fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

XR3i
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=5&t=4008
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 17 lis 2005 17:09 ]
Předmět příspěvku:  XR3i

Ahoj lidi,mam dotaz...prosim vas jak poznam ze mam XR3i???mam to napsane v technicku(resp. na emisich),ale moc se mi tomu nechce verit...
A jeste jak moc velky rozdil je mmezi obyc. druhem motoru a XR3i..diky moc..

Autor:  milos.l [ 17 lis 2005 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

zkoušel jsi VIN dekoder? já mám XR2i napsáno ve velkym techničáku

Autor:  Bery [ 20 lis 2005 16:34 ]
Předmět příspěvku: 

Motor to bude docela těžké určiti když jinak mám Xr3i z roku 87 a mám motor L4B 1,6 i 90 koní s mechanickou stříkačkou KE-Jetronic od Bosche.Pak byli jěště 105 koňský s K-Jetronic a EFI.Podle roku by si měl mít ten poslední model.

Autor:  dj.spratek [ 21 lis 2005 00:10 ]
Předmět příspěvku:  motor

Ahojky lidičky, já mám nasaný v techničáku 77 kw u motoru a mám typový označení L4B ?? Tak taky nevím ?? A jak mám poznat to KE a K vstřikování ?? Nevíte někdo jak to poznám? :-( Nejsem zase takovej odborník! :-(

Autor:  PH [ 21 lis 2005 01:37 ]
Předmět příspěvku: 

Kod motoru by na nem mel byt vyrazeny, ale ja jsem ho jeste ani u jednoho sveho nenasel. 4B 66kW, KE Jetronic, LJB 75kW EFI, LNB 97kW RS Turbo(KE jetronic), LRB 77kW K-Jetronic, LUAE (asi 120k) RS 1600i
L4B 77kW je naprosta hovadina :wink:

Poznat motor jde celkem snadno podle vzhledu, kdyz sem hodis fotku, tak Ti reknu, ktery to je.
Jinak hlavne podle interieru (jine sedacky, jiny volant - mensi 36cm, otackomer) a zvenku jine narazniky - vpredu se dvema vystupky a vzadu kridlo.
Jinak, na typovem stitku vpredu je vyrazeny typ GAF byly normalni escorty, ABF xr3i a ABFT RS Turbo. Taky to ale nemusi sedet vzdycky. Hodne aut je strasne dobastlenych, na jinych papirech, atd, takze to chce nejlip videt a zjistit co a jak.

Autor:  Bery [ 22 lis 2005 11:56 ]
Předmět příspěvku: 

Drobný detajl jak identifikovat Xr3i když má původní barvu je kolem bočních oken jak přední tak zadní černý rám kolem něho.O tom že bylo vždy jen tří dveřoví ani nemluvě.

Autor:  dj.spratek [ 22 lis 2005 12:09 ]
Předmět příspěvku:  rám kolem oken

Tak ten černej rám tam an 100% je, ale mám jen 66 kwtovej motor, jak je to sakra možný ?? Mám KE-Jetronic a na motoru je na té malé plošce prej vyražený L4B ! :-( Myslíte že by mohl mít těch 77 kw a nebo je to na 100% 66 kw, možná že jen někdo přerazil čísla? Protože na 66 kw je to trochu víc živý ?? Teda oproti kámošově 16 16V, která má těch 66 kw ??

Autor:  dj.spratek [ 22 lis 2005 12:09 ]
Předmět příspěvku:  rám kolem oken

Tak ten černej rám tam na 100% je, ale mám jen 66 kwtovej motor, jak je to sakra možný ?? Mám KE-Jetronic a na motoru je na té malé plošce prej vyražený L4B ! :-( Myslíte že by mohl mít těch 77 kw a nebo je to na 100% 66 kw, možná že jen někdo přerazil čísla? Protože na 66 kw je to trochu víc živý ?? Teda oproti kámošově 16 16V, která má těch 66 kw ??

