fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Palivove čerpadlo u Escorta 1.6i http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=394 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | BATMAN [ 20 čer 2004 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | Palivove čerpadlo u Escorta 1.6i |
Jednou to asi prijit muselo. Sedl jsem v patek do sveho escorta a po otoceni klicku motor na vterinu naskocil a zase zdechnul. Po nekolika dalsich neuspesnych pokusech jsem zjistil ze se nezapina cerpadlo (chybi tam to zahuceni po otoceni klicku do polohy 2). Muze s tim relativni laik jako ja neco udelat nebo uz je to jen otazka servisu a nekolika tisic korun? Kolik muze stat oprava cerpadla ci koupe noveho? Slo by pouzit cerpadlo z normalni 1.6ky nebo musi byt specielni pro XRičko? |
Autor: | futura [ 21 čer 2004 07:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cerpadlo samotny casto neodchazi, zkus jestli maka rele, nebo zapoj cerpadlo natvrdo na stavu, jestli maka. Taky muze byt spatny kontakt u pojistneho spinace. Jestli mas cerpadlo mimo nadrz, bejvaj dost casto oxidovany kontakty.Cerpadlo by melo bejt stejny jako u jinych provedeni stejnyho umisteni, tj mimo nadrz, nebo do nadrze, cena je tak kolem 2 za pouzity, plus minus podle prodavajiciho. Ale jsem optimista, rekl bych, ze zrada bude nekde mimo. |
Autor: | PH [ 26 úno 2005 03:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ja mam uplne ten samy problem... dojel jsem, zastavil na parkovisti a uz jsem nenastartoval. auto toci a nic, cerpadlo pri zapnuti nehuci... A ted jeste dalsi problem... v papirech to ma 1,6 66kW L4B "87, podle predchoziho majitele je to "89 je to xr3i, kod motoru se mi najit nepovedlo. Podle katalogu D&W jsem zjistil, ze L4B ma mechanicke cerpadlo, ostatni elektricke. Jak poznam rozdil? jinak cerpadlo je kazdopadne pod nadrzi. |
Autor: | Návštěvník [ 28 úno 2005 10:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak nezopina rele cerpadla moze byt chyba v poistkovej skrinke (studeny spoj) mal som ten isty problem.Bol som v servise a chlapik vyradil rele a zapojil cerpadlo na priamo, motor sa rozbehol problem bol v tom ze som mal niekolko studenych spojov.Po case mi vsak odilso aj cerpadlo uz malo slaby tlak.Dal som tam externe cerpadlo a umiestnil som ho v motorovom priestore.Escort r.v. 91 ma ponorne cerpadlo priamo v nadrzi, vtedy som ho nikde nezohnal takze som to riesil externym cerpadlom, rozdiel nie je ziadny. |
Autor: | PH [ 28 úno 2005 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak uz je problem vyresen. Zkusil jsem zapojit cerpadlo "natvrdo", rozjelo se. Nakonec stacilo prostrikat kontakty u cerpadla kontoxen, poradne je zastrcit a uz to vrci jak ma. |
Autor: | Návštěvník [ 28 úno 2005 16:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze to bol ten lepsi pripad. |
Autor: | PH [ 28 úno 2005 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nastesti... uz jede... si ce statecne na tri valce, ale to budou asi uz "jen" kabely. |
Autor: | Martin [ 28 úno 2005 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Panové mel sem uplně stejnej problém. Bylo to u Esa r.v. 88 1,6i. Nakonec taky díky bohu nedošlo na nejhorší-nový čerpadlo, ale mně se pro změnu vysr... relátko. Vždycky při nějakých delších trasách se hodně zahřívá-a tak jednou se roztavilo. Ale prej to je taková slabůstka Es tadytoho roku výroby, tak nevím. Ja dal za to relé 800, ale přes známýho, jinak to je dost drahý. |
Autor: | Návštěvník [ 07 dub 2006 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ja mam ted ten samej problem nastartoval jsem a najednou mi to chciplo cerpadlo po oteceni klicku nebzucelo a neslo nastartovat........cca po 4 minutach jsem zase motor normalne nahodil takze asi ty spatny kontakty?Jak se k ni mam dostat? |
Autor: | PH [ 07 dub 2006 22:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
na mk4 je cerpadlo pod nadrzi (proto se ty kontakty taky za*iraji)... staci prizvednout auto nebo najet zadnima aspon na obrubnik, a vlezt po auto. idealni je si natahnout kabely primo od baterky a rovnou vyzkouset, jetsli jede, kdyz ho zapojis "natvrdo" |
Autor: | Návštěvník [ 07 dub 2006 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
PH píše: na mk4 je cerpadlo pod nadrzi (proto se ty kontakty taky za*iraji)... staci prizvednout auto nebo najet zadnima aspon na obrubnik, a vlezt po auto. idealni je si natahnout kabely primo od baterky a rovnou vyzkouset, jetsli jede, kdyz ho zapojis "natvrdo"
tak ja se na to zitra podivam uvidim co na me vybafne diky |
Autor: | nicus [ 08 dub 2006 00:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak se pozná že to čerpadlo už má před smrtí? Mě to někdy běží úplně nádherně tiše tak jak má, a někdy mi to začne strašně vrčet a hrčet, ale motor pořád běží jak má a po chvilce se to srovná. To čerpadlo je jedna z mála věcí která mě ještě nezradila a není nová nebo alespoň opravená a docela bych nerad aby mě zradilo a já neměl nic v záloze. Relé vozím záložní a čerpadlo bych asi koupil a zajímala by mě aktualní cena za jeté dobré. Je to to co je mimo nádrž. Díky moc za odpovědi... |
Autor: | Mafo [ 08 dub 2006 07:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam 77kW 1.6 a ja sa trapim s tymto problemom uz asi 1.5 roka. Zistil som ze stavu nedostava rele z riadiacej jednotky. Obcas to zblbne a nejde nahodit motor. Nevie niekto ci to ma aj snimanie tlaku paliva na vstrekovacoch? O.i. Istic som mal na mraky,da sa opravit. |
Autor: | PH [ 08 dub 2006 10:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
nicus: me uz hodne hlasite vrci pres 8tkm (od te doby co ho mam - tezko rict jak dlouho vrcelo pred tim) a krome toho neprijemneho zvuku zatim v pohode. U jetyho stav moc nepoznas a repasovat nejde. Spis asi se na to vykaslat a az jednou kiksne koupit nove. |
Autor: | Dawe [ 08 dub 2006 11:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Me cerpadlo vrcelo pres 30 000 km a furt fungovalo. Takze vrcenim svoji vuli umrit urcite neoznamuje. |
Autor: | fordíček [ 09 dub 2006 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
wilda píše: tak ja mam ted ten samej problem nastartoval jsem a najednou mi to chciplo cerpadlo po oteceni klicku nebzucelo a neslo nastartovat........cca po 4 minutach jsem zase motor normalne nahodil takze asi ty spatny kontakty?Jak se k ni mam dostat?
Tak takový problém jsem řešil nedávno, spravilo se to novýma svíčkama a taky novým kontaktem u rozdělovače, teď to chytá perfektně, a nebo to je relé s tím už jsem měl taky problém, ke kontaktům od pumpy se dostane tak že musíš zvednout auto, pumpa je umístěna vzadu pod autem |
Autor: | Návštěvník [ 11 dub 2006 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak a je to nastartuju,motor bezi normalne po par vterinach se se zacne jako pridusovat chcipne takze jsem v haji musim pockat az bude sucho abych se podival jak je to s tema kontaktama ale uz vidim jak budu muset kupovat nove svicky to rele a pumpu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |