsnení 600.-
10w-40 dostačující olej


Jinak olej může téct ještě od gufera na vačce a taky na klice u rozvodů a u setrvačníku.Nejvíce však teče rozdělovačem po vnitřní osyčce je tam malý gufero vždy totálně ztvrdlí.Jinak ten olej u vzducháče ten není v malém množství na škodu ten se tam objevuje z výdechu motoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 lis 2005 23:59 
Bery píše:
Jestli tam má CVH
víko ventilů těsnění 100.-
víčko orignál 250.-
čidlo tlaku oleje 330.-
vana těsnení 600.-
10w-40 dostačující olej


Jinak olej může téct ještě od gufera na vačce a taky na klice u rozvodů a u setrvačníku.Nejvíce však teče rozdělovačem po vnitřní osyčce je tam malý gufero vždy totálně ztvrdlí.Jinak ten olej u vzducháče ten není v malém množství na škodu ten se tam objevuje z výdechu motoru.


Omrknu, díky :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2005 07:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Olejový víčko originál na CVH stojí asi 120,- u Forda.
Teče olej rozdělovačem - u CVH??

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2005 14:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
MV: Jestli ti neteče u CVH olej rozdělovačem tak jsi šťastný člověk.Věřím v tomto případě že né nadlouho.S tím víčkem máš pravdu je o tu stovku levnější teď jsem to zjišťoval.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2005 14:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Já spíš myslel, že CVH nemá rozdělovač.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2005 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Jo takhle.Mají rozdělovač jen Mk III RSi má dvě malý cívky snímač otáček a modul zapalování a pak tvoje EFI má jen cívku a přesně tam kde u hlavy bývá rozdělovač.Když cívku odendáš tak uvidíš v hlavě takový plastoví víčko asi 6,5 cm veliké a tam bývá zasunut přímo na vačku.V tomto případě jsi opravdu šťastný člověk.Já měl vždy CVH jen s rozdělovačem a nebylo auto kde by netekl olej zkrz něj.To mi tady snad dají jiní za pravdu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2005 19:45 
tak ja ti asi za pravdu nedam uz mam druhyho eska s tou zatkou a nikdy mi to neteklo ted jsem ji dokonce vyrazel ven zkz vacce a dam ji tam spatky a urcite nepoteceee...........


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2005 19:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
On Bery asi myslel, že olej teče kolem rozdělovače(motory co ho mají), tedy ne že by to teklo okolo tý zátky, když u toho motoru rozdělovač není.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2005 20:00 
Dušan píše:
tak ja ti asi za pravdu nedam uz mam druhyho eska s tou zatkou a nikdy mi to neteklo ted jsem ji dokonce vyrazel ven zkz vacce a dam ji tam spatky a urcite nepoteceee...........

asi jo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2005 20:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Přesně tak pánové.Rozdělovač teče zátka ne.A to proto ,že v tom rozdělovači je malý gufero a to vlivem času ale hlavně vysokých teplot ztvrdne a netěsní a pak je zde ještě okroužek z gumy který těsní mezi tělem rozdělovače a otvorem v hlavě. Mimo jiné Dušane někde tu zátku mám novou.Byla u sady těsnění.Já jí v životě nepoužiji tak jestli jí chceš tak jí v pátek vyhledám a pošlu ti jí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2005 19:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
a kde tam je to gufero,ze strany k víčku,nebo blíž k motoru,může to mít vliv na jsktu???teta má fiestu 14,rv 88,a dostává se jí do víčka olej,pak to nechce startovat-chytit,nebo se tam může dostávat vlhkost přes tu zásuvku nahoře???

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2005 21:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
To gofírko je uvnitř v těle obalu rozdělovače a těsní průchod hřídele na který je palec. Má v průměru cca 2 cm.Musí se ale komplet rozdělat rozdělovač od vačky.Je tam unašeč který je přichycen čepem skrz hřídel rozdělovače.To se sundá a je tam taková zubatá podložka co drží v těle toho rozdělovače. Tu sprostě vytrhnout ,ale zase s citem musí se tam vrátit a tam už kouká to zmiňované gufírko.Neříkám ,ale může to být problém toho že pak nepřevádí palec vysoký napětí na dané vyvody víčka .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz