fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 08 črc 2024 20:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: rozdíl L4 a LR
PříspěvekNapsal: 07 lis 2005 19:28 
Offline
Nováček

Registrován: 04 lis 2005 15:43
Příspěvky: 2
Bydliště: Jablonec n. N.
prosím můžete mi někdo poradit jaký je rozdíl mezi motory v XR3i L4 (66 kW) a LR (77 kW)? A jestli je možné nějakými úpravami z L4 dostat stejný výkon jako má LR. díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2005 20:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Podle techniků od forda je rozdíl v tom, že L4 má kompresi 8,5 a LR má 9,5. Někde jsem taky četl, že do L4 se nemontoval seriově katalyzátor a do novjejších modelů LR už ano, ale to jsem nijak zvlášť neověřoval. Potom taky ve vstříkovacím zařízení - L4 má mít vstřikovaní KE-Jetronic a LR má mít K-Jetronic. Je to ale docela sporný, protože třeba já mám LR a mám vstřikování KE-Jetronic.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 01:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Kdyz pomineme vsechny bastly kterych je tu plno, tak L4B ma KE-Jetronic 66kW, seriove kat a LRB mechanicky K-Jetronic, par zarizeni navic (aby to mechanicky dokazalo jet i studene bez RJ) a kat na prani. Taky je k nemu tusim jina prevodovka, jine svicky, rozdelovac, jinou kompresi.
Stejny nebo i vyssi vykon nez LRB z L4B samozrejme dostat jde, jekao z kazdeho motoru, zalezi na tom, proc to delat...

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2005 10:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
PH píše:
Kdyz pomineme vsechny bastly kterych je tu plno, tak L4B ma KE-Jetronic 66kW, seriove kat a LRB mechanicky K-Jetronic, par zarizeni navic (aby to mechanicky dokazalo jet i studene bez RJ) a kat na prani. Taky je k nemu tusim jina prevodovka, jine svicky, rozdelovac, jinou kompresi.
Stejny nebo i vyssi vykon nez LRB z L4B samozrejme dostat jde, jekao z kazdeho motoru, zalezi na tom, proc to delat...


S tím to plně souhlasím.L4B je nejekologičtější verze s KE-Jetronic 1,6 s nejmenším výkonem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz