fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Palivove čerpadlo u Escorta 1.6i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=394
Stránka 1 z 1

Autor:  BATMAN [ 20 čer 2004 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Palivove čerpadlo u Escorta 1.6i

Jednou to asi prijit muselo.
Sedl jsem v patek do sveho escorta a po otoceni klicku motor na vterinu naskocil a zase zdechnul. Po nekolika dalsich neuspesnych pokusech jsem zjistil ze se nezapina cerpadlo (chybi tam to zahuceni po otoceni klicku do polohy 2).

Muze s tim relativni laik jako ja neco udelat nebo uz je to jen otazka servisu a nekolika tisic korun? :x
Kolik muze stat oprava cerpadla ci koupe noveho?
Slo by pouzit cerpadlo z normalni 1.6ky nebo musi byt specielni pro XRičko?

Autor:  futura [ 21 čer 2004 07:18 ]
Předmět příspěvku: 

Cerpadlo samotny casto neodchazi, zkus jestli maka rele, nebo zapoj cerpadlo natvrdo na stavu, jestli maka. Taky muze byt spatny kontakt u pojistneho spinace. Jestli mas cerpadlo mimo nadrz, bejvaj dost casto oxidovany kontakty.Cerpadlo by melo bejt stejny jako u jinych provedeni stejnyho umisteni, tj mimo nadrz, nebo do nadrze, cena je tak kolem 2 za pouzity, plus minus podle prodavajiciho. Ale jsem optimista, rekl bych, ze zrada bude nekde mimo.

Autor:  PH [ 26 úno 2005 03:16 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ja mam uplne ten samy problem... dojel jsem, zastavil na parkovisti a uz jsem nenastartoval. auto toci a nic, cerpadlo pri zapnuti nehuci...

A ted jeste dalsi problem... v papirech to ma 1,6 66kW L4B "87, podle predchoziho majitele je to "89 je to xr3i, kod motoru se mi najit nepovedlo. Podle katalogu D&W jsem zjistil, ze L4B ma mechanicke cerpadlo, ostatni elektricke. Jak poznam rozdil? jinak cerpadlo je kazdopadne pod nadrzi.

Autor:  Návštěvník [ 28 úno 2005 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

Ak nezopina rele cerpadla moze byt chyba v poistkovej skrinke (studeny spoj) mal som ten isty problem.Bol som v servise a chlapik vyradil rele a zapojil cerpadlo na priamo, motor sa rozbehol problem bol v tom ze som mal niekolko studenych spojov.Po case mi vsak odilso aj cerpadlo uz malo slaby tlak.Dal som tam externe cerpadlo a umiestnil som ho v motorovom priestore.Escort r.v. 91 ma ponorne cerpadlo priamo v nadrzi, vtedy som ho nikde nezohnal takze som to riesil externym cerpadlom, rozdiel nie je ziadny.

Autor:  PH [ 28 úno 2005 11:59 ]
Předmět příspěvku: 

Tak uz je problem vyresen. Zkusil jsem zapojit cerpadlo "natvrdo", rozjelo se. Nakonec stacilo prostrikat kontakty u cerpadla kontoxen, poradne je zastrcit a uz to vrci jak ma.

Autor:  Návštěvník [ 28 úno 2005 16:37 ]
Předmět příspěvku: 

Takze to bol ten lepsi pripad.

Autor:  PH [ 28 úno 2005 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Nastesti... uz jede... si ce statecne na tri valce, ale to budou asi uz "jen" kabely.

Autor:  Martin [ 28 úno 2005 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Panové mel sem uplně stejnej problém. Bylo to u Esa r.v. 88 1,6i. Nakonec taky díky bohu nedošlo na nejhorší-nový čerpadlo, ale mně se pro změnu vysr... relátko. Vždycky při nějakých delších trasách se hodně zahřívá-a tak jednou se roztavilo. Ale prej to je taková slabůstka Es tadytoho roku výroby, tak nevím. Ja dal za to relé 800, ale přes známýho, jinak to je dost drahý.

