fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

prosím o radu - 1,6 EFI
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3851
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 30 říj 2005 21:49 ]
Předmět příspěvku:  prosím o radu - 1,6 EFI

kamárád má eskorta cabrio rv. 12/90 1,6 EFI a teče mu z motoru olej ->
1)víčko na dolití oloje (špatný těsnění) cena?
2)těsnění pod ventildekrem - cena?
3)vedle olejového filtru je nějaké čidlo - co je to za čidlo? Cena?
4)olejová vana - je tam nějaký těsnění? Nebo jak utěsnit? Cena?
5)odkud ještě může téct olej? Měl ho i u vzduchovýho filtru :?

potřebuju mu to dát nějak dohromady, díky za odpovědi a rady :wink:

Autor:  Návštěvník [ 30 říj 2005 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Olej stačí nějaká průměrná 10W40?
Nepotřebuje nic spešl...

Autor:  Dawe [ 31 říj 2005 04:39 ]
Předmět příspěvku: 

Na skoro vsechny svoje dotazy tady na foru odpovedi najdes, neni potreba aby Ti na vsechny nekdo musel odpovidat znova, staci pohledat.

Autor:  Návštěvník [ 31 říj 2005 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:
Na skoro vsechny svoje dotazy tady na foru odpovedi najdes, neni potreba aby Ti na vsechny nekdo musel odpovidat znova, staci pohledat.

Právě že jsem nic nenašel :?
to je jedno, skoro všechno už mám
Teď zase budu proklínat mechaniky od forda

Autor:  Dušan [ 31 říj 2005 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

olej ve vzduchvim filtru je pro to ze tam vali takovou hadickou z boku.ta hadicka je odvzdusneni motoru...takze tam mas ojel tak to znamena ze motor uz ma neco za sebou...ale to mam nepatrne taky...vyresil jsem to a by se mi nezasiral ze jsem tu hadicku rozdvojil na dve a jeden konec kolmo dolu jsem proste spustil pod auto a druhou jsem zpatky navedl...taky jsem dal jeste pro sjistotu molitan do prostoru filtru pod tu hadicku je tam takova plosinka.aby to kdyztak vsakovalo do toho a ne do filtru.........

Autor:  Návštěvník [ 31 říj 2005 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Dušan píše:
olej ve vzduchvim filtru je pro to ze tam vali takovou hadickou z boku.ta hadicka je odvzdusneni motoru...takze tam mas ojel tak to znamena ze motor uz ma neco za sebou...ale to mam nepatrne taky...vyresil jsem to a by se mi nezasiral ze jsem tu hadicku rozdvojil na dve a jeden konec kolmo dolu jsem proste spustil pod auto a druhou jsem zpatky navedl...taky jsem dal jeste pro sjistotu molitan do prostoru filtru pod tu hadicku je tam takova plosinka.aby to kdyztak vsakovalo do toho a ne do filtru.........

díky za dopověd
když se ale ten olej nasákne do toho molitanu, nepůjde pak do motoru míň vzduchu?
Když tu hadičku z váhy vyndám úplně, stane se něco,
Nebo tam musí být?

Autor:  Dušan [ 01 lis 2005 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

pockej pockej z vahy?
do motoru nepujde min takovy mnozstvi zas tou hadickou nejde......je to jen odvzdusneni......ale ja mel na mysli jen filtr vzduchovej a pokud mas vahu vzduchu tak nevim ale myslim ze to taky nic neudela.....ja vahu vzduchu nemam mam tam jen filtr v krabici.......koukni http://www.fordfans.cz/nase_auta/qwer/sany0019.jpg
pod tim vzduchacem je pulka nadoby a vni je original cvtvercovej filtr ja uz ho tam sice nemam ale hadicku jsem tam nechal.............

Autor:  Návštěvník [ 01 lis 2005 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

Dušan píše:
pockej pockej z vahy?
do motoru nepujde min takovy mnozstvi zas tou hadickou nejde......je to jen odvzdusneni......ale ja mel na mysli jen filtr vzduchovej a pokud mas vahu vzduchu tak nevim ale myslim ze to taky nic neudela.....ja vahu vzduchu nemam mam tam jen filtr v krabici.......koukni http://www.fordfans.cz/nase_auta/qwer/sany0019.jpg
pod tim vzduchacem je pulka nadoby a vni je original cvtvercovej filtr ja uz ho tam sice nemam ale hadicku jsem tam nechal.............

Aha, mylel jsem že tam je váha vzduchu.
jednoduše řečeno, má olej pod vzduchovým filtrem, ten vytéká z tý hadičky.
Zítra na to mrknu a zkusím to nějak vymyslet.
Díky moc za radu

Autor:  Bery [ 01 lis 2005 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli tam má CVH
víko ventilů těsnění 100.-
víčko orignál 250.-
čidlo tlaku oleje 330.-
vana těsnení 600.-
10w-40 dostačující olej


Jinak olej může téct ještě od gufera na vačce a taky na klice u rozvodů a u setrvačníku.Nejvíce však teče rozdělovačem po vnitřní osyčce je tam malý gufero vždy totálně ztvrdlí.Jinak ten olej u vzducháče ten není v malém množství na škodu ten se tam objevuje z výdechu motoru.

Autor:  Návštěvník [ 01 lis 2005 23:59 ]
Předmět příspěvku: 

Bery píše:
Jestli tam má CVH
víko ventilů těsnění 100.-
víčko orignál 250.-
čidlo tlaku oleje 330.-
vana těsnení 600.-
10w-40 dostačující olej


Jinak olej může téct ještě od gufera na vačce a taky na klice u rozvodů a u setrvačníku.Nejvíce však teče rozdělovačem po vnitřní osyčce je tam malý gufero vždy totálně ztvrdlí.Jinak ten olej u vzducháče ten není v malém množství na škodu ten se tam objevuje z výdechu motoru.


Omrknu, díky :wink:

Autor:  MV [ 02 lis 2005 07:58 ]
Předmět příspěvku: 

Olejový víčko originál na CVH stojí asi 120,- u Forda.
Teče olej rozdělovačem - u CVH??

Autor:  Bery [ 02 lis 2005 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

MV: Jestli ti neteče u CVH olej rozdělovačem tak jsi šťastný člověk.Věřím v tomto případě že né nadlouho.S tím víčkem máš pravdu je o tu stovku levnější teď jsem to zjišťoval.

Autor:  MV [ 02 lis 2005 14:19 ]
Předmět příspěvku: 

Já spíš myslel, že CVH nemá rozdělovač.

Autor:  Bery [ 02 lis 2005 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

Jo takhle.Mají rozdělovač jen Mk III RSi má dvě malý cívky snímač otáček a modul zapalování a pak tvoje EFI má jen cívku a přesně tam kde u hlavy bývá rozdělovač.Když cívku odendáš tak uvidíš v hlavě takový plastoví víčko asi 6,5 cm veliké a tam bývá zasunut přímo na vačku.V tomto případě jsi opravdu šťastný člověk.Já měl vždy CVH jen s rozdělovačem a nebylo auto kde by netekl olej zkrz něj.To mi tady snad dají jiní za pravdu.

Autor:  Dušan [ 02 lis 2005 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja ti asi za pravdu nedam uz mam druhyho eska s tou zatkou a nikdy mi to neteklo ted jsem ji dokonce vyrazel ven zkz vacce a dam ji tam spatky a urcite nepoteceee...........

Autor:  MV [ 02 lis 2005 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

On Bery asi myslel, že olej teče kolem rozdělovače(motory co ho mají), tedy ne že by to teklo okolo tý zátky, když u toho motoru rozdělovač není.

Autor:  Dušan [ 02 lis 2005 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Dušan píše:
tak ja ti asi za pravdu nedam uz mam druhyho eska s tou zatkou a nikdy mi to neteklo ted jsem ji dokonce vyrazel ven zkz vacce a dam ji tam spatky a urcite nepoteceee...........

asi jo

Autor:  Bery [ 02 lis 2005 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně tak pánové.Rozdělovač teče zátka ne.A to proto ,že v tom rozdělovači je malý gufero a to vlivem času ale hlavně vysokých teplot ztvrdne a netěsní a pak je zde ještě okroužek z gumy který těsní mezi tělem rozdělovače a otvorem v hlavě. Mimo jiné Dušane někde tu zátku mám novou.Byla u sady těsnění.Já jí v životě nepoužiji tak jestli jí chceš tak jí v pátek vyhledám a pošlu ti jí.

Autor:  Tony [ 03 lis 2005 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

a kde tam je to gufero,ze strany k víčku,nebo blíž k motoru,může to mít vliv na jsktu???teta má fiestu 14,rv 88,a dostává se jí do víčka olej,pak to nechce startovat-chytit,nebo se tam může dostávat vlhkost přes tu zásuvku nahoře???

Autor:  Bery [ 03 lis 2005 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

To gofírko je uvnitř v těle obalu rozdělovače a těsní průchod hřídele na který je palec. Má v průměru cca 2 cm.Musí se ale komplet rozdělat rozdělovač od vačky.Je tam unašeč který je přichycen čepem skrz hřídel rozdělovače.To se sundá a je tam taková zubatá podložka co drží v těle toho rozdělovače. Tu sprostě vytrhnout ,ale zase s citem musí se tam vrátit a tam už kouká to zmiňované gufírko.Neříkám ,ale může to být problém toho že pak nepřevádí palec vysoký napětí na dané vyvody víčka .

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/