fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
rozdíl L4 a LR http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=3930 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | allez [ 07 lis 2005 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | rozdíl L4 a LR |
prosím můžete mi někdo poradit jaký je rozdíl mezi motory v XR3i L4 (66 kW) a LR (77 kW)? A jestli je možné nějakými úpravami z L4 dostat stejný výkon jako má LR. díky |
Autor: | nicus [ 07 lis 2005 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle techniků od forda je rozdíl v tom, že L4 má kompresi 8,5 a LR má 9,5. Někde jsem taky četl, že do L4 se nemontoval seriově katalyzátor a do novjejších modelů LR už ano, ale to jsem nijak zvlášť neověřoval. Potom taky ve vstříkovacím zařízení - L4 má mít vstřikovaní KE-Jetronic a LR má mít K-Jetronic. Je to ale docela sporný, protože třeba já mám LR a mám vstřikování KE-Jetronic. |
Autor: | PH [ 09 lis 2005 01:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz pomineme vsechny bastly kterych je tu plno, tak L4B ma KE-Jetronic 66kW, seriove kat a LRB mechanicky K-Jetronic, par zarizeni navic (aby to mechanicky dokazalo jet i studene bez RJ) a kat na prani. Taky je k nemu tusim jina prevodovka, jine svicky, rozdelovac, jinou kompresi. Stejny nebo i vyssi vykon nez LRB z L4B samozrejme dostat jde, jekao z kazdeho motoru, zalezi na tom, proc to delat... |
Autor: | Bery [ 09 lis 2005 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
PH píše: Kdyz pomineme vsechny bastly kterych je tu plno, tak L4B ma KE-Jetronic 66kW, seriove kat a LRB mechanicky K-Jetronic, par zarizeni navic (aby to mechanicky dokazalo jet i studene bez RJ) a kat na prani. Taky je k nemu tusim jina prevodovka, jine svicky, rozdelovac, jinou kompresi.
Stejny nebo i vyssi vykon nez LRB z L4B samozrejme dostat jde, jekao z kazdeho motoru, zalezi na tom, proc to delat... S tím to plně souhlasím.L4B je nejekologičtější verze s KE-Jetronic 1,6 s nejmenším výkonem. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |