fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

rozdíl L4 a LR
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3930
Stránka 1 z 1

Autor:  allez [ 07 lis 2005 19:28 ]
Předmět příspěvku:  rozdíl L4 a LR

prosím můžete mi někdo poradit jaký je rozdíl mezi motory v XR3i L4 (66 kW) a LR (77 kW)? A jestli je možné nějakými úpravami z L4 dostat stejný výkon jako má LR. díky

Autor:  nicus [ 07 lis 2005 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Podle techniků od forda je rozdíl v tom, že L4 má kompresi 8,5 a LR má 9,5. Někde jsem taky četl, že do L4 se nemontoval seriově katalyzátor a do novjejších modelů LR už ano, ale to jsem nijak zvlášť neověřoval. Potom taky ve vstříkovacím zařízení - L4 má mít vstřikovaní KE-Jetronic a LR má mít K-Jetronic. Je to ale docela sporný, protože třeba já mám LR a mám vstřikování KE-Jetronic.

Autor:  PH [ 09 lis 2005 01:38 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz pomineme vsechny bastly kterych je tu plno, tak L4B ma KE-Jetronic 66kW, seriove kat a LRB mechanicky K-Jetronic, par zarizeni navic (aby to mechanicky dokazalo jet i studene bez RJ) a kat na prani. Taky je k nemu tusim jina prevodovka, jine svicky, rozdelovac, jinou kompresi.
Stejny nebo i vyssi vykon nez LRB z L4B samozrejme dostat jde, jekao z kazdeho motoru, zalezi na tom, proc to delat...

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
Kdyz pomineme vsechny bastly kterych je tu plno, tak L4B ma KE-Jetronic 66kW, seriove kat a LRB mechanicky K-Jetronic, par zarizeni navic (aby to mechanicky dokazalo jet i studene bez RJ) a kat na prani. Taky je k nemu tusim jina prevodovka, jine svicky, rozdelovac, jinou kompresi.
Stejny nebo i vyssi vykon nez LRB z L4B samozrejme dostat jde, jekao z kazdeho motoru, zalezi na tom, proc to delat...


S tím to plně souhlasím.L4B je nejekologičtější verze s KE-Jetronic 1,6 s nejmenším výkonem.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/