fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

CVH RS turbo cca 180 koní
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3878
Stránka 1 z 4

Autor:  Bery [ 01 lis 2005 21:09 ]
Předmět příspěvku:  CVH RS turbo cca 180 koní

Mám nově postavený motor vycházející ze základu 1,6 RS turbo 132 koní.Komplet z gruntu postavený motor jak by měl být, ale má to háček a tady prosím o radu.Nerad bych tu chybu udělal znovu.Zhruba po 1000 ujetých kilometrů motor začal vynechávat a jít špatně.Po výměně všeho možnýho (benzínu, svíček ,VN kabelů, čidel , .......) došlo na to.Hlava dolů a co nestalo.Lajcky řečeno výbrus za jízdy a teď co s tím a proč se to stalo.Nesetkal se někdo s něčím podobným i u jiného motoru?

Autor:  futura [ 02 lis 2005 08:18 ]
Předmět příspěvku: 

Cemu rikas, vybrus za jizdy? Nadmerny opotrebeni valcu a pistu?
Pokud byly pouzity origo turbacky komponenty a slozeny to bylo presne v tolerancich, danych vyrobcem, mazalo to predepsanym tlakem a nehonil jsi to, potom dost tezka diagnoza takhle na dalku. Predpokladam, ze cistota nasavanyho vzduchu je samozrejma, necistoty po montazi nikde nezustaly, ten vykon, i kdyz uz hodne vysoky ne tenhle motor bych za primou pricinu nepokladal.Ale upresni jeste, co se vlastne stalo a jak to vypada.

Autor:  Bery [ 02 lis 2005 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

S tím výkonem to neber za bernou minci to je zhruba odhad jaký by měl motor výkon mít po všech upravách.Přiznám se nejsem motorář ,ale už jsem nějaký ten motor udělal ,ale s tímto se nesetkal. Stalo se ,že zmizelo honování ve válcích a udělal se schod jako by ten motor měl za sebou půl milionu kilometrů. A to má vše za následek ,že 1 a 2 válcem se mi do spalovacího prostoru hrne spodem olej a to takovým stylem ,že to ani nezapálí směs.Chod motoru na 3 a snad i na 2 válce.

Autor:  futura [ 02 lis 2005 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, tak to muzes menit celej spodek, nebo jit do GO, coz je teda pekna palba. Nedaval jsi novy Goetze krouzky? Ale i ty by to nemely takhle vyrajbovat za tak kratkou dobu.Tyhle CVH a vubec obecne fordi spodky vydrzej desny porce, aspon to, co jsem mohl videt nebylo skoro opotrebeny a melo to natoceno fakt hodne.Pokud se vydrely jen dva valce, videl bych to nejspis na nejakou chybu v pistech a krouzcich v tehle konkretnich valcich, nevim, jestli jsi daval jiny, nebo pouzival puvodni, obecne se doporucuje davat vsechny hejbavy veci na stejny misto a stejnym zpusobem.Nebo se ty pisty v tom valci mlely vic, nez maji, potom mozna vyuhlovani ojnic, mozna cepy. To by clovek musel fakt videt kde a kolik to je opotrebeny, jak vypadaji pisty atd. A i potom bych spis odhadoval, zase takovej motorarskej profik nejsem.Kazdopadne bych to cely rozebral a do detailu nejdriv proveril, jak to bylo smontovany, jestli treba nedoslo k otoceni polostiracich krouzku, vule v drazkach i v zamcich, no proste piplacka, ale aspon castecny jasno by to mohlo prinest, minimalne to, ze kdyz nebude chyba tady, musi se hledat jinde.

Autor:  Bery [ 02 lis 2005 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

GO už proběhla písty nový výbrus dělaný u profíka dělal mi už nekolik bloků a vždy super a že by zrovna ten můj se mu nepoved to snad ne.Palba to byla a nechci abych to udělal znova.Stálo to několik desítek tisíc a jsem z toho pěkně špatnej.Nic meně teď jsem po operaci a nemohu se tomu věnovat.Koukal jsem že jsi taky z Prahy a tak jestli bys měl někdy chuť se na to číhnout rád bych to prokounzultoval na místě.Už jsem slyšel věcí co vše to mohlo zapříčinit ale nic z toho.Zatím je z toho schozená jen hlava a jak si říkal kdo ví až se vyndají písty.Zatím dík.