Autor:  Bery [ 22 lis 2005 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Přeražený číslo je samozřejmě možný.Jinak Xr3i z roku 86-90 má něco málo pod tunu.To má dost velký plus na to aby stejně výkoný motor hýbal těžším autem.Nevím teda kolik váží Escort se Zetecem 1,6 16V ,ale myslím že je těžší. Nic méně plus a mínus Zetec motoru tu byli popsaný teď naposledi je zmíňka zde.
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3774

Autor:  PH [ 22 lis 2005 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

mrknete sem, doufam, ze to pomuze
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=1717

Autor:  dj.spratek [ 22 lis 2005 13:44 ]
Předmět příspěvku:  L4B

Aha, tak díky, konečně jsem si jistej v tom, že mám 66kw motor! Kurňa, to se mi moc nelíbí !! :-( Nevíte jakou má ten motor L4B spotřebu ?? Jestli menší jak to LRB ?? A kterej z motorů je lepší ??

Autor:  PH [ 22 lis 2005 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

L4B je vykonnejsi a jednodussi, protoze nema RJ. L4B je takovy elektronicko-mechanicky bastl (budiz utechou, ze RS turbo je na tom stejne)
Asi bych se spis priklanel na stanu LRB. Co se spotreby tyce tak nemuzu soudit... s LRB jsem toho zatim moc nenajezdil a asi ani v normalnim provozu nenajezdim. L4B bere tak kolem 8l prumer

Autor:  nicus [ 22 lis 2005 17:35 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím všechny.
Možná mi to nebudete věřit stejně jako spousta jinejch lidí, ale sleduji to pozorně fakt dost dlouho a zjistil jsem , že na delší trasy mi to žere možná něco přes 7 l a ve městě tak 8,5l, ale to se fakt moooc hlídám a jedu na spotřebu.
Jinak ten motor mám taky takovej podivuhodnej (na motoru vyraženo LRB, mám KE-Jetronic a v techničáku 77KW) a dokonce jsem měl s ním i problémy na TK, ale jinak si nemůžu stěžovat ani na spotřebu ani na jízdní vlastnosti.

Řídící jednotka se taký dá rozeznat tak, že se z ní dá opsat číslo (teď nevím které - jsou tam dvě) a když to napíšeš do googlu, tak tam narazíš na jeden německej obchod(jeden z prvních odkazů), na kterým ty jednotky prodávají a jsou u nich informace do jakejch aut se dávali a pod.

Autor:  PH [ 22 lis 2005 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

No, ono je to celkem jednoduchy... LRB K-Jetronic je mechanicka strikacka a jednotku nema vubec ,-))

Autor:  nicus [ 22 lis 2005 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, tak to je taky pravda :oops:

Autor:  PH [ 22 lis 2005 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

jestli mas KE-Jetronic a na motoru L4B, tak tech 77kW je asi jenom v tom technicaku ,-)
LRB ma jeste trochu jine vyfukove svody... Ale "zlate ceske rucicky" dokazi tak neuveritelne praseciny, ze bych se uz nedivil asi nicemu.

Ä jeste jedna vec... v 90. roce uz se LRB ani nedelaly. Davaly se misto nich od pulky 89. roku 75kW EFi

Autor:  nicus [ 22 lis 2005 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

No tohle auto je tak, jak ho přivezl známej ze švícarska pro mého dědu, takže ty ručičky byly švícarské :-)
Já jsem se s tím už smířil, že to s tím výkonem nebude takový, ale zase je to ekologičtější ...
Jinak v brzké době stejně plánuji jinej motor popř. jiné auo bez TP v lepším stavu (méně koroze na voze) a přehodit papíry.

Autor:  Tony [ 22 lis 2005 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

a 77kw s jednotkama se nedělalo?byly to jenom mechanický střikačky?nebo byly aj typy s ŘJ?nemyslím EFI

Autor:  PH [ 23 lis 2005 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

u xr3i MK4 (86-90) se delaly jen tyhle typy motoru... 77kW mechanika, 66kW elektronicky rizena mechanika a 75kW elekronika.

Autor:  PH [ 23 lis 2005 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

nicus píše:
No tohle auto je tak, jak ho přivezl známej ze švícarska pro mého dědu, takže ty ručičky byly švícarské :-)
Já jsem se s tím už smířil, že to s tím výkonem nebude takový, ale zase je to ekologičtější ...
Jinak v brzké době stejně plánuji jinej motor popř. jiné auo bez TP v lepším stavu (méně koroze na voze) a přehodit papíry.


A mas od toho i CH technicak? Je taky mozne, ze ti to zprasili pri prepisu na ceske papiry, nebo to taky muze byt na jinych ceskych papirech (byla to vzdycky nejjednodussi varianta pri dovozu)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/