Autor:  Návštěvník [ 07 dub 2006 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja mam ted ten samej problem :oops: nastartoval jsem a najednou mi to chciplo cerpadlo po oteceni klicku nebzucelo a neslo nastartovat........cca po 4 minutach jsem zase motor normalne nahodil :shock: takze asi ty spatny kontakty?Jak se k ni mam dostat?

Autor:  PH [ 07 dub 2006 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

na mk4 je cerpadlo pod nadrzi (proto se ty kontakty taky za*iraji)... staci prizvednout auto nebo najet zadnima aspon na obrubnik, a vlezt po auto. idealni je si natahnout kabely primo od baterky a rovnou vyzkouset, jetsli jede, kdyz ho zapojis "natvrdo"

Autor:  Návštěvník [ 07 dub 2006 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
na mk4 je cerpadlo pod nadrzi (proto se ty kontakty taky za*iraji)... staci prizvednout auto nebo najet zadnima aspon na obrubnik, a vlezt po auto. idealni je si natahnout kabely primo od baterky a rovnou vyzkouset, jetsli jede, kdyz ho zapojis "natvrdo"


tak ja se na to zitra podivam uvidim co na me vybafne :D diky :-D

Autor:  nicus [ 08 dub 2006 00:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jak se pozná že to čerpadlo už má před smrtí? Mě to někdy běží úplně nádherně tiše tak jak má, a někdy mi to začne strašně vrčet a hrčet, ale motor pořád běží jak má a po chvilce se to srovná. To čerpadlo je jedna z mála věcí která mě ještě nezradila a není nová nebo alespoň opravená a docela bych nerad aby mě zradilo a já neměl nic v záloze. Relé vozím záložní a čerpadlo bych asi koupil a zajímala by mě aktualní cena za jeté dobré. Je to to co je mimo nádrž.
Díky moc za odpovědi...

Autor:  Mafo [ 08 dub 2006 07:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam 77kW 1.6 a ja sa trapim s tymto problemom uz asi 1.5 roka. Zistil som ze stavu nedostava rele z riadiacej jednotky. Obcas to zblbne a nejde nahodit motor. Nevie niekto ci to ma aj snimanie tlaku paliva na vstrekovacoch? O.i. Istic som mal na mraky,da sa opravit. :-)

Autor:  PH [ 08 dub 2006 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

nicus: me uz hodne hlasite vrci pres 8tkm (od te doby co ho mam - tezko rict jak dlouho vrcelo pred tim) a krome toho neprijemneho zvuku zatim v pohode. U jetyho stav moc nepoznas a repasovat nejde. Spis asi se na to vykaslat a az jednou kiksne koupit nove.

Autor:  Dawe [ 08 dub 2006 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

Me cerpadlo vrcelo pres 30 000 km a furt fungovalo. Takze vrcenim svoji vuli umrit urcite neoznamuje.

Autor:  fordíček [ 09 dub 2006 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

wilda píše:
tak ja mam ted ten samej problem :oops: nastartoval jsem a najednou mi to chciplo cerpadlo po oteceni klicku nebzucelo a neslo nastartovat........cca po 4 minutach jsem zase motor normalne nahodil :shock: takze asi ty spatny kontakty?Jak se k ni mam dostat?


Tak takový problém jsem řešil nedávno, spravilo se to novýma svíčkama a taky novým kontaktem u rozdělovače, teď to chytá perfektně, a nebo to je relé s tím už jsem měl taky problém, ke kontaktům od pumpy se dostane tak že musíš zvednout auto, pumpa je umístěna vzadu pod autem

Autor:  Návštěvník [ 11 dub 2006 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

Tak a je to nastartuju,motor bezi normalne po par vterinach se se zacne jako pridusovat chcipne :cry: takze jsem v haji musim pockat az bude sucho abych se podival jak je to s tema kontaktama ale uz vidim jak budu muset kupovat nove svicky to rele a pumpu :cry:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/