Autor:  futura [ 03 lis 2005 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to nekdy pres zimu prokonzultujeme, taky by me to dost zajimalo, aspon clovek bude vedet, na co si dat pozor. Az budes ok, dej vedet.

Autor:  Bery [ 03 lis 2005 14:48 ]
Předmět příspěvku: 

Dík moc předem děkuji.

Autor:  PH [ 07 lis 2005 01:28 ]
Předmět příspěvku: 

Dva mi kamaradi maji RS turbo (kazdy) zkusim se jich zeptat... ,-)
Btw...mas cely RS turvo nebo jen motor?

Autor:  Bery [ 07 lis 2005 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Mám Xr3i s motorem z turba ,ale už se moc netočí a pak mám celé jedno RS turbo z které ho jsem si vzal nějaký drobnosti abych složil to svoje Xr3i.Teď se chystám ho dát zpět dohromady a vyjet.Jenže to má jako vždy háčky už budu skoro dva měsíce doma a nemohu s tím nic dělat.Skoro to vypadá ,že to všechno pujde z domu.

Autor:  PH [ 07 lis 2005 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

jj, to znam... loni jsem marodil skoro 3 mesice po padu z kola ,-)) kazdopadne. Toho RS by byla opravduz skoda, kdyby prislo do nespravnych rukou... takze kdybys se rozhodl, ze ho budes davat pryc, tak dej vedet, mozna bych vedel o vhodnem zajemci (kamaradi maji dva... z jedenacti registrovanych v CR :-D )

Autor:  Bery [ 07 lis 2005 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

A pak se mám divit že neseženu na něj papíry.To si představ že stojí pod kaštany již druhým nebo snad dokonce třetím rokem.Stejně si myslím že těch turb tu jezdí víc například jedno báječně kanárkově žluté jezdí na notách z obyč 1,6 a typ motoru má 1,6 i báječný.Laik se diví profesionál žasne.Poptej se kámošů jestli by nebyli papíry ale origo RS.Když ho budu dávat pryč tak bude za raketu.No uznej. Nový zdvihátka ,turbo ,výfuk ,brzdy a kdoví co jěště.Koni podvozek stavitelný s pružinami originál kola. Mimo jiné puvodní stav žádný bastl či přestavba.Možná na něj ale dojde do vánoc. Nějaky okolnosti mě donutí jej dát pryč.A co taky vím že jako celek to nikdo neocení a na dílech vyďelám víc.Ani se mi nechce mluvit.

Autor:  PH [ 08 lis 2005 03:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se sekl... origo RS papiry ma jenom jeden... ten druhy ma xr3i noty. Origo papiry je v podstate nemozne sehnat, ale nemel by byt zase takovy problem to oficialne postavit na xr3i s prestavbou... nebo se na tu prestavbu vykaslat a jezdit s tim, ze Ti proste nesedi motor (nesmis ale nabourat, jinak se v tom zacne stourat pojistovna a nebude chtit platit)

Tezko rict, jestli dostaves vic za komplet auto, nebo zvlast dily, ale urcite pak dej vedet.
Tak jako tak na tom budes ztratove... tuning je proste konicek, ne investice.

Asi tak... escort MK3 a MK4 neni moc oblibeny "tunersky" objekt, navic dily na nej nema uz ani Ford. Takze jety podvozek tak 5k, origo kola 4k sada (malokomu se libi), motor aprevodovka se vsim vsudy 7k, kdyz to prezenu, vyfuk a brzdy spis stovkove polozky... interier dohromady dalsich 5k... a zbytek mozna dalsich 5. To jsme tak na 28000,- za par mesicu, kdyz budes mit stesti... a spousta starosti k tomu. To se asi fakt vyplati to strelit komplet a jestli je fakt v hodne dobrem stavu tak za 25 bez papiru by se prodat mohl, mozna... je to dost bida.

Autor:  Bery [ 08 lis 2005 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

To je dost bída když si vybavím ty díly co stály turbo a jiné tak se ten tvůj rozpočet nedostal ani k polovině a co teprve ten zbytek.Víš jsem klidný nedávno jsem jedný uplně origi noty odmítl a to jen proto že k nim bylo i auto a mě se ho nechtělo vrakovat a čím jsem si jist že těch aut stále ubívá a každý se k tomu staví že auto z 87 nemůže stát víc než 20000.- ať vypadá sebelíp .To jsou skoro tvá slova a to tak taky je souhlasím. Ale je zde ta druhá stránka. V německu touhle dobou už není k mání tolik RS jako bývalo a cena šla tak zhruba dvojnasob výš a z toho se dá usoudit že toto auto už na ceně nebude strácet ale naopak. A pak jsem zvědav kdo dá za opravy víc než má auto hodnotu akolik za něj dal. Tak jinak dříve nebo později tu budou noty origo a dostupný.Co si budem říkat tomu autu kapou motory napočkání a turbo má taky svoji živitnost. Opravovat to nikdo nebude.

Turbo originál Ford cca 40 000.- už není k dostání
Repas turba cca 21 000.- přeťěsnění výměna zadní stěny vyvážení
Písty MAHLE 1 kus 5 000.-
Pístní krožky originál Ford 5 000.- na jeden válec
Vačka cca 9 000.-

Ten motor většinou končí na díru v pístu, prasklí kroužek , nebo na olej ve spalovacím motoru (turbo ,kroužky ,hlava ...)

Autor:  PH [ 09 lis 2005 01:38 ]
Předmět příspěvku: 

njn... tady lidi nemaji moc prachy a kdyz uz nahodou jo, tak je nevrazi do escorta... V Nemecku se pohybuji kompletne nove postavena RS Turbo kolem 2500,- Euro
btw... turbo se da zrepasovat i za 3k, jen musis vedet, kde ,-)) A i tohle dela Garret, takze sehnat pujde taky... vsechno jde, kdyz se chce. Akorat u tohohle auta ne moc snadno

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

To se rád na tebe obrátim ještě jedno turbo potřebuji. To mi pověz jak chceš repásnout turbo za 3????

Těsnící sada cca 5000.-
Vyvážení 7000.- -9000.- podle toho jak a kde

No a kde máš zadní stěnu případně hřídel atd..Jo beru děláš-li turba na zakázku lecos si vyšetříš a vyvážíš si to gratis ,ale stejně je vždy něco třeba vyměnit.No nevím otázka.Nemá smysl o tom stejně polemizovat.Každý máme své možnosti a za 3 jsem akorát schopen sehnat jiny použitý a to nemá smysl.

Autor:  PH [ 09 lis 2005 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

ja do turba nedelam, ale konkretne na tohle tema jsem se uz s nekym bavil a taky se docela divil... zkusim zjistit neco podrobnejsiho ,-)

Autor:  deekay [ 09 lis 2005 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

Panove dejte tam Zetecackej spodek, RS turbo palici, kovany pisty, ojnice a kliku a HKS T51R SPL :-D to by bylo aby to nejelo :D (a nestalo jak nova octavie :D)

Autor:  Dawe [ 09 lis 2005 21:09 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
Panove dejte tam Zetecackej spodek, RS turbo palici, kovany pisty, ojnice a kliku a HKS T51R SPL :-D to by bylo aby to nejelo :D (a nestalo jak nova octavie :D)


Podle me to nebude horsi jak 20.000 E ale zalezi taky z ceho ty pisty budou :-D

T51R nak zlevnilo - http://froogle.google.com/froogle?q=HKS ... i=froogler

http://www.titanmotorsports.com/hkst5kaiturk.html

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
ja do turba nedelam, ale konkretne na tohle tema jsem se uz s nekym bavil a taky se docela divil... zkusim zjistit neco podrobnejsiho ,-)


Dík fak to byl rozdíl co se týká výdajů. A turb není nikdy dost.

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
Panove dejte tam Zetecackej spodek, RS turbo palici, kovany pisty, ojnice a kliku a HKS T51R SPL :-D to by bylo aby to nejelo :D (a nestalo jak nova octavie :D)


Ty mi dáváš sodu než tam přišel tento motor tak tam měl jít Cosworth ze Sierry co byl k mání.Na konverzi Zetec s turbo hlavou myslím od tý doby co se mi toto stalo.Není to tak náročný a jezdí toho vic než dost takže to funguje.Co vím tak je to o bloku s klikou , písty to nemám tušení ,o jinejch šroubech do hlavy ,jiné těsnení pod hlavu a taky je taková redukční podložka na blok pro použití CVHčkoví vodní pumpy.Co a jak převodovka a uchycení atd. nevím.Nic méně mi už několik let stojí motor 1,9 CVH z Escorta USA a ztěchto konverzí snad dostávají výkon co si kolem 250 koní.Tak vzhůru do toho když to všéchno máme a půl je hotovo.